Satır aralarına yorum yapmayı ve oylama yapmayı unutmayın, seviliyorsunuz💗
İyi okumalar🐥
İlahi Bakış Açısı
"İyisin değil mi güzelim?"
"İyiyim abi." Alara hava cihazını tekrar soludu.
Ciğerleri çok az zarar görmüştü ama iyiydi.Berfin'i Yoğun bakıma almışlardı. Koluyla engellediği odun Berfin'in omzunu yakmıştı. Ciğerleri çok zarar görmüştü.
Aykut Alara'nın iyi olduğunu gördükten sonra ikizinin yanına gitti. Yakup yoğun bakımın önünde saçı başı dağılmış oturup duvara bakıyordu.
Evren evin yakınındaki mobese kayıtlarını incelettiğinde gelen kişinin Giray ve iki adamı olduğu ortaya çıkmıştı.
Yakup yalnızca düşünüyordu. Giray yıllarını paylaştığı kişiyi düşünmeden öldürmeye çalışmıştı. Arama emri çıkarılmıştı ama hala yoktu.
"Kolundaki sargı ne?" İkizinin hatırlatmasıyla unuttuğu detaya baktı Yakup. Burukça gülümsedi.
"Dövme yaptırdım. Sabah Berfin'e gösterecektim ama... Yaktılar onu..." Aykut sözlerinin tesir etmeyeceğini biliyordu. Yanında olarak destek oldu.
Şapkalı biri onlara doğru geliyordu. Yanlarına gelince yavaşça şapkasını çıkardı. Gelen kişi Giray'dı.
Yakup hızla kalktı. Kafa attığında Aykut aralarına girdi.
"Ne yüzle geliyorsun hala?!" Onur'u duymamazlığa geldi.
"Sen ne biçim insansın lan!" Yakup'un sözlerinden sonra Alara Giray'ın göğsüne parmağını bastırdı.
"Katilsin sen. O kızın sevincini, yaşama sebebini, her şeyini öldürdün. İğrenç bir insansın sen. O kıza verdiğin zarar umarım senin canına da gelir. Tek duam acılar içinde ölmen. Ben dua ediyorum çünkü Berfin bunu söyleyemez, merhameti el vermez." Giray tepkisiz kalınca Evren kenara çekti ve zorlukla konuştu. Alışamamıştı.
"İfadeni alacağız. Hakkında arama emri çıkarıldı." Giray umursamadı.
"Sevgilimle konuşacağım." Yakup öne atıldı ama Aykut izin vermedi.
"Hala sevgilim diyor ya! Oğlum seni mahvederim!"
"Yakup, sakin." Evren'in ikazıyla dişlerini sıktı.
"Tamam, yanın-"
"Tek konuşacağım. Bir şey yapmam, kaçacak yerim yok kardeşim." Kardeşim kısmını imayla söylemişti. Evren konuşmayacağını bildiği için kabul etti.
"Yalnız falan giremezsin, bende geleceğim."
Yakup'un sözleriyle Evren onu kenara çekti."Yakup mecburuz yoksa itiraf etm-"
"Umurumda değil Evren! Ne olursa olsun sevdiğim kadını celladıyla aynı odada bırakmayacağım." İlk defa Berfin'e olan aşkını sesli itiraf etmişti.
•—★—•
"En ufak bir imanda seni öldürürüm." Giray gözlerini kısarak baktı ama konuşmadı.
İçeri ilk giren Yakup oldu, Berfin onu görünce gülümsedi ve sırtını doğrulttu.
Ardından Giray girdiğinde gülümsemesi yüzünde dondu ve yutkundu. Neden gelmişti yine?
"Konuşmak istiyormuş, ben buradayım." Berfin başını salladı.
"Sevg-"
"Bana böyle seslenme lütfen."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzeltepe Mahallesi -DÜZENLENİYOR!!
Lãng mạnArkadaşının kardeşine 5 yıldır aşık olan Evren Alp Tekin ve duygularından emin olamayan Alara Arslan. Bakalım neler olucak... "İyi geceler Evren." "Artık iyi Civciv..."