12 Ağustos 2024
Evlenme teklifi etme deneme çalışmaları Vol 1:
Atlas derin bir uykudayken bir anda sırtında hissettiği öpücükler ile gülerek gözlerini açtı ve başının üzerindeki yastığı iteleyerek yanındaki adama baktı. "Günaydın sevgilim."
"Atlas'ım." Vuslat onun sırtına bir öpücük daha bıraktıktan sonra gözlerini Atlas'ın yeni yeni açılmaya başlamış olan gözlerine çevirdi. "Hadi, gidiyoruz."
Atlas hafifçe kaşlarını çatarak yan döndü. "Anlamadım, nereye gidiyoruz?"
"Sürpriz." dedi Vuslat onun saçlarını okşarken. "Asya hazır, ben hazırım, kıyafetlerimiz hazır. Sen de üstüne bir şeyler giyip aşağıya gel. Uçağa geç kalacağız."
Atlas ona şaşkınca bakarken Vuslat eğilip tadına doyamadığı ve ömrünün sonuna kadar da doyamayacağı dudaklara küçük ama duygu dolu bir öpücük bıraktı. Ardından da yataktan kalkıp odadan çıktı.
Bu sırada Atlas kafasını tekrardan yastığa koyup birkaç dakika boyunca boş boş karşıdaki duvara bakarak kendisine gelmeye çalıştı. Ardından üstündeki örtüyü çekip tuvalete gitti ve elini yüzünü yıkadı.
Nereye gideceklerini bilmiyordu, bu yüzden altına bir kot pantolon üstüne de bir tişört geçirdi. Saçlarını da düzelttikten sonra aşağıya indi. Gerçekten de ikisi de hazırdı. "Pekâlâ, nereye gideceğimizi söyleyecek misiniz?"
"Hayır." dedi Asya, Vuslat'a kısa bir bakış atarken. "Birazdan anlarsın zaten."
"Nasıl isterseniz." diyerek omuz silkti Atlas. Dışarıya çıktıklarında Vuslat'ın arabasına bindiler ve Vuslat ilerlemeye başladı. "Havaalanına mı gidiyoruz?"
Vuslat dönüp ona bir göz kırptıktan sonra enerjik bir şarkı açıp sürmeye devam etti. Atlas ise dikiz aynasında şarkıyı yüksek sesle söyleyen Asya'ya kısa bir bakış atıp kısık sesle ona eşlik etti. Yaklaşık bir saat sonra uçağa binmişlerdi bile.
"Demek İzmir." dedi Atlas rahatça gerisine yaslanırken. "Tam olarak neresine?"
"Biraz kafa dağıtalım, yüzelim, güneşlenelim." Vuslat önünde kahvaltıların olduğu masaya hafifçe vurdu. "Sen kahvaltı yapmadın. Bir şeyler atıştır."
Atlas bedenini hafifçe kaldırıp etrafa bakındı. "Niye bizden başka kimse yok?"
"Bu kısmın tüm koltuklarını satın aldım, rahat bir uçuş olsun diye."
"Tüm koltuklarını?" diyerek iki kaşını kaldırdı Atlas ve hafifçe güldü.
"Aslında özel jet almayı düşünüyorum. Nasıl olsa çok yurt dışına çıkıyoruz, değil mi? Daha iyi olmaz mı?"
"Bu beni çok aşıyor." diyerek güldü Atlas ve kahve kupasını eline aldı. "Ne istiyorsan onu al."
Atlas bir süre sessiz sessiz kahvaltısını yaptıktan sonra tableti ile işlerini halletmeye çalışan Vuslat'a döndü ve birkaç dakika boyunca sessiz sessiz onu izledi. Ardından tableti onun elinden çekip kapattı ve masanın üzerine koyduktan sonra Vuslat'ın boynuna kollarını dolayıp ona sıkı sıkı sarıldı. "Benimle ilgilen."
Vuslat gülerek onu kendisine daha fazla bastırıp saçlarına öpücükler bırakmaya başladı. "Oraya gittiğimizde seninle çok güzel ilgileneceğim, emin olabilirsin."
Geri kalan bir saatlik yolculukta Atlas gelene kadar Vuslat'ın göğsünde uyumuştu. Sonrasında ise havaalanında Vuslat önceden ayarladığı araba ile yazlık eve doğru sürdü.
"Vuslat abi! Denize ne zaman gideriz?"
Vuslat kolundaki saate baktıktan sonra Asya'ya döndü. "Şimdi çok sıcak olur, biraz daha geç gidelim olur mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vuslat , GAY
Storie d'amoreJigololuk yapan Atlas'a, iş adamı Vuslat Kozoğlu'ndan güzel bir teklif gelmişti. Tamamlandı → Bu iki erkeğin aşkını anlatan bir kitap. Eğer homofobikseniz lütfen içeriye girmeyin. Bu size hitap etmez. → Fazlaca yetişkin sahneler bulunmaktadır. 🎵ht...