Κεφάλαιο 23ο.

17 3 3
                                    

"Γρήγοραα φωνάξτε ένα ασθενοφόρο". Φώναξε ο Άντριαν και όλοι έμειναν τρομαγμένοι στις θέσεις τους. "Τι κοιτάτε γαμώ;!". Πρόσθεσε ύστερα από λίγο και ο κ. Jacoby πήρε στα χέρια του το κινητό και κάλεσε το ασθενοφόρο. Η κ. Valeria ήταν ταραγμένη αλλά πιο ψύχραιμη από τον άνδρα της ενώ ο Σάμουελ είχε φύγει πριν τον πυροβολισμό. Το ασθενοφόρο έφτασε λίγα λεπτά αργότερα και πήραν την τωρινή πρόεδρο σάλος έγινε αμέσως στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.

"Πως είναι η Rose; Έχουμε κανένα νέο;". Ρώτησε η Ελίζ η οποία μόλις είχε έρθει στο νοσοκομείο.

Ο Αντρέι ήταν σε άσχημη κατάσταση και ο Ματέο ήταν δίπλα του σοκαρισμένος.

"Τίποτα ακόμη, είναι στο χειρουργείο". Είπε η κ. Valeria απαντώντας στο ερώτημα της Ελίζ.

Τότε μερικά βήματα ακούστηκαν στο διάδρομο κάνοντας τους να στρέψουν το βλέμμα τους προς σε εκείνο το σημείο. Ήταν ο Σάμουελ. Τρία ξαφνιασμένα και θυμωμένα βλέμματα ενάντια σε ένα απαθές.

"Σάμουελ ήρθες". Είπε η μητέρα του.

"Ναι μητέρα, έμαθα ότι συνέβη και έτρεξα αμέσως. Μα πώς είναι δυνατόν να το έπαθε αυτό η Rose στα καλά καθούμενα ποιος το έκανε;". Ρώτησε παριστάνοντας τον στεναχωρημένο.

Οι γονείς του πείστηκαν αλλά ο Άντριαν όχι, ήθελε  να  τον χτυπήσει αλλά προτίμησε να συγκρατηθεί και να κάνει την πάπια, από την άλλη ο Αντρέι  συγκρατιόταν να μην γελάσει ειρωνικά για τις ψευτιές που έλεγε μπροστά σε όλους αλλά και να μην τον αρπάξει από τον γιακά και αρχίσει να τον χτυπά μπροστά σε όλους. Τέλος, η Μέλανι κοιτούσε με αηδία τον Σάμουελ που είχε κιόλας το θράσος να έρθει.

"Δεν έχω ιδέα γιε μου ελπίζω να τον βρουν η αστυνομία ψάχνει". Είπε η κυρία Βαλέρια και ο Τζάκομπι έφυγε για να κάνει ένα τσιγάρο, ενώ λίγο αργότερα η Βαλέρια πήγε στο κυλικείο να αγοράσει έναν φρέντο εσπρέσσο.

"Έχεις μεγάλο θράσος τελικά να βρίσκεσαι εδώ". Είπε η Μέλανι θυμωμένη την στιγμή που οι γονείς τους δεν ήταν μπροστά.

"Γιατί Μέλανι; Αδελφή μου είναι θέλω να ξέρω πως είναι μετά από αυτό που συνέβη". Είπε παριστάνοντας ότι ενδιαφέρεται.

"Τώρα το θυμήθηκες ότι είναι αδελφή σου; Παλιό μπάσταρδε!!". Είπε ο Αντρέι φωναχτά.

"Ει ηρεμήστε δεν είναι καλό να φωνάζετε σε ένα νοσοκομείο". Είπε ο Σάμουελ και έκανε έναν ήχο αηδίας αναφερόμενος στον τρόπο συμπεριφοράς των άλλων.

Beyond WordsTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang