Κεφάλαιο 17ο.

12 3 3
                                    

Ένα μικροσκοπικό χτύπημα στην πόρτα ακούστηκε καθώς βρισκόμουν καθισμένος στο γραφείο μου και απολαμβάνοντας ένα ποτήρι ουίσκι.
"Περάστε". Είπα απλά, η πόρτα άνοιξε και μπροστά μου παρουσιάστηκε ο Ισμαήλ. Εκείνος και ο δίδυμος αδελφός του ήταν μέλη της συμμορίας και τους ξεχώριζα από ένα μοναδικό χαρακτηριστικό ο Ισμαήλ είχε μια ουλή στο μάγουλο. Άφησε ένα φάκελο μπροστά μου και έφυγε αμέσως δίχως να πει κουβέντα. Άνοιξα τον φάκελο για να δω το περιεχόμενο του, ήταν ένα γράμμα και μια φωτογραφία.


Αν διαβάζεις αυτό το γράμμα τότε είσαι ο θηρευτής.
Δεν ξέρω τι είδους παιχνίδι παίζεις αλλά γνωρίζω ότι εσύ είσαι ο εγκέφαλος αυτής της υπόθεσης. Έχω στοιχεία που το αποδεικνύουν. Αυτή την φωτογραφία και ένα βίντεο. Τι θα γίνει άραγε αν το στείλω στα κανάλια; Τότε όλοι θα μάθουν πώς ο Σαμουέλ δεν είναι τόσο καλός όσο δείχνει. Γι'αυτό πρόσεχε τις κινήσεις σου από εδώ και πέρα, δώσε μας  την Μελάνι το πολύ σε δύο μέρες ,αν δεν τηρήσεις την συμφωνία, με ένα απλό τηλεφώνημα όλοι θα μάθουν την αλήθεια για σένα και το δεξί σου χέρι.

-Σκιά

Κοίταξα την φωτογραφία, ήταν ο Paulo με έναν από τους επενδυτές και τον Ισμαήλ. Μπροστά τους ήταν μια ανοιχτή βαλίτσα  και φαινόταν τα όπλα. Πέταξα με δύναμη το ποτήρι στον τοίχο κάνοντας το θρύψαλα πως τολμούν να με απειλούν με τέτοιο τρόπο; Σκέφτηκα με εκνευρισμό. Όμως από την άλλη πλευρά γέλασα καθώς για πρώτη φορά είδα να μου επιτίθεται ο Αντρέι. Δεν νομίζω να είχε τόσο θάρρος κανένας άλλος από αυτούς τους χαμένους παρά μόνο εκείνος. Τώρα λοιπόν ξεκινά η μάχη. Η πραγματική μάχη ανάμεσα στην σκιά και τον θηρευτή. Άραγε ποιος από τους δύο θα επικρατήσει;

(⁠๑⁠♡⁠⌓⁠♡⁠๑⁠)

Ένιωθα έντονα το κρύο στο σώμα μου. Οι καρποί μου είχαν γεμίσει με πληγές καθώς προσπαθούσα να βγάλω τα σχοινιά. Δεν ήξερα που βρισκόμουν αλλά θυμόμουν με κάθε λεπτομέρεια το δωμάτιο καθώς το είχα κοιτάξει άπειρες φορές. Οι τοίχοι ήταν άσπροι, ένα παράθυρο πίσω μου, η πόρτα ήταν παλιά κι σε γκρι χρώμα και κάθε φορά που άνοιγε έτριζε. Το πάτωμα ήταν το πιο περίεργο από όλα, αναγνώριζε μόνο την φωνή του Σαμουέλ και όταν του έδινε μια εντολή έδειχνε ότι του ζητούσε. Φαινόταν φυσιολογικό εμφανισιακά όμως όταν έδινε εντολές και έδειχνε πράγματα δεν έμοιαζε καθόλου φυσιολογικό. Τότε κατάλαβα πως ο Σαμουέλ δεν ήταν αυτό που νόμιζα. Ειδικά όταν εμφανίστηκε μπροστά μου σε αυτό εδώ το μέρος για πρώτη φορά. Θυμάμαι ξεκάθαρα αυτή την συζήτηση και τότε "ξύπνησα" και συνειδητοποίησα πως οι φίλες μου δεν ήταν τόσο καλές τελικά.

Beyond WordsМесто, где живут истории. Откройте их для себя