Yazarlarınızın notu: yakupu linçlemeyin kendisi biraz yav... olabilir
JHECKJEHDCKJHESatır aralarına yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın, seviliyorsunuz
İyi okumalar🫂💗✨
Alara
Berfin tetiğe bastığında bir silah sesi yankılandı boş depoda. Eş zamanlı olarak da benim çığlığım. Hılza Evren'e baktığımda abimin onu arkasına çektiğini gördüm.
"Turgut abi!" diye bağıran adamlara baktım bu kez. Berfin'in az önce vurduğu psikopatın yanına koşuyorlardı.
Berfin babasını vurmuştu. Dışarıdaki ekipler tam içeri girdiği sırada Yakup abinin bağırışı yankılandı.
"Berfin! Dikkat et!" Daha o bize dönemeden 3 el silah sesi yankılandı.
Turgut'un adamları Berfin'i vurmuştu. Kulaklarım uğuldamaya başladı. Her şey çok karışıktı. Turgut ve adamları kaçmaya çalışıyordu. Polisler çatışma çıkarmıştı.
Berfin vurulmuş Yakup abi de Aslı'yı koruyarak Berfin'in yanına koşmuştu. Aykut abi Selin'i, Deniz'i ve beni korumak adına duvarın arkasında çekmişti. Silah sesleri çok fazlaydı.
Aykut abi bizi sakinleştirmeye çalışıyordu. Evren ve abimin Berfin'in yanına koştuğunu gördüm. Turgut'un adamları arka kapıdan bir şekilde kaçınca çatışma kesildi. Koşarak bizde Berfin'in yanına gittik. Ağzından kan gelince Yakup abiye baktı zorlukla.
"O fotoğrafı bana getirir misin?" Yakup abinin gözlerinden merhamet akıyordu. Usulca başını salladı.
Abim de o sırada tamponu devraldı ve daha sert uyguladı. Ambulans sesiyle Berfin'in gözleri kapandı.
•—★—•
Titreyen ellerime baktım ve neler yaşadığımızı anlamaya çalıştım. Hastaneye nasıl geldiğimizi bile anlamamıştım.
Berfin acil ameliyata alınmıştı. Abim girmek isteyince öbür doktorlar izin vermemişti bu yüzden sinir krizi geçirmişti, onu sakinleştirmeye çalışmıştık.
Aslı, kan takviyesi için hemşire ile gitmişti. Yakup abi oturmuş duvara bakıyordu. Evren Turgut'u kaçırdıkları için polisleri azarlıyordu.
Azarlanan polis memurları hem komiserleri için endişeleniyor hem de kendilerini suçluyor gibiydiler. Aykut abi fırsat bulmuş Selin'i sakinleştiriyordu.
Deniz ve ben oturuyorduk.Dakikalar sonra abimin gelip başımın tepesini öpmesiyle gülümsedim.
"İyi misin güzelim?"
"İyiyim abi, sen?"
"İyiyim sarı kafa." Abim Denizin yanına otururken, Evrenle göz göze geldim.
Bana göz kırpıp ileriyi işaret edince ayaklandım. Abimlere tuvalete gideceğimi söyleyip ilerledim.
Evren'in koltuklara oturduğunu gördüğümde yanına oturdum. Yeri izliyordu, geldiğimi görmemişti. Omzuna dokunmamla irkildi. "İyi misin sevgilim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzeltepe Mahallesi -DÜZENLENİYOR!!
RomansaArkadaşının kardeşine 5 yıldır aşık olan Evren Alp Tekin ve duygularından emin olamayan Alara Arslan. Bakalım neler olucak... "İyi geceler Evren." "Artık iyi Civciv..."