Κεφάλαιο 20ο.

16 3 2
                                    

Έκανα μερικές αλλαγές στο κεφάλαιο 18 αλλάζοντας λίγο την πλοκή της ιστορίας.. 

Καθώς είχα ξεχάσει ότι μια σκηνή δεν έβγαζε νόημα για το κεφάλαιο 21..

Καλή ανάγνωση..
___

"Δηλαδή η θεία σου ήρθε πριν λίγο σπίτι σου και σου είπε όλα αυτά;". Με ρώτησε ο Αντρέι ο οποίος δεν μπορούσε να πιστέψει όλα όσα άκουγε.

"Ναι. Χαίρομαι που η θεία μου είναι καλά. Ο θείος μου χάρηκε όταν του το είπα αλλά δυστυχώς δεν έχουμε καμία επικοινωνία μαζί της επειδή άλλαξε τηλέφωνο". Του είπα και ο Αντρέι φάνηκε η χαρά στα μάτια του.

"Ίσως να σκοπεύει να επιστρέψει όταν θα φτιάξουν τα πράγματα. Χαίρομαι που είναι καλά η θεία σου, αλλά αν όντως ισχύει ότι το windstorm 5 είναι σε εκείνο το κατάστημα και υπόγεια τότε ήμαστε κοντά να λύσουμε την  υπόθεση". Είπε ο Αντρέι σκεπτικός και του έφυγε η χαρά στα τελευταία λόγια ίσως επειδή θέλει ακόμα πολλά βήματα μέχρι να φτάσουμε εκεί.

"Αν το σκεφτεί κανείς ναι. Το μόνο που μένει είναι να βρούμε μερικούς μάρτυρες και αποδείξεις". Του είπα.

Παρόλα αυτά ήμουν  φοβισμένος για την κατάληξη. Ήλπιζα σε κάτι καλό, αλλά δεν ξεχνώ τι έκανε εκείνος ο τρελός ο Σάμουελ σε μένα και σε όλους τους άλλους. Το windstorm 5 ήταν το κλειδί και η μεγαλύτερη ίσως καταστροφή του Σάμουελ καθώς όπως ανέφερε η Μελάνι  παρείχε πληροφορίες και όπως ανέφερε η θεία μου συζητούσαν για μένα σε αυτό το μυστικό δωμάτιο. Ο μόνος τρόπος ήταν να μπει κάποιος μέσα, ο Αντρέι ήθελε να το κάνει. Πράγμα που δεν γνώριζε τότε  η Rose. Ίσως αν το ήξερε ότι σκόπευε  να το κάνει  να τον εμπόδιζε. Φοβόμουν τέρμα για τον κολλητό μου δεν σας το κρύβω αλλά δεν μπορούσα να τον εμποδίσω ήταν ξεροκέφαλος και ήθελε να τους πιάσει απλά προσευχόμουν να είναι καλά.

"Για αρχή ας δούμε τι παίζει στο κατάστημα ,όταν δούμε πόσοι βρίσκονται εκεί τότε μόνο θα ενεργήσουμε".

Είπε ο Αντρέι και απλά κούνησα το κεφάλι μου θετικά παρόλο που ανησυχούσα.

Ακολούθησαν δύο λεπτά σιωπής όταν στα ξαφνικά θυμήθηκα τι μου ζήτησε πριν από λίγες ώρες η Ελίζ.

"Η Ελίζ σκέφτηκε να βγούμε οι τέσσερις μας το βράδυ τι λες φίλε θα έρθεις μαζί με την Rose;". Τον ρώτησα ύστερα από δύο λεπτά  αλλάζοντας το θέμα συζήτησης μας.

"Καλή ιδέα αδελφέ θα της το πω και θα σε ενημερώσω". Μου είπε και τότε πρόσθεσε: "Πως πάει η σχέση σου με την Ελίζ;".

Beyond WordsWhere stories live. Discover now