Bölüm sonu bomba💥🫢
Satır aralarına yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın, seviliyorsunuz🤍
Club'ın ışıkları yüzümüze vuruyordu. Çok sesli bir ortam değildi, nezih bir yerdi. Bodyguardların yönlendirmesiyle locaya oturduk. Hemen birisi gelip içecek ve atıştırmalık siparişlerimizi aldı. Alkol bende kafa yapıyordu ve abim çok izin vermediği için Cin Tonik istedim. Bir yanımda Deniz diğer yanımda Aslı vardı. Onun yanında sırasıyla Aykut abi, Yakup abi, abim, Berfin, Evren ve Selin oturuyordu. Yakup abinin canı çok sıkkındı ama belli etmemeye gayret ediyordu.
Berfin'e baktığımda Yakup abiyi izlediğini gördüm. Sert, duygusuz bakışlarından hiçbir şey anlamak mümkün değildi. Evren Yakup abiyi sessizce teselli ediyordu ama o duymuyor gibiydi. Berfin dayanamadı ve Yakup abiye doğru eğildi. Sesi buraya fazla gelmiyordu ama yarım yamalak ağzını okuyabiliyordum.
"Değmeyen, sana değer vermeyen insanlara üzülme. Hayat bunlara zaman ayırman için çok kısa, pişmanlık duyma. Kendini yıpratma. Yalnızca eskisi gibi gülümse ve asla benim gibi sevmekten vazgeçmek gibi bir hata yapma. Bu ucu olmayan bir karadelik, bir bataklık." İlk kez gerçekten gülümsediğini orada görmüştüm. Yakup abi tam cevap verecekken garson geldi ve Berfin'de arkasına geri yaslandı.
Bir şeyleri düşünmemeye çalışarak Cin Toniğimin tadına baktım. Tam kıvamındaydı, çarpmazdı bu beni. Yani... Umarım...
•—★—•
İkinci kadehi içtikten sonra Aslı'yla Selin dans etmeye kalkmıştı. Abimde Deniz'i kaldırmıştı. Aykut abide gaza geldiğini söyleyerek kalkmıştı ama onun derdi başkaydı. Selin gibi bir dert... Hanımcı. Yakup abi masada kalan 4 kadehi de art arda kafasına dikince hepimiz şoka girdik.
"Oha oğlum, yavaş lan!" Evren'in uyarısı umurunda olmamıştı. Hafiften çakırkeyf olmuştu. Sarhoş değildi ama kelimeler ağzında hafif dolanıyordu.
"Ben bundan sonra Berfo'yu dinliyorum abicim! Hayatıma bakıcam! Bana ne Nevra mı Nevda mı her ne boksa! Bana ne ondan! Teşekkür ederim komiser hanımcım! Dansa gidiyore ben! " dedi ve gitti. Arkasından şokla baktık. Çok hızlı ruh değişimi yaşamıştı ama alkoldendi zaten.
"Civciv, dans etmek ister misin? Kafan dağılır biraz." Evren'in teklifiyle hemen ona döndüm. Mutlu etmişti beni. Sıcak bir gülümseme gönderdim. Bana da yavaştan sıcak basıyordu, dans etsem kendime gelirdim.
"Olur, çok sevinirim." Evren o sırada Berfin'e döndü. Daha ağzını açıp konuşamadan Berfin susturdu.
"Bakıcım mısın Alpingo sen benim? Beni düşünme ve eğlenmene bak. Ben iyiyim böyle." Evren tip tip bakmaya devam edince sırtından ittirdi hadi dercesine. O da pes edip locadan inmek için hamle yaptı.
"İyi eğlenceler dalin!" diyen Berfin'e döndüm. Dalin demesi hoşuma gitmişti. Ben bu kızı çok yanlış anlamışım... Kocaman gülümseyip locadan indim, Evren'de arkamdan geldi. Müzik hoş, hareketli bir müzikti. Evren rahat dans etmemiz için abimlerden uzak bir noktayı seçmişti. Müziğe ayak uydururken yavaşça kulağıma eğildi.
"Bu elbise konusunda abin nasıl sana karışmıyor, anlamıyorum." Bende kulağına yaklaştım.
"Senin gibi medeniyetsiz olmadığı içindir Evrencim." Kaşlarını kaldırarak alayla baktı bana. Cevap vermek yerine elimden tutup etrafımda döndürdü yavaşça.
"Sarı tutamlarının uçuşmasını seviyorum civciv."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güzeltepe Mahallesi -DÜZENLENİYOR!!
Roman d'amourArkadaşının kardeşine 5 yıldır aşık olan Evren Alp Tekin ve duygularından emin olamayan Alara Arslan. Bakalım neler olucak... "İyi geceler Evren." "Artık iyi Civciv..."