Did you miss me?
Şaka maka 26. bölüme geçmişiz ne ara bu kadar oldu anlayamadım dkshdkah
Hadi başlayalımmm
.
"Çık hadi." diyerek güldü Atlas. "Asya bekliyor."
"Biraz daha." Vuslat dudağını Atlas'ın iki kürek kemiğinin arasına bastırıp çıplak tenine öpücükler bırakmaya başladı. "Çok tatlı."
"Vuslat." Atlas gülerek elindeki tişörtü giydi ve bedenini Vuslat'a çevirdi. "Asya uyuduktan sonra bakarız."
"Bakar mıyız?" Vuslat fısıldayarak dudağını Atlas'ın dudağının kenarına bastırdı ve üst üste öpücükler bırakmaya başladı.
Atlas ellerinin onun ıslak saçlarının arasına sokup hafifçe çekiştirdi ve kafasını geriye atıp Vuslat'ın boynundan öpmesine izin verdi. Vuslat yumuşak öpücükler bıraktı beyaz tenin üzerine. Sonrasında Atlas'ın kokusunu içine çekip geriye çekildi. "Pekâlâ, gidebiliriz."
İkisi de Asya'nın odasına gittiler. Asya sıkılmış gibi oturuyordu ama ikisini gördüğünde gözleri ışıldadı. "Abi, bana kitap okur musun? Çok özledim."
"Okurum tabii güzelim." Atlas, Vuslat'ın tuttuğu çocuk kitabını eline aldı. "Bak, hangi kitap var elimde?"
"Küçük prens." Asya hızla yorganın içine girip ortaya geçti. "En sevdiğim kitap."
Vuslat, Asya'nın soluna yattı. Atlas da kızın sağına yatıp sırtını yatağın başlığına yasladı. Serumun kablosunu da karnının üzerine dikkatlice koydu. Bu sırada Asya ise biraz sola doğru kayıp Vuslat'ın göğsüne yattığında Vuslat'ın ağzı hafifçe aralandı ama hemen ardından kızı göğsüne daha fazla çekip bir eliyle serumuna dikkat edecek şekilde ona sarıldı.
Atlas kitabı okumaya başladı, ses tonu hem Asya'ya hem Vuslat'a huzur veriyordu. Kelimeler dudaklarından tek tek çıkıyor, karakterlere göre ses tonu değişiyordu. Yarım saat boyunca, hiç teklemeden kitabı okudu. Sonrasında kafasını sola çevirip baktığında hem Vuslat'ın hem Asya'nın derin bir uykuya daldıklarını fark etti.
Çok dikkat ederek kalktı yataktan, kardeşinin serumuna baktı. Bitmesine çok az kalmıştı. Serumu kapatmak için beklemeliydi. Gözlerini Vuslat'a çevirdi. Tek kolu ile Asya'ya bir baba şefkati ile sarılmış, mışıl mışıl uyuyordu.
Onun olduğu tarafa geçti, örtüyü iyice onun bedenine örttü ve Vuslat'ın yüzünü izlemeye başladı.
Bana aşık olduğunu bana, ama en çok da kendine inandıracaksın.
Kafasında Vuslat'ın sesi yankılandı. Ona ama en çok da kendisini inandırmalıydı. Daha gerçekçi daha duygusal olması için.
Elini Vuslat'ın yanağına koydu. O uyanıkken yapmadığı bir şey değildi bu. Genellikle Vuslat'ın yanağını okşardı ama şimdi durum başkaydı. Vuslat uyuyordu, bunu hissetmiyordu bile. Bilmeyecekti. Yine de Atlas elini onun yanağından çekmedi.
Banyoda tıraş olduğu için yüzü pürüzsüz ve yumuşaktı. Eğilip dudağını Vuslat'ın yanağına bastırdı ve küçük bir öpücük bıraktı. Sonrasında bir öpücük daha bıraktı ve gözlerini kapatıp burnunu hafif hafif onun yanağına sürtmeye başladı. Losyon kokusu ciğerlerine kadar ulaşıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vuslat , GAY
RomanceJigololuk yapan Atlas'a, iş adamı Vuslat Kozoğlu'ndan güzel bir teklif gelmişti. Tamamlandı → Bu iki erkeğin aşkını anlatan bir kitap. Eğer homofobikseniz lütfen içeriye girmeyin. Bu size hitap etmez. → Fazlaca yetişkin sahneler bulunmaktadır. 🎵ht...