Πρόλογος.

66 4 1
                                    

‼️ ΠΡΟΣΟΧΉ ‼️

Το βιβλίο περιέχει σκηνές βίας διαβάζετε με δική σας ευθύνη επίσης όλα όσα αναφέρονται στο συγκεκριμένο βιβλίο δεν αναφέρονται σε αληθινά πρόσωπα, σε αληθινά ονόματα εταιρειών ή σε αληθινά γεγονότα. Είναι όλα γραμμένα από την δική μου φαντασία η κάθε τυχόν ομοιότητα είναι συμπωματική και δεν έχει σκοπό να αντιγράψει ή να προσβάλει κανέναν.

Ελπίζω να σας αρέσει καθώς θα διαβάζετε την ιστορία και να με στηρίξετε ψηφίζοντας και σχολιάζοντας.. Θα χαρώ να δω την υποστήριξη σας και τα σχόλια σας.

Υ.Γ. Το εξώφυλλο είναι φτιαγμένο από μένα.

Καλή ανάγνωση!!
(⁠๑⁠♡⁠⌓⁠♡⁠๑⁠)

Τα βήματα του με πλησίαζαν αργά μια ομιχλώδης νύχτα, τα μάτια μου φοβισμένα και η παρατεταμένη μου ανάσα έκανε την καρδιά μου να κάνει σαν τρελή λες και ήταν έτοιμη να σπάσει από τον τρόμο, ένιωθα πως κατέρρεα από στιγμή σε στιγμή και φοβόμουν, ήθελα όσο τίποτα άλλο να τα καταφέρω κοιτούσα μανιωδώς πίσω μου καθώς προσπαθούσα να τρέξω αλλά η πληγή μου δεν με άφηνε, ήμουν σε απόγνωση έχανα σιγά σιγά τις δυνάμεις μου όταν εντελώς ξαφνικά άκουσα έναν εκκωφαντικό ήχο.

Το βλέμμα μου στράφηκε σε έναν άγνωστο νεαρό άνδρα που με πλησίαζε. Κοίταξα ξανά πίσω μου και δεν είδα πουθενά αυτόν που με μαχαίρωσε, σκεφτόμουν πως η μοναδική μου επιλογή ήταν ο νεαρός άγνωστος άνδρας απέναντι μου που βημάτιζε αργά την άσφαλτο κάνοντας έναν δυνατό εκκωφαντικό ήχο με τις μαύρες μπότες του.

Καθώς προσπάθησα να τον πλησιάσω η όραση μου θόλωσε σιγά σιγά αναγκάζοντας με να σταματήσω τα βήματα μου, δεν μπόρεσα να δω ξεκάθαρα το πρόσωπο του, ένιωθα το κρύο να μου διαπερνά το σώμα και τότε άκουσα μια βαριά φωνή: "Είσαι καλά; Μ 'ακούς;".

Ήμουν τόσο αδύναμη που δεν μπορούσα να δώσω καμιά απάντηση, ύστερα από λίγο έχασα την επαφή με το περιβάλλον και όλα μαύρισαν γύρω μου.

Άνοιξα σιγά σιγά τα μάτια μου και είδα την φίλη μου την Ελίζ να με κοιτά. Θυμόμουν εκείνον τον άνδρα να με πλησιάζει αλλά δεν ήξερα αν ήταν όνειρο ή αν ήταν πραγματικότητα, ήμουν χαμένη στις σκέψεις μου προσπαθώντας να καταλάβω τι συνέβη, στο νου μου είχα τα εξής ερωτήματα που ήμουν τώρα και ποιος με έφερε εδώ;

"Πως είσαι;". Με ρώτησε και έφυγα από τον λήθαργο που είχα πέσει προηγουμένως.

"Καλά υποθέτω". Απάντησα κοιτάζοντας το δωμάτιο του νοσοκομείου αν και ο καθένας θα μπορούσε να καταλάβει ότι λέω ψέματα πονούσα και ήταν φανερό.

"Τι σου συνέβη χθες το βράδυ;". Με ρώτησε για άλλη μια φορά αλλά εγώ δεν ήξερα τι να απαντήσω. Δεν ήξερα γενικά ποιος με κυνηγά και γιατί.

"Θυμάμαι λίγα πράγματα, ότι έφυγα από την εταιρεία για να επιστρέψω σπίτι αλλά κάποιος με κυνηγούσε, προσπάθησα να φύγω αλλα εκείνος κρατούσε μαχαίρι και μετά με τραυμάτισε. Δεν ξέρω πως την γλύτωσα ούτε ποιος με έφερε εδώ". Της απάντησα κοιτώντας την.

"Όταν σε βρήκαν δεν ήταν κανένας εκεί,η αστυνομία έλαβε ένα τηλεφώνημα από κάποιον άγνωστο άνδρα. Τον ψάχνουν για να του πάρουν κατάθεση αλλά δεν τον έχουν βρει ακόμη". Είπε η κολλητή μου φίλη.

"Μου φαίνεται περίεργο που εξαφανίστηκε έτσι και γιατί να κρυφτεί έχει κάποιο λόγο να το κάνει, τι φοβάται τόσο;".

Πρόσθεσε για εκείνον τον άνδρα μετά από λίγο, ίσως τελικά να μην ήταν όνειρο αυτό που είδα σκέφτηκα. Αλλά η φίλη μου είχε δίκιο, για ποιον λόγο κρύφτηκε και δεν έδωσε κατάθεση. Ίσως είχε κάτι να κρύψει αλλά τι να ήταν τόσο σημαντικό που να έπρεπε να το κάνει αυτό;

Δεν απάντησα τίποτα, άφησα την σιωπή να κυριαρχήσει στο κρύο αυτό δωμάτιο που βρισκόμουν, γέμισα για άλλη μια φορά το μυαλό μου με σκέψεις και ερωτήματα που δεν είχαν λύση, όμως αν κάποιος μου έλεγε τότε ότι εκείνος και εγώ είχαμε ένα παρελθόν, μια ιστορία, κάτι κοινό που μας σύνδεε, δεν θα τον πίστευα.
Νόμιζα πως ήταν κάποιος που γνώριζα εκείνη την περίοδο, για μένα ήταν ένας άγνωστος όμως που να ήξερα, δεν γνώριζα τίποτα. Όλα άλλαξαν μια μέρα, όταν τελικά εκείνος ο άγνωστος έμαθα πως δεν ήταν και τόσο άγνωστος τελικά.

____

Hellooo everyone..

Καλώς ορίσατε στο νέο μου βιβλίο..

Έχω καιρό να γράψω μια ιστορία καθώς το τελευταίο διάστημα δεν είχα τόσες ιδέες και ασχολήθηκα περισσότερο με το kdramas series..

Αυτός λοιπόν, ήταν και ο πρόλογος του αν σας άρεσε πατήστε το αστεράκι και αφήστε ένα σχόλιο..

Σύντομα θα τα πούμε και στο πρώτο κεφάλαιο της ιστορίας..

Μέχρι τότε τα λέμε..👋

Beyond WordsTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang