"Τι στο καλό μου κρύβετε;". Είπε η Ελίζ θυμωμένα. "Θα μου πείτε επιτέλους!!". Πρόσθεσε φωναχτά κάνοντας μας να χαμηλώσουμε το βλέμμα μας προς τα κάτω.
"Έτσι όπως έγιναν τα πράγματα ας της πούμε την αλήθεια". Είπε ο Ματέο ξεφυσώντας.
"Ο Σάμουελ με κυνηγάει να με σκοτώσει από τότε που έγινα πρόεδρος. Μάθαμε πως είναι αρχηγός συμμορίας και κατηγόρησε τον Αντρέι πριν δύο χρόνια για υπεξαίρεση χρημάτων από την εταιρεία του πατέρα του και ο Ματέο έπαθε ατύχημα και έπεσε σε κώμα για δύο χρόνια εξαιτίας του μετά από μια έρευνα που έκανε για εκείνους". Είπα συνοπτικά και η Ελίζ γούρλωσε τα μάτια της.
"Ποτέ περιμένατε να μου το πείτε; Όταν θα σας σκότωνε; Τόσο καιρό νόμιζα πως ήμουν φίλη σου αλλά από τι φαίνεται δεν με εμπιστεύεσαι καν". Είπε θυμωμένα.
"Αυτό που λες δεν ισχύει το έκανα για να μην σε ανησυχήσω". Είπα και εκείνη γέλασε.
"Σοβαρά τώρα Rose; Ποιο πειστική δικαιολογία δεν μπορούσες να βρεις; Απλά πες πως δεν με υπολογίζεις καν και άστα αυτά. Εκείνος ο τρελός σε πυροβόλησε στην κολεξιόν μπροστά σε πόσο κόσμο και σε τραυμάτισε εκείνο το βράδυ που επέστρεφες από την εταιρεία. Τι περίμενες να κάνει άλλο για να μου το πεις; Όσο για εσένα Ματέο πραγματικά δεν μπορώ να πιστέψω το ότι μου έκρυψες κάτι τόσο σοβαρό νόμιζα πως με εμπιστευόσουν αλλά από ότι φαίνεται ούτε εσύ το έκανες. Μην μου πεις ότι κι εσύ το έκανες για να μην με ανησυχήσεις γιατί δεν είναι καθόλου πειστική δικαιολογία". Είπε και έφυγε αμέσως χωρίς να πει περισσότερα.
Ο Ματέο ξεφύσησε.
Ήμουν σίγουρη πως η Ελίζ θα νευρίαζε αν μάθαινε ότι κινδυνεύαμε και αυτό έγινε μόλις.
Θα κρατήσει μούτρα και δεν θα μας μιλάει για ένα διάστημα. Την ήξερα καλά, ποτέ δεν ήθελε κάποιος να την κυνηγήσει την στιγμή που θα έφευγε μετά από νεύρα καθώς το μοναδικό που θέλει είναι να σκεφτεί για λίγο μόνη της.Σκατά τα έκανα. Σκέφτηκα.
(๑♡⌓♡๑)
Στο μυαλό μου τις τελευταίες μέρες ήταν ο Νικόλας όσο περίεργο κι αν σας φαίνεται αυτό. Ο Νίκολας είναι βλάκας και κακός παρόλα αυτά του τα χαρακτηριστικά εμένα μου άρεσε.
Τυφλός είναι ο έρωτας έχουν δίκιο που το λένε. Όμως εκείνος ο άνδρας είναι διαφορετικός από αυτούς που είχα ασχοληθεί στο παρελθόν. Δεν τον ένοιαζαν τα λεφτά μου και θεωρούσε μη ελκυστικό το πόσο υπερβολικά περιποιημένη ήμουν. Ήμουν πια τόσο αδιάφορη για εκείνον; Άντε ας κατανοήσω πως δεν του άρεσε το υπερβολικό μακιγιάζ, οι ψηλοτάκουνες δωδεκά-πόντες και όλα αυτά τα υπερβολικά. Όμως έτσι ήμουν μέχρι πριν λίγο καιρό, αποφάσισα ωστόσο να αλλάξω, άλλαξα γιατί με κούρασε αυτή η ζωή που ζούσα, άλλαξα γιατί το ήθελα.
ESTÁS LEYENDO
Beyond Words
Misterio / Suspenso❌NOT COPY❌ Το Πρώτο Μέρος της ιστορίας της Rose και του Αντρέι. Το Δεύτερο Μέρος: "Beyond Words II: Shadow". ___ Περιγραφή- Εισαγωγή στο πρώτο κεφάλαιο.. #5 in revenge 31/5/2024 #1 in feelings 14/6/2024 #3 in secrets 15/6/2024