Forever young

92 7 5
                                    

"tuhle cestu znám,vede domů moje město "

Zasmál se Martin a já mu padla do náruče , po chvilce sem zvedla hlavu a Martin mě dlouze políbil , odtáhla sem se od něj a po tvářích mi stékali slzy ,, nebreč zlato " usmál se Martin a plci mi otřel slzy ,,pojď pojedeme domů " vzal mě za ruku sedli jsme do auta a po cestě nám malej zase usnul .

Už jsme doma malej se probral najedl se a opět usnul se svojí vydrou mezitím co já sem přišla za Martinem kterej seděl na gauči a pil si vínko též mi nalil a koukali jsme na nějaký seriál který sem ani moc nevnímala jediné co jsem vnímala byl Martin a ten úžasný pocit který sem teď měla v posteli mi spinká naše dítě a za chvíli už budu Albrechtová nevím jestli sem v životě měla lepší pocit než byl tohle , Martin mě hladil ve vlasech a já usínala na gauči v jeho obětí .

____________________________________________________________

Stojím u oltáře ke kteremu mě dovedl můj otec rozhlížím se po všech svých blízkých ve předu je jedna volná židle na které je položena fotka Marie....je tu Áres a všichni kluci z milion plus Domča s Petrem David a tisíc dalších blízkých domina je moje družička v ruce drží malého no a naproti mě stojí kluk kterej mi zachránil život a z toho kluka se stal otec mýho dítěte a za pár minut to bude můj manžel ,,a vy zde přítomna Týno Černá berete si zde přítomného Martina Albrechta za svého muže " otázal se a já ani na minutu nezaváhala ,,ano".

Idk
No všechno jednou končí lidi🥹
-deeppica 🐳

𝐒𝐭𝐚𝐫 𝐆𝐢𝐫𝐥   Kde žijí příběhy. Začni objevovat