Vuslat önündeki kum torbasına sertçe vurmaya devam etti. Artık yüzünün sağ ve sol tarafından terler akmaya başlamıştı. Neredeyse 1,5 saattir aralıksız spor yapıyordu. Son bir defa daha kum torbasına vurdu ve kafasını öne eğerken tek eliyle de sallanan siyah kum torbasını tuttu.
"Bitirdin mi?"
Vuslat irkilerek arkasını döndü. Atlas yerdeki spor minderine oturmuş, bacaklarını uzatmış, sırtını duvara yaslamış elinde tuttuğu lolipop ile Vuslat'ı izliyordu.
"Ne kadardır oradasın sen?"
Atlas lolipopu ağzına soktuktan sonra sakince kolundaki saate baktı. "Yaklaşık olarak 28 dakikadır o kum torbasını nasıl yumrukladığını izliyorum." Kafasını kaldırıp kendisini şaşkınca izleyen Vuslat'a baktı. "Bir aydır bugünü bekliyordum. Biraz da barfiks çeker misin? Ama atleti çıkar. Sırt kaslarını daha net izlemek istiyorum."
Vuslat gülerek kurumuş dudağını diliyle nemlendirdi ve Atlas'ın yanına doğru adımlamaya başladı. "O lolipopu nereden buldun sen?"
Atlas sırıtarak lolipopu ağzına soktu ve bir defa emdi. Sonrasında yavaşça ağzından çekip dudaklarını yaladı. "Canım çekti, aldım ben de."
"Ah, öyle mi?" Vuslat uzanıp onun tuttuğu lolipopu diliyle hafifçe yaladı ve yüzünü Atlas'ın yüzüne yaklaştırıp dudağının kenarlarına küçük küçük öpücükler bırakmaya başladı. "Benim de canım seni çekiyor. Ben de seni mi almalıyım o zaman?"
"Önce göz zevkim." dedi Atlas lolipopu tekrardan emmeye başlarken. "Bir aydır peşinde koşuyorum spor yap seni izleyeceğim diye ve sen de bir aydır bahaneler uyduruyor ya da benden gizli gizli spor yapıyorsun." Atlas lolipopu diliyle yaladıktan sonra Vuslat'ın dudağına doğru götürdü. "Bana istediğimi vermeden lolipopu yalayamazsın." Vuslat'ın yalamak için uzandığı lolipopu yalamasına izin vermeden hemen kendisine çekti ve kendisi yalamaya başladı.
Vuslat iki kaşını kaldırarak ona baktı. "Ama Atlas'ım, vakit olmadı ki. İş, toplantı, hastane, İngilizce eğitimi, anlaşmalar, projeler derken -"
"Sabahları yapıyorsun sporunu."
"Yarım saatlik ve sen o saatlerde uyuyor oluyorsun. Uyandırmaya kıyamıyorum ki."
"Özrün kabul edilmedi." Atlas lolipopu ağzından çekip barfiks demirini başıyla gösterdi.
Vuslat içine derin bir nefes çektikten sonra ayağa kalkıp siyah atletini çıkardı ve Atlas'a baktı. "Sana karşı hiçbir zaman hiçbir savaşı kazanamam. Nasıl istersen."
"Hadi koca oğlan." dedi Atlas eğlendiğini belli eden bir ses tonuyla. "Sırtın bana dönük olsun."
"Elbette efendim." Vuslat gülerek barfiks demirine yürümeye başladı ve zıplayıp demiri tuttu. Ardından kendisini yukarıya çekip inmeye başladı.
Atlas ise gözlerini bile kıpmadan Vuslat'ın sırtına bakıyordu. Sırt ve kol kasları o kadar belli oluyordu ki Atlas titrek bir nefes çekerek lolipopunu ağzına soktu ve emmeye devam etti.
Tam tamına 58 gündür Vuslat ile beraberlerdi ve böyle bir manzarayı kaçırdığı için üzgündü.
"15!" diyerek demiri bıraktı Vuslat ve yüzünü Atlas'a çevirdi. "Yeter mi? Tükendim çünkü."
Atlas hızla kalktı ayağa, Vuslat'ın yanına gidip ağzındaki lolipopu çıkardı ve Vuslat'ın ağzına soktu.
"Şimdi kendi lolipopumu yalama zamanı." Hiç oyalanmadan Vuslat'ın şortu ve baksırını aşağıya indirip onun aletini tuttu ve dudaklarına doğru götürdü. En başta bir öpücük bıraktı ucuna, sonra ağzına aldı ve daha yeni ağzından çıkardığı lolipopu emer gibi emmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vuslat , GAY
RomanceJigololuk yapan Atlas'a, iş adamı Vuslat Kozoğlu'ndan güzel bir teklif gelmişti. Tamamlandı → Bu iki erkeğin aşkını anlatan bir kitap. Eğer homofobikseniz lütfen içeriye girmeyin. Bu size hitap etmez. → Fazlaca yetişkin sahneler bulunmaktadır. 🎵ht...