Κεφάλαιο 18ο.

18 3 2
                                    

"Σε εκείνη την φωτογραφία είστε εσείς σωστά; Έχετε κάποια σχέση με το εμπόριο όπλων στο Μαρόκο;". Είπε κοιτάζοντας τον έντονα ο ανακριτής στον Paulo που τον είχαν συλλάβει πρόσφατα.

Ο Paulo δεν έλεγε τίποτα. Ήταν λες και του είχαν φάει την γλώσσα. Η κάθε λέξη θα ήταν εναντίον του.

"Θα σε βγάλω από εδώ". Του υποσχέθηκε ο Σαμουέλ και ο Paulo προσπάθησε να συγκρατηθεί να μην χαμογελάσει. Ήξερε καλά πως θα έβρισκε τον τρόπο.

"Δεν θα μιλήσεις όμως καθόλου εντάξει;". Του είπε και ο Paulo κούνησε θετικά το κεφάλι του.

(⁠๑⁠♡⁠⌓⁠♡⁠๑⁠)

Ο Σαμουέλ μετά από το αυτό που έκανε ο Αντρέι τελικά άφησε την Μελάνι κοντά σε ένα απομακρυσμένο χωριό, από εκεί την πήραμε και επιστρέψαμε στην πόλη. Φαινόταν φοβισμένη μετά από όλα όσα έγιναν. Στους καρπούς της είχε ξεραμένο αίμα και μερικές γρατσουνιές στο πρόσωπο και τα μπράτσα. Παρόλα αυτά ήταν καλά.

"Μπορείς να μας πεις τι έγινε εκείνη την μέρα;". Ρώτησε ο Αντρέι.

"Είχα κανονίσει συνάντηση με τον Σαμουέλ πίστευα πως ήταν φίλος μου για κάποιο διάστημα, τον είχα γνωρίσει πρόσφατα σε ένα μπαρ". Είπε και έκανε μια παύση, δεν υπήρχε στην φωνή της η κλασική σπιρτάδα αλλά σοβαρότητα κάτι που δεν άρμοζε καθόλου για την Μελάνι που είχαμε όλοι συνηθίσει.

"Φίλος σου αυτός ο κόπανος; Δεν παίζει". Είπε ο Αντρέι θυμωμένα.

"Ωστόσο τελικά αποδείχτηκε πως με πλησίασε για να μου κάνει κακό. Η φίλη μου η Στεφάνι βοήθησε στο να με προσεγγίσει, με πρόδωσε τόσο απλά δίχως να την νοιάζει για το τι θα μπορούσε να μου συμβεί. Με πήρε με το καλό στην αρχή προσπαθώντας να μάθει κάποια πράγματα για σένα. Όταν στα ξαφνικά με απήγαγε έριξε το φταίξιμο σε σένα Αντρέι και δεν πίστευα πως θα μου το έκανες εσύ αυτό. Ίσως ήθελε να σε πληγώσει αλλά δεν ξέρω γιατί να σε μισούσε τόσο".

Είπε ότι σκεφτόταν η Μελάνι και άφησε τα δάκρυα της ελεύθερα.

"Έπρεπε να του είχα σπάσει τα κόκκαλα χθες το βράδυ". Είπε γρυλίζοντας ο αδελφός της ενώ προσπαθούσα να την καθησυχάσω.

"Θυμάσαι πως ήταν το μέρος που βρισκόσουν;". Ρώτησε ύστερα από λίγο.

"Άσπροι τοίχοι, μια γκρίζα πόρτα που έτριζε και το πιο περίεργο από όλα ήταν το πάτωμα υπακούει μόνο στις εντολές του Σαμουέλ και του δείχνει ότι ζητάει. Είναι αρχεία με βίντεο και πληροφορίες". Είπε η Μελάνι κάνοντας τον αδελφό της να μείνει με "ανοιχτό" στόμα.

Beyond WordsWhere stories live. Discover now