Κεφάλαιο 28ο.

25 3 2
                                    

Τα συναισθήματα μου εκείνο το διάστημα ήταν ανάμεικτα  ήμουν χαρούμενη που έγινα αποδεκτή στο τμήμα διοίκησης επιχειρήσεων σε ένα πανεπιστήμιο της πόλης όμως ταυτόχρονα ήμουν ανήσυχη και στεναχωρημένη. Κοιτούσα το ποτό στο ποτήρι μου μελαγχολικά σκεπτόμενη πως ο αδελφός μου όχι μόνο κινδυνεύει αλλά και έχει μπλέξει άσχημα ήλπιζα να καταφέρει να βρει αποδείξεις για τον Σαμουέλ όμως ήταν πολύ πιο δύσκολο από όσο νόμιζα, καθώς οι κινήσεις του ήταν προσεκτικές και ήταν αδύνατο να βρούμε κάτι να τον ενοχοποιεί.

 Ο μόνος τρόπος ήταν αν έβρισκε ξανά τις αποδείξεις από το Windstorm 5 που έχασε όμως αυτό ήταν σχεδόν αδύνατο καθώς τώρα ήταν κυνηγημένος από την αστυνομία για μια κατηγορία που αφορούσε τον Σαμουέλ, εκείνος είχε διάφορα χέρια να τον βοηθούν και αν βρίσκαμε ποιοι ήταν όλοι αυτοί θα καταφέρναμε να διαλύσουμε κι εκείνον αλλά και την συμμορία του. Από την άλλη πλευρά ήμουν στεναχωρημένη για τον Νίκολας, του άρεσα αλλά δεν έκανε καμιά κίνηση για να γίνουμε ζευγάρι δεν είχαμε επικοινωνία τις τελευταίες μέρες καθώς δεν πήγα να τον δω ούτε μια φορά, ούτε τόλμησα να του τηλεφωνήσω για να του πω πως έγινα αποδεκτή στο πανεπιστήμιο, ήταν καλό παιδί και χαιρόταν με την επιτυχία μου όμως δίσταζε πολύ λόγω του κοινωνικού μας υπόβαθρου.

 Ίσως φοβόταν να παρουσιαστεί σε δεξιώσεις με μέλη εταιρειών καθώς δεν έμοιαζε όπως έλεγε με κανέναν από αυτούς και δεν ήταν για εκείνον αυτά. Ένιωθε αυτόματα πως ήταν κατώτερος και πως δεν ήταν αντάξιος μου, το μισούσα που πίστευε έτσι και πως αυτός ο χαζός λόγος ήταν υπαίτιος για την απόσταση μας.

"Τι σκέφτεσαι;". Ρώτησε η Ελίζ που είχαμε έρθει το τελευταίο διάστημα κοντά.

"Πολλά και διάφορα". Της απάντησα γενικά, με κοίταξε με ενδιαφέρον και τότε..

"Όπως; Ίσως να μπορώ να βοηθήσω". Είπε και ξεφύσησα.

"Αρχικά σκέφτομαι τον Αντρέι ανησυχώ για εκείνον για το αν είναι καλά και για το που βρίσκεται από την άλλη σκέφτομαι κάποιον που μου αρέσει ο οποίος με απομακρύνει λόγω του κοινωνικού μας υποβάθρου". Είπα συνοπτικά και ήπιε μια γουλιά από το δικό της ποτό.

"Δεν σου κρύβω πως ανησυχώ για την κατάληξη αυτής ιστορίας. Ο Ματέο μου είχε πει πως ο Αντρέι είναι πολύ δυνατός και πως μπορεί να καταφέρει τα πάντα, εύχομαι να τα καταφέρει. Όσο για το αγόρι που σου αρέσει θα έλεγα πως είναι ανούσιο αυτό που σκέφτεται, όταν αγαπάς κάποιον δεν σε νοιάζει αν είναι πλούσιος ή φτωχός τον αγαπάς και απλά θες να είσαι μαζί του". Είπε η Ελίζ και χαμογέλασα στις τελευταίες φράσεις.

Beyond WordsWhere stories live. Discover now