,,asi sem nemocnej nemůžu spát z rána se necejtim tak jako já "
,,tak jdeme zatím dovnitř on si nás najde" zavelil Nika všichni jsme šli za ním stále nevím o tom furt mluví a na koho vlastně čekáme , neptala sem se a s klukama jsme se posadili k jednomu většímu stolu dlouho jsme nečekali a kluci už na někoho mávali já byla zády ke vchodu tak sem se otočila abych též vyděla kdo je ten vyvolený na kterého takovou dobu čekáme ale když sem se otočila spatřila sem....Patrika? Nevěřila sem ani svým vlastním očím a trochu sem znervózněla ,,čuus" zahlasil a přisedl si k nám ,,ahoj týna" podala sem mu ruku a on mě též ,, Patrik" usmál se ,,bacha Patriku je..." ,,víš že tě můžu praštit i jinam než do ramene " skočila sem mu do řeči a pod stolem sem ho štípla do ruky ,,jo no přesně taková " řekl s mírnou bolesti v hlase ,,tak se mi líbí " zasmál se Patrik a já si troufni říct že sem se za červenala.
S klukama jsme dojedli a teď stojíme opět před restaurací samozřejmě vzniklo několik stories já radši nikam nic nedávala ale Nik si náramně užíval moji šikanu ,,tak se mějte" rozloučil se s námi první Páťa s klukama si udělali ten jejich divnej pozdrav a mě objal troufám si říct že sem měla na tváři pěkně přiblblej úsměv až sem se styděla ,,tak m, taky jdeme ne " podíval se Jakub na Dominik ,,jo čus" s obouma klukama jsme se rozloučili a následovala otázka co teď ? ,,tak co líbilo se překvápko " optal se Martin s kulisackym úsměvem na nic sem nečekala jen sem ho pevně objala ,,děkuju" šeptla sem mu do ramene ,,nemáš za co " pohladil mě po hlavě když sem ho pustila ,,proč tohle děláš vždyť mě neznáš " optala sem se po cestě do auta ,,já ani nevim přijdeš mi jiná" řekl když sedal za volant ,,to bude tím že s tebe nejsem hotová jako ty třináctiletý holky co tě poslouchají " uchechtla sem se když sem se pásala ,,hej poslouchají mě i kluci " řekl rádoby naštvaně ,,ale něco na tom bude " dodal po chvilce .
Právě zastavujeme opět na mě neznámém parkovišti ,,tak kam jdeme teď " ptala sem se když jsme vcházeli do výtahu nějakého paneláku ,,za mim bráchou " odlovědel po tom co zmáčkl tlačítko nejvyššího patra paneláku .
Vystoupili jsme a už od dveří sem cítila vůni trávy, otevřít nám přišel ten David jak sem s ním seděla v autě ,,čus Štuko , ahoj ty seš Týna že" řekl a já se rozesmála nad přezdívkou Štuky ,,jo ahoj" mávla sem když jsme s Martinem vcházeli do bytu ,,bydlíte tu spolu" optala sem se Martina když jsme šli do obývaku kde bylo až na pár krámu na stole dost uklizeno ,,jo ještě s Dejanem" sedl na gauč a já vedle něj ,,chceš něco týno " optal se a já jen záporně zakroutila hlavou ,,a brásky se nezeptáš" podíval se na něj Martin ,,Štuky...ty tu bydlíš " rozesmál se David i s Martinem ale já zaznamenala příchod někoho dalšího ,,Dejo máme návštěvu tak se chovej " houkl David tak sem se šla podívat za údajným Dejanem abych se mu aspoň představila , vešla sem do předsíně kde sem ji vyděla....tě krát v tý tmě sem ho nepoznala ,,vítej mezi vlkama maličká" přišel ke mě a vzal si můj pramen vlasů mezi prsty ,,nech mě " sykla sem po něm a lehce ho od sebe odstrčila ,,tak se mi líbíš kotě " ušklíbl se a já odešla zlatky do obývaku , pamatujete jak sem mluvila o těch dvou klucích " využít a odkopnout " tak zvaně tohle je jeden z nich bylo mi patnáct a jemu devatenáct .
Namáčkla sem se na gauč mezi Davida a Martina abych nemusela být vedle něj ale on si stejně nakonec sedl na křeslo naproti mě .
Chvílemi jsme si povídali trochu jsme i popili a nebudu lhát jednou možná dvakrát sem si od Davida potáhla ,,já si odskočim" zvedla sem se z gauče a mířila do koupelny kterou mi předtím ukázal Marťas , vracela sem se zpátky ale než sem otevřela zaslechla sem Dejana ,,kdybys věděl jaká je ta tvoje kočička v posteli neváhal bys " zasmál se Dejan tuším že to říkal k Martinovi ,,nechci ji jen využít Dejane " řekl protivně ale zároveň podnapile ,,jak ty to vůbec můžeš vědět " čím dýl sem jejich konverzaci poslouchala tím míň se mi to líbilo než Dejan stihl říct víc vešla sem dovnitř ,,no sem tu " usmála sem se ,,no pokračuj Dejane " zamračil se David ,,je to prostě kurva " řekl a hodil na mě hnusný pohled , na nic sem nečekal zvedla sem se a hold dostal pěstí nebude takhle o mě mluvit nebo ať mi to řekne přímo do očí přesto že sem byla opilá ránu sem měla furt stejnou takže mu začla téct krev ,,Týno" zatáhl mě Martin k němu ,,jo spala sem s ním ale víš co měla sem ho ráda ale mě bylo patnáct jemu devatenáct zneužil měna odkopl to je asi důvod proč nevěřím klukům " vyhrkla sem ze sebe a svoji ruku sem vytrhla z Martinova sevření a byla sem na odchodu když mě u dveří zastavil v házející David a hned za mnou stál Martin ,,takhle se tam nemůžeš vrátit " vzal mě za ruku a vedl mě asi k němu do pokoje .
"Máš to tu hezký" řekla sem když za mnou zamykala dveře ,,díky" stál těsně předemnou dlaněmi svíral mé boky a díval se mi do očí měl nádherný oči podle mích činů má hlava vypověděla , líbal mé rty a já spolupracovala ale bylo to jiné než tenkrát nebyli to ty citlivé něžné polibky byla to vášeň a chtíč. Oblečení dopadá vedle postele, moje tělo se oddává každému dalšímu Martinovo doteku a pokojem sem rozléhají tlumené vzdychy.
Ráno
Probrala sem se z bolesti hlavy v cizí posteli , chvíli sem přemýšlela kde sem a vlastně sem se snažila vzpomenout na celý včerejší večer ze zemně sem sesbírala svoje oblečení a rozhodla sem se odtud co nejrychleji vypadnout oblékla sem se a našla svůj mobil od dveří sem se naposledy podívala na spícího Martina bylo mi jasný že ani jeden z nás toho druhýho už nebude chtít vydět .
Vyšla sem z pokoje a potichu zavřela dveře obouvala sem se když sem vedle sebe zaregistrovala cizí osobu ,,co ještě chceš " podívala sem se na Dejana sotjicho nademnou ,,dala si mu co...měl sem pravdu viď jenom kurva , kdy dáš Davida maličká " neměla sem na jeho blbý poznámky náladu ,,už se ke mě nepřibližuj,Nemluv na mě a budeme v klidu " řekla sem a bouchla sem mu dveřma před obličejem .
Nějak sem našla autobusovou zastávku a sem na cestě domů. Všechny tři sem si automaticky zablokovala nechci o něm už slyšet Dejan je neskutečný hajzl .
Bylo teprve 10 tak sem se v tichosti dostala do svého pokoje odložila sem si věci a odešla sem do koupelny , Smila sem ze sebe včerejší noc a bylo mi líp jen sem teď byla zase sama a to mi dobře nedělá , vrátila sem se na pokoj vzala sem si prášky a tupě sem zírala do mobilu na jehož obrazovce sem ani nevnímala co se děje hlavou mi běhal jen Martin,Dejan a David .
Idk
-deeppica😌
ČTEŠ
𝐒𝐭𝐚𝐫 𝐆𝐢𝐫𝐥
Fanfictionkaždý z nás potřebuje lásku ať už za ní musíš bojovat nebo byla na první pohled Tenhle příběh nemá Dejana nějak pošpiňovat nebo tak jen ho nemám ráda ;) uplně nedoporučuji čtení mladším čtenářům ale proti gustu žádny dyšputát že ( vulgarismy,sexuáln...