Πέρασε μια ολόκληρη εβδομάδα με τον Αντρέι να βρίσκεται κυνηγημένος από την αστυνομία και ανησυχώ πολύ για εκείνον καθώς δεν έχει επικοινωνήσει με κανέναν από εμάς. Το κινητό του είναι κλειστό, φοβάμαι πολύ για τον αδελφό μου θέλω να είναι καλά. Η Rose από την άλλη είναι σε άσχημη κατάσταση φαίνεται πως είναι πολύ αγχωμένη για τον αδελφό μου, της είχα μιλήσει παλιότερα λίγες φορές και ήταν πολύ καλή κοπέλα το εντελώς αντίστροφο από αυτό που έλεγε ο Σάμουελ ο οποίος ελπίζω μια μέρα να σαπίσει στην φυλακή. Ο Άντριαν, ο Τίμοθι, ο Ματέο και η Ελίζ ήταν επίσης μαζί μας και ήταν το ίδιο αγχωμένοι. Η Ελίζ κρατούσε το χέρι του Ματέο ενώ ο Άντριαν προσπαθούσε να παρηγορήσει την αδελφή του, από την άλλη ο Τίμοθι έκοβε βόλτες στο δωμάτιο κάθε τρεις και λίγο. Δεν με ένοιαζε τίποτα αυτή την στιγμή μόνο να γλυτώσει ο αδελφός μου.
"Rose μην ανησυχείς ο Αντρέι θα βρει τον τρόπο να τα καταφέρει έχει βρεθεί σε παρόμοια κατάσταση στο παρελθόν". Είπε ο Ματέο προσπαθώντας να την ηρεμήσει.
"Ματέο μακάρι να βρει τον τρόπο. Θα είναι δύσκολο καθώς όλοι θα τον κρίνουν πάλι θα βρεθούν όλοι εναντίον του ακόμα και οι ίδιοι του οι fans". Είπε η Rose και είχε δίκιο καθώς μερικοί από τους θαυμαστές του τον έκραζαν ενώ άλλοι τον υποστήριζαν λέγοντας πως αποκλείεται να τα έκανε αυτά ο Αντρέι.
"Θα τα καταφέρει θα το δεις δεν τον έλεγαν τσάμπα γεράκι στην Thundercloud άκουσε με εμένα". Είπε ο Ματέο και εκείνη χαμογέλασε. "Έτσι σε θέλω αδελφούλα μου να χαμογελάς". Της είπε και η Rose χαμογέλασε πλατύτερα μετά από τον χαρακτηρισμό αυτόν.
"Αν δεν ήσουν εσύ δεν ξέρω πως θα ήμουν τώρα ,σε ευχαριστώ που ακόμα και τέτοιες στιγμές προσπαθείς να με ηρεμήσεις". Είπε η Rose κοιτώντας τον Ματέο.
"Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά για την συμπαράσταση σε λίγο πρέπει να πάω στην εταιρεία να διευθετήσω μερικά πράγματα θα συναντηθούμε αργότερα". Πρόσθεσε ύστερα από λίγο η Rose όταν ήταν ήρεμη πλέον και αφού χαιρετηθήκαμε έφυγε από το σπίτι του Ματέο.
(๑♡⌓♡๑)
Τράβηξα το καπέλο προς τα κάτω για να καλύψω περισσότερο το πρόσωπο μου και μπήκα σε ένα περίπτερο για να αγοράσω μερικά τσιγάρα και κάποια σνακς πλήρωσα τον περιπτερά και βγήκα έξω προχώρησα λίγα βήματα πιο κάτω όταν τελικά είδα το αμάξι του Τίμοθι στο οπτικό μου πεδίο. Πριν καταφέρω να πλησιάσω άκουσα μια φωνή από το μεγάφωνο.
"Αντρέι παραδώσου!!". Είπε ο αστυνομικός και σε λιγότερο από δύο λεπτά με περικύκλωσε η αστυνομία. "Τα χέρια ψηλά αλλιώς θα πυροβολήσω!!". Πρόσθεσε ο αστυνομικός και έμεινα σαστισμένος στην θέση μου σαν άγαλμα, πέταξα κάτω στο έδαφος τα πράγματα που μόλις είχα αγοράσει και τότε μια σφαίρα τραυμάτισε έναν αστυνομικό κάνοντας τους να ξαφνιαστούν για το τι συμβαίνει. Κοίταξα διερευνητικά τον χώρο όταν τελικά εντόπισα έναν σκοπευτή στην απέναντι εγκαταλελειμμένη πολυκατοικία που προφανώς δεν ήταν αστυνομικός. Σε λιγότερο από ένα λεπτό έφτασε μια ομάδα ανδρών με όπλα και άρχισαν να πυροβολούν κάνοντας τους περισσότερους από τους αστυνομικούς να καλυφτούν πίσω από τα περιπολικά ενώ εγώ έτρεξα σαν σίφουνας αποφεύγοντας τις σφαίρες ενώ σε λίγο χρόνο μπήκα στο αμάξι και άρχισα να οδηγάω.
BINABASA MO ANG
Beyond Words
Mystery / Thriller❌NOT COPY❌ Το Πρώτο Μέρος της ιστορίας της Rose και του Αντρέι. Το Δεύτερο Μέρος: "Beyond Words II: Shadow". ___ Περιγραφή- Εισαγωγή στο πρώτο κεφάλαιο.. #5 in revenge 31/5/2024 #1 in feelings 14/6/2024 #3 in secrets 15/6/2024