Italy day#1

135 6 1
                                    

Vstala sem ve 4 abych se stihla ještě upravit a taky že sem to úplně v pohodě stihla na sebe sem si vzala crop top Martinovo mikinu a random kalhoty co sem našla a vlasy sem si svázala abych aspoň nějak vypadala až vylezu z letadla teď mi tak došlo že sem nikdy neletěla a jo trochu sem se bála ale těšila sem se že budu týden jenom s Martinem daleko odtud i když to tu mám ráda.

no bylo 25 tak sem šla za Marii s kterou sem se rozloučila vzala sem kufr a čekala sem před domem a ani sem se nenadálá a vyděla sem přijíždět Martinovo auto s kterého hned vyskočil Martin ,,ahoj" pozdravili jsme se a on mi dal kufr do kufru auta ,,kde je David s Tery " optala sem se i když mi to hned na to došlo ,,jeli Davidovi autem nevešli by jsme se " ,,jo teď mi to došlo " usmála sem se a už jsme vyjeli směr letiště ,,jak se těšíš " ptal se nadšeně Martin a já měla radost že ji má on ,,noo na to že netuším kam letím se těším dost , nikdy sem ještě neletěla a už vůbec ne se svým přítelem " usmívala sem se a on též ,,bude ti vadit když nachvilu zapnu stream " optal se po chvilce ,,ne v pohodě " Martin zapl stream na igu a do chvilky tam měl 500 lidi s kterýma se zdravil a povidla si s nimi ,,no řekneš nám něco Tynkys " řekl po chvilce co si s lidmi nepovidal ,,no asi jen to že nemám tušení kam jedeme " naklonila sem se tak abych byla vydět a to spustilo docela dost reakci ať už otázek jestli sem jeho přítelkyně nebo kdo vlastně ale taky komentářů že sem moc pěkná které mě opravdu potěšili .

,,no guys já už to vypnu tak se mějte možná se ještě ozvu " s těmito slovy ukončil Martin stream protože už jsme parkovali před letištěm Václava Havla ,,chceš to lidem říct tak rychle...co když to nevydrží " řekla sem do ticha a už sem vydela z auta vystupovat Tery a Davida ,,kotě tím se netrap " řekla oba jsme vystoupili , vzali jsme kufry potkalo jsme se s Tery a Davidem .

Na letišti se klasicky děly ty typický věci odbavování atd tím se nebudeme zatížení ať , takže sedíme v letadle já sedím u okna vedle mě Martin a vedle něj je volné místo za námi sedí Tery s Davidem a vedle nich nějaká paní ještě.No a taky sme se k němu štěstí dozvěděla kam letíme a letíme do Říma kde je to nádherný a mrtě se těšim ale let bude trvat asi tak dvě hodiny já se snažila být vzhůru ale po chvilce sem usnula na Martinové rameni kterej btw hrozně hezky voní.

,,už přistáváme vstávej " budík mě Martin a dal mi pusu na čelo já se tak nějak probrala vzapamatoval a probrali jsme věci a vystoupili.

Následovala další piplacka na letišti a poté jsme si vzali taxík vlastně dva kterými jsme se dostavili na hotel který byl hned kousíček od pláže .

Přišli jsme do našeho pokoje kde byl výhled na moře já dala kufr vedle postele a skočila sem na ňu ,,tady se bude ráno hezky koukat " usmála sem se pro sebe když sem z postele uviděla výhled na průzračně modré moře ,,tady se bude dělat hezky hodně věcí " usmál se kulišácky Martin když lehl vedle mě , já jen protočila očima sedla si ,,a co teď " ,,nevím asi se půjdeme najíst a pak buď můžeme jít na pláž nebo si pujčíme auto a pojedeme do Říma " řekl jednoduse ,,tak jo " vzala sem Martina za ruku a táhla ho do hotelové restaurace samozřejmě jsme po cestě nabrali Davida s Tery .

Najedli jsme se a teď míříme k Davidovi ba pokoj aby jsme se všichni čtyři domluvili co budeme dělat ,,já bych jela do Říma " řskli jsme jednoznačně s Tery a následně se tomu zasmáli ,,ženy rozhodly " pokrčil Martin rameny a David souhlasil ,,no my jdeme sehnat auto " vztal David a táhl Martina ven z pokoje a já si povídala s Tery .

Kluci se vrátili až po dvou hodinách což sem se o ně začínala pomalu bát ,,máte to" optala semene hned co vešli do místnosti a Martin mi jen ukázal klíčky ,,ní tak si denně vybalit atd a ve 4 se sejdeme u auta " řekl Martin když jsme odcházeli a David na něj jen kyvnul.

No tak nějak jsme vybalili nejnutnější věci já se ještě převlékla měla sem černý top a random kraťasy a pro jistotu sem si vzala i mikinu kterou si když tak nechám v autě taky sem si vzala kabelku ve které sem měla peněženku mobil a pár kravinek no a už bylo 15:47 tak jsme šli s Martinem dolů kde mě zavedl k autu kde už stála i Terka s Martinem ,,kdo bude řídit " zeptala sem se když jsme přišli k nim a Terka mi jen ukázala klíče čímž naznačila že ona nedivím se kluci si budou chtít dát nějaké to pití ,,sedím ve předu " zahlasil Martin a začal se strkat z Davidem do předu ale auto ještě nebylo odemčený ,,no tak chlapci já myslím že Terka bude potřebovat zkušeného navigátora " obešla sem je a Terka mi otevřela dveře takže sem seděla ve předu samozřejmě já nato jen oba protočili oči a sedli do zadu .

Úspěšně sem nás zvládla donavigovat až do Říma který byl opravdu nedaleko ,,hele já vím že už si ale vymýšlím ale chci takovou fotku takže kdo z vás svou se nechá doprovolně zajet " optala sem se když jsme pomalu projížděli dopravou a ukázala jim fotku ,,co bych pro tebe neudělal " uchechtl se Martin a vylezl z auta ,,tyvole Martine já si dělala srandu " zařvala sem na něj když ho vážně málem něco zajelo ,,pózuj dokud se to nerozjelo" jak řekl tak sem udělala on zas udělal několik fotek ale Terka se už začla dost rozjíždět tak se Martin rozeběhl za nám otevřel dveře a nasedl do auta ,,seš v pohodě " otočila sem se rychle a prohlížela si ho od hlavy k patě ,,jo,ty fotky máš na igu" zasmál se a musím říct že fotit umí.

V Římě jsme prošli hodně památek a mě už dost bolely nohy teď jsme na cestě zpátky ale Martin i David mají dost upito David sedí ve předu protože odmítal nastoupit když nebude s Tery takže tak já sedím na zadní sedačce s Martinem který tu má neskutečně moc energie ale zároveň usíná a vystrkuje hlavu z okýnka jak pes .

Ve zdravý jsme dorazili na hotel , zamkla sem dveře pokoje převlékla sem se a Martin to kupodivu zvládl taky ,,miluju tě " pruské ke mě a ze zadu mě objal ,,jo já tebe taky Martine ale bez si lehnout jo" otočila sem se čelem k němu chtěl mě políbit dokud sem mu to nezatrhla ,,táhne to z tebe Martine hrozně ale" nesnášela sem to ,,no tak prosím " prosil se psíma očima ,,jednu " phorzila sem mu prstem , dala sem mu pusu a Martin si šel spokojně lehnout , mě chvíli trvalo než sem usnula ale nakonec sem usnula .

tyn.kiss

1 247 to se mi líbítynk

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

1 247 to se mi líbí
tynk.kiss @whothefuckis_grey dík že ses kvůli mě málem nechal přejet💋

whothefuckis_grey no joo😻
dorian_wave ☁️🤍
goldcigo si takhle užíváš jo 🙄
yzomandias 👽👽
May.yya 😒
apollo_s kočka naše😏
ares.l 🤍🤍
frysova.aa jo tak sem si se zdejchla
andy_west 🔥🔥
dom.duka 🤑🤑

Idk
-deeppica 👅

Možná to tady nachvili stopni mám dalších milion nápadů 😭 a sem docela adhd takže to potrbuju prostě napsat hned

𝐒𝐭𝐚𝐫 𝐆𝐢𝐫𝐥   Kde žijí příběhy. Začni objevovat