Kitap karakteri ┆44┆

4.7K 470 221
                                    

Vuslat aşağıya indiğinde Burak'ı hastane kapısının önünde gördü. Vuslat'ı gördüğünde hızla elindeki sigarayı söndürüp ona doğru adım atmaya başladı. Tam bir şey diyecekti ki Vuslat elini kaldırıp onu susturdu. "Şuraya geç." Burak'ın geçmesini beklemeden oraya doğru adımlamaya başladı.

Burak onun üç adım arkasında gösterdiği yere gitti. "Bir sorun mu var Vuslat Bey -"

"Seninle kısa ve öz konuşacağım." dedi Vuslat onun lafını keserek. Sesi çok sert ve soğuktu. Gözleri de buz gibi adama bakıyordu. "Alyansın nerede senin?"

"Ben boşandım." dedi Burak boğazını temizlerken. "Anlaşamıyorduk zaten. Anlaşmalı bir şekilde boşandık." Sonra gülerek kaşlarını kaldırdı. "Anlaştığımız tek nokta." Fakat Vuslat'ın gülmediğini görünce hemen ciddileşti. "Neden sordunuz?"

"Atlas ile seni ilk tanıştırdığım geceden bu yana sendeki farklılıkları fark ettim. Sonrasında Atlas'ı şirkete her getirdiğimde imrenerek bizi izlediğini de fark ettim ama 'ne de olsa adam evli' diye düşünerek sana bunu yakıştırmak istemedim. Bardaktaki son damayı taşıran o gün arkamdan söylediğin sözdü. Duymadığımı sandın fakat yanıldın."

"Hangi söz?" diyerek kaşlarını çattı Burak fakat ten rengi bembeyaz olmuştu.

"Adama bak. On dakika önce esip gürlüyordu. Herifin ismini duymasıyla meleğe döndü."

"Vuslat Bey, ben onu -"

"Kes." diyerek işaret parmağını havaya kaldırdı Vuslat. "Ne amaçladığını biliyorum. Atlas'ın yerine geçip kolay yoldan en üste çıkmak istiyorsun. Bu yüzden de eşinden boşandın. Aklınca bana çok ilgili davranıp kendine aşık edeceksin. Ben de Atlas'ı bırakıp sana geleceğim." Burak alt dudağını ısırdığında Vuslat kaşlarını daha fazla çattı. "Pembe dizi mi çekiyoruz biz burada? Bu numarayı yiyeceğimi mi sandın?"

"Kendisini satan birine aşık olmuş bir insansın sen. Bana daha kolay aşık olursun diye düşündüm."

Vuslat alayla gülerek kafasını iki yana salladı. "Çevremde bir tane akıllı olsa şaşarım zaten."

"Vuslat." dedi Burak bir adım öne gelerek. "Magazinlerde rezil oluyorsun. Kaç defa haber kaldırttım ben, biliyor musun? Adam jigololuk yapmış, herkes tarafından biliniyor bu. Serdar bile bu yüzden bıçaklamadı mı bu herifi? Arkasını toplamaya çalışıyorsun ama nereye kadar? Sen de sıkılacak ve utanacaksın bir gün."

Vuslat dümdüz bir ifade ile gözlerini bile kırpmadan bakıyordu Burak'a. Ne hareket ediyor ne bir şey söylüyordu.

Burak gerilerek bir adım geriye gitmek zorunda kaldı. "Vuslat?"

"Dua et hastane önündeyiz. Hemen tedavi edebilirler seni."

"Ne?"

Vuslat onu yakasından tuttuğu gibi arkadaki duvara sertçe çarptı. "Bir yıldır benim sekreterimsin diye şu ana kadar sabrettim. Sana şans üzerine şans tanıdım. Böyle bir aptallık yapmaz dedim ama gel gör ki beklediğimden daha aptal çıktın -"

"Bu işleri siz daha iyi bilirsiniz, Vuslat Bey. Kazanmak için bazen aptalı oynamak gerekir."

"Ne olmasını bekliyorsun?" Vuslat alayla güldü. "Atlas'ı bırakıp sana geleceğim ve sonra seni ortak mı yapacağım?"

"O istese şirketi üzerine bile yaparsın. Neden o ben olmayayım diye düşündüm? Bunu sadece ben düşünmüyorum Vuslat. Şirketteki herkes düşünüyor. Kadınlar da erkekler de." Gülerek kafasını salladı. "Hatta çaycı Faruk abi bile. Atlas'ı çok güzel seviyorsun. Herkes Atlas yerinde olmak ister."

vuslat , GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin