Χτύπησα την πόρτα και ο κολλητός μου φίλος άνοιξε την πόρτα.
"Καλώς ήρθατε παιδιά". Είπε χαμογελαστός και μας έκανε άκρη για να περάσουμε.
Καθίσαμε στο σαλόνι και ο Ματέο μας έφερε από ένα ποτήρι χυμό πορτοκαλιού.
"Πως είστε;". Ρώτησε.
"Μια χαρά εσύ;". Είπαμε όλοι μαζί ταυτόχρονα και γέλασε από τον συγχρονισμό μας.
"Καλά είμαι, λοιπόν τι θέλετε να μάθετε;". Είπε ο Ματέο πίνοντας μια γενναία γουλιά από τον χυμό του.
"Δεν ξέρω από τι να ξεκινήσω". Είπα.
"Από την αρχή". Είπε ο Ματέο και όλοι γέλασαν ακόμη κι εγώ ο ίδιος.
"Πως έμπλεξες σε αυτή την ιστορία και τι ερευνούσες εκείνο τον καιρό;". Τον ρώτησα και τότε πήρε απότομα το σοβαρό του ύφος.
Αυτή η συζήτηση θα ήταν δύσκολη. Σκέφτηκα.
(๑♡⌓♡๑)
"Φίλε είναι μια πολύ δύσκολη ιστορία. Η θεία μου εξαφανίστηκε πριν από τρία χρόνια, ο θείος μου ήταν ανήσυχος και ήθελε να την βρει οπωσδήποτε,τον διαβεβαίωσα πως θα ψάξω να την βρω. Ήμουν ένας ρεπόρτερ ήμουν συνηθισμένος στο να τρέχω να ρωτάω, να κάνω έρευνα και τελικά να καταλήγω να γυρίζω εκπομπές. Ωστόσο εδώ το θέμα ήταν διαφορετικό, έψαχνα χωρίς αποτέλεσμα για πολύ καιρό και δεν έμαθα αν η θεία μου ήταν ζωντανή ή νεκρή. Όταν εντελώς ξαφνικά μαθαίνω τον υπαίτιο για την εξαφάνιση της και το ψευδώνυμο του ήταν θηρευτής, ήταν πραγματικά επικίνδυνος. Ήξερα πως ήμουν απερίσκεπτος που έμπαινα έτσι απλά στην φωλιά του λύκου μόνος αλλά δεν μπορούσα να μπλέξω κανένα άλλο. Δεν ήθελα να το κάνω". Είπε και η σιωπή κυριάρχησε για λίγο στο δωμάτιο.
"Τελικά τι συνέβη αργότερα;". Ρώτησε ο Τίμοθι.
"Μετά από όλα αυτά μπλέχτηκα για τα καλά σε αυτή την ιστορία ψάχνοντας μανιωδώς να μάθω τα πάντα. Έτσι λοιπόν, έμαθα ότι ο θηρευτής δεν ενεργεί μόνος έχει πάντα μαζί του ένα πιστό βοηθό, το δεξί του χέρι που λένε ,ο οποίος αυτή την στιγμή είναι υπάλληλος στην εταιρεία της Rose. Παλιά δούλευε στην εταιρεία του Edward αλλά συνέβη κάτι και ο πατέρας του Αντρέι τον πέταξε έξω από την εταιρεία". Συνέχισε ο Ματέο.
"Έμαθες ποιος είναι;". Ρώτησε η Rose αυτή την φορά και τότε το βλέμμα του Ματέο στράφηκε στην Rose.
ESTÁS LEYENDO
Beyond Words
Misterio / Suspenso❌NOT COPY❌ Το Πρώτο Μέρος της ιστορίας της Rose και του Αντρέι. Το Δεύτερο Μέρος: "Beyond Words II: Shadow". ___ Περιγραφή- Εισαγωγή στο πρώτο κεφάλαιο.. #5 in revenge 31/5/2024 #1 in feelings 14/6/2024 #3 in secrets 15/6/2024