"Πως πήγε το ραντεβού με τον Marcus;". Την ρώτησα καθώς πίναμε τον καφέ μας σε ένα μπαρ- καφετέρια με παραθαλάσσια θέα.
Σκεφτόμουν πολύ, την χθεσινή μέρα όλα όσα μου εκμυστηρεύτηκε ο Αντρέι για εκείνον, για τον κολλητό του φίλο Ματέο και για εκείνο το φιλί που δώσαμε σε εκείνη την ταράτσα. Δεν μιλήσαμε καθόλου από εκείνη την μέρα, αισθανόμουν για έναν περίεργο λόγο άβολα. Όμως εκτός από όλα αυτά στεναχωρήθηκα που τον είδα να λυγίζει μπροστά μου, το μυαλό μου ήταν γεμάτο με προβληματισμούς για το ποιος κρύβεται πίσω από τον θηρευτή αλλά και γιατί ο αδελφός μου ο Άντριαν ήταν ανήσυχος.
Οι σκέψεις μου διακόπηκαν από την Ελίζ, η οποία απάντησε στο ερώτημα μου.
"Όλα καλά, είναι πολύ πιο γλυκός από όσο νόμιζα αλλά δεν μπορώ να κρίνω κάποιον τόσο γρήγορα σωστά;". Είπε.
"Έχεις δίκιο, μπορεί αργότερα να σε απογοητεύσει". Της είπα και μου χαμογέλασε.
"Εσύ με τον Αντρέι μίλησες μετά από εκείνο το φιλί;". Με ρώτησε και εγώ άφησα μια ανάσα.
"Όχι, δεν έχουμε επικοινωνήσει από τότε. Δεν ξέρω αν θέλω να τον ξανά δω μετά από αυτό αισθάνομαι άβολα, δεν ξέρω τι νιώθει και νιώθω πως χάνομαι δίπλα του καθώς εγώ δεν είμαι τόσο άνετη πλέον ενώ αυτός συνεχίζει να είναι χαλαρός".
Της είπα αυτό που σκεφτόμουν, εκείνος ήταν πραγματικά χαλαρός μετά από αυτό που συνέβη ενώ αντίθετα εγώ δεν ήμουν καθόλου ίσως επειδή δεν είχα και σχέσεις πολλές παρά μόνο μια στο Γυμνάσιο.
"Δεν ξέρω Rose, ίσως θα έπρεπε να τον ρωτήσεις τι νιώθει στα ίσα". Είπε και ήπιε μια γουλιά από τον καφέ της.
"Θα δούμε". Είπα απλά και τότε άκουσα μια ανδρική φωνή να μου αποκρίνεται.
"Εσύ πρέπει να είσαι η Rose σωστά;". Είπε και γύρισα να τον κοιτάξω, ήταν ένας νεαρός άνδρας με ασιατικά χαρακτηριστικά κοντά στην ηλικία του Αντρέι, ξανθός με καστανά μάτια.
"Πως με ξέρεις;". Τον ρώτησα με απορία.
"Είναι αδύνατον να μην σε ξέρει κάποιος". Είπε και χαμογέλασε. "Είμαι ο So Martin". Πρόσθεσε κι έδωσε το χέρι του για να κάνει χειραψία.
"Χάρηκα". Είπα απλά και τότε μου φίλησε το χέρι.
"Ελπίζω να ξανά συναντηθούμε κούκλα, αυτό είναι το τηλέφωνο μου". Είπε δίνοντας μου την κάρτα του και τότε του έδωσα και την δική μου.
"Δεν μου αρέσει αυτός καθόλου". Είπε η Ελίζ ξινίζοντας την μούρη της. "Νομίζω πως ο Αντρέι είναι καλύτερος". Πρόσθεσε. Ορίστε Αντρέι απέκτησες μια νέα φαν.
ESTÁS LEYENDO
Beyond Words
Misterio / Suspenso❌NOT COPY❌ Το Πρώτο Μέρος της ιστορίας της Rose και του Αντρέι. Το Δεύτερο Μέρος: "Beyond Words II: Shadow". ___ Περιγραφή- Εισαγωγή στο πρώτο κεφάλαιο.. #5 in revenge 31/5/2024 #1 in feelings 14/6/2024 #3 in secrets 15/6/2024