"Αντρέι πρέπει να μιλήσουμε". Μου είπε καθώς έβγαινα από το αμάξι.
Τα βήματα της με πλησίασαν και ήρθε ακριβώς μπροστά μου.
Δεν της είπα τίποτα περίμενα απλά να μου πει τι θέλει."Ξέρω πως ήμουν σκληρή μαζί σου δεν έπρεπε να σου μιλήσω έτσι. Πληγώθηκες άσχημα από όλα όσα σου συνέβησαν και ήμουν άδικη μαζί σου. Ενώ ξέρω ότι πέρασες δύσκολα.
Δεν θέλω να σε πιέσω να μου πεις το οτιδήποτε, έλα σε μένα οπότε είσαι έτοιμος και μίλησε μου.
Ελπίζω να με συγχωρέσεις ,ακόμα κι αν δεν το κάνεις σύντομα θέλω να ξέρεις πως ανησυχώ για σένα και θέλω να είσαι καλά". Είπε γλυκά και ένωσε τα δάχτυλα της μεταξύ τους με έναν πολύ χαριτωμένο τρόπο.Την κοίταξα έντονα δίχως να δώσω κάποια απάντηση ή αντίδραση. Φάνηκε να απογοητεύεται στο βλέμμα της αλλά παρόλα αυτά δεν είπε τίποτα αντίθετα περίμενε υπομονετικά εκεί.
Τα βήματα μου την πλησίασαν και της έπιασα τα μικροσκοπικά χεράκια της . Το βλέμμα της συναντήθηκε με το δικό μου και τότε της έδωσα ένα απαλό φιλί στα χείλη. Με κοίταξε μαγεμένα και της χαμογέλασα. Ήταν τόσο γλυκιά και όμορφη, ξέρω πως το έχω πει χιλιάδες φορές αυτό αλλά δεν μπορούσα να κρατήσω κακία σε αυτά τα όμορφα μάτια.
"Άρα τώρα δεν είσαι θυμωμένος μαζί μου;". Με ρώτησε γλυκά.
"Όχι. Αλλά δεν σου κρύβω πως τα λόγια σου με πλήγωσαν". Είπα και το χαμόγελο της έσβησε.
"Συγνώμη μωρό μου τι θέλεις να κάνω για να επανορθώσω;". Μου είπε.
Χαμογέλασα πονηρά και πλησίασα κοντά στο αυτί της ψιθυρίζοντας της: "Τι λες να πάμε σπίτι μου να σου δείξω τι θέλω να κάνεις".
Εκείνη γούρλωσε τα μάτια της και με χτύπησε δυνατά στο μπράτσο. Αουτς άκαρδη γυναίκα αυτό πόνεσε.
"Αντρέι σταμάτα!". Είπε ντροπαλά και κάλυψε το πρόσωπο της.
"Άλλα έλεγες όμως λίγες μέρες πριν". Της είπα και της άφησα μερικά φιλιά στα χείλη της.
"Τι έλεγα;". Έκανε την ανήξερη.
"Θες να σου θυμίσω μωρό μου;". Της είπα και δάγκωσα τα χείλη μου.
"Είπα κι εγώ είναι δυνατόν μια φορά να μην έχεις άγριες διαθέσεις". Είπε στριφογυρίζοντας τα μάτια της και πιαστήκαμε χέρι χέρι.
Χαμογέλασα και αρχίσαμε να περπατάμε μαζί μέχρι το σπίτι μου.
"Έφαγες βραδινό;". Την ρώτησα.
ESTÁS LEYENDO
Beyond Words
Misterio / Suspenso❌NOT COPY❌ Το Πρώτο Μέρος της ιστορίας της Rose και του Αντρέι. Το Δεύτερο Μέρος: "Beyond Words II: Shadow". ___ Περιγραφή- Εισαγωγή στο πρώτο κεφάλαιο.. #5 in revenge 31/5/2024 #1 in feelings 14/6/2024 #3 in secrets 15/6/2024