následky

106 5 0
                                    

"Smaragdová zář prokouslí tváře vím že to znáš ruce zatlý do polštáře "

Ráno

Probrala sem se ale Martin vedle mě už neležel a já slyšela ne úplně ne hezký zvuky z koupelny tak sem vstala a šla se na něj podívat ,,jak dlouho tu ses " zeptala sem se když sem u něj klečela ,,tak půl hodiny " řekl unaveně ,,kurva " šeptl když spláchl ,,krev" šeptl a protřel si oči ,,co" ,,zvracím krev " ani to nedorekl a zvracel znovu ,,Martine musíš do nemocnice budeš dehytrovanej a nebo ti ten idiot způsobil krvácení do žaludku " seděla sem na zemi a Martin ležel na mích nohách ,,zachvíli přijdu a jestli to nebude lepší jedeme do nemocnice ,,Nemůžu mám show " ,,to mě nezajmá" krikla sem po něm když sem vešla do obývaku kde spal Péťa ,,když sem sedla vedle něj tak se vzbudil a též se posadil ,,měl bych jít " ,,dobře " Péťa se nějak podkládal a zmizel z bytu myslím že pro něj přijeli kluci , vrátila sem se za Martinem kterej furt zvracel tak sem mu nalila vodu a donutila ho pořádně pít , už mi bylo jasný že se do tý nemocnice pojede ale já řídit neumím a Martin to neuřídí ale napadlo mě že by tu už mohl být David tak sem popadla telefon a vytočila jeho číšlo

Dave
No ahoj co se děje

Me
Potřebuju hodit Martina do nemocnice nemám auto a prostě se tam nemám jak dostat si už ve Varech

Dave
Jo sem u thermalu co se tomu kokotovi stalo

Me
Včera jsme byli pít no a on se orál dostal dost ránu do břicha a teď furt zvrací aj krev a prostě potřebuje na kapačky

Dave
Okey dej mi adresu

Me
"Adresa"

Dave
Dobře tablet minut sem tam

David to tipl a já byla ráda že už je tady rychle sem se převlékla vzala sem nějaký čistý oblečený i Martinovi aby tam nejel polonahej a vrátila sem se za ním do koupelny ,,Martine přijede David a pojedeme do tý nemocnice jo, tu máš oblečení tak se zkus oblict jo " pohladila sem ho po zádech ,,mám pocit že vybelju žaludek " skyl když se oblékal a já se jen soucitně usmála a už sem slyšela klepání na dveře ke kterým sem se rozeběhla, otevřela sem a za nimi stal David.

,,ahoj" objali jsme se a David šel za mnou do koupelny ,,tak co štuko " optal se s rukama skříženýma na prsou ,,asi umírám " zasmál se a podíval se na Davida ,,Orezim si crohna přežiješ všechno " řekl a zvedl Martina ze zemně.

Došli jsme do auta Martina jsme basoukali do zadu a dala sem mu kýbl a co nejrychleji jsme se rozjeli do nemocnice která byla kousek takže jsme tam za pět minut byli .

Já sem odvyprávěla co se stalo atd a jak sem předpokládala Martina dali na kapačky aby nebyl dehidratovaný daly mu nějaký prášky po kterých přestal zvracet a už vypadal líp, teď sedíme v jeho pokoji a sestřička něco mele ,,Budu moct večer domů " optal se Martin protože podle mě jediné nad čím přemýšlel vyla ta večerní show ,,no budete ale dáme vám kapačky domů a budete muset být aspoň trochu v klidu " řekla a usmála no a já už vyděla Martinův výraz a bylo mi jasný jekej má plán ,,dobře děkuju " kývnul Martin a sestrička odešla ,,Martine zapomeň prostě tam dneska hrát nebudeš " řekla sem rázně ,,hele neboj budu tam budu to mít celou dobu nebudu tolik lítat a bude to v pohodě " myknuk rameny a já jen zakrotila hlavou protože mi bylo jasný že mu to nevymluvim ,,no brácha drž se v sedm pro tebe přijedu hodím tě domů a v osm pojedeme na zvukovku" řekl David a Marťas jen kývnul .

No a tak jsme náš společný čas trávili v nemocnici jak hezký zasmála sem se sama pro sebe ,,promiň taky sem si ten náš víkend takhle nepředstavoval " řekla vzal mě že ruku ,,to je dobrý " usmála sem se ,,chtěla sem dojitnpro jídlo ale řekla bych že ty asi jíst nebudeš " seděla sem vedle něj hlavou sem byla opřená o jeho rameno a koukali jsme na random sračky co bylo v televizi ,,no já už nebudu jíst ani pít hodně dlouho "

No takhle jsme v nemocnici strávili dost dlouho a David už nás hodil domů kde jsme se s Martinem převlékli upravili a teď už jsme s Davidem na cestě do klubu sice byla prdel návrat ty kapačky do auta a nevytrhnout to Martinovi z ruky ale zvládly jsme to .

Už probíhá zvukovka a před klubem stojí několik lidí upřímně trochu se o Martina bojím ale věřím že bude opatrnej a snad se nic nestane, tak nějak mi došlo že je zvučí můj táta který se na mě zmateně podíval když sem Martinovi radši ještě upravovala ty kapačky ,,ahoj tati " mavla sem na něj a on na mě kývl ať jdu za ním no a tak sem udělala ,,co tu děláš neměla si být s tím tvým přítelem " optal se tazave ,,já s ním sem " řekla sem a kývla na Martina který zkoušel mikrofon ,,dobře ale říkám ti že jestli tě uvidím pít tak tě přetrhnu , jen sem kývla a odběhla sem zpátky za Martinem.

Sedíme v backu a v klubu už řvou lidí David s Martinem už jsou připraveny na to jít na stage no a jakmile vylezli rev se tak desetkrát znásobil já sem tak nenápadně stala vzadu a dávala sem pozor aby mu to někdo omilem nevytrhnul ,,omlouvám se že dneska třeba nebudu tolik lítat ale měl sem zdravotní potíže a v ruce musím mít tuhle sracku takže se budu snažit a doufám že si to i tak užijete " oznámil Martin a show mohla začít, všechno probíhalo dobře zrovna hrál Dave písničku kterou měl sám tak Martin přišel do zadu za mnou ,,je ti líp " optala sem se ,,jo tohle mi udělalo kurevsky dobře " oznámil a políbil mě ,,to je dobře " pohladila sem ho po vlasech a on se vrátil zpátky na stage .

Show skončila lidi byli spokojený a Martin s Davidem taky už jsme odcházeli když mě zastavil táta ,,odvezu tě domů a pojedu pryč jo " chytl mě za ruku ,,pojedu s Davidem tati to je dobrý " objala sem ho on mě a ruku v ruce jsme s Martinem odcházeli do Davidova auta.

,,Davi můžeš přespat u mě jestli chceš " řekla sem když sem vylezla z auta ,,to je dobrý mám zaplacení hotel " usmál se ,,dobře pa" mavla sem na něj a on odjel , Martin mě držel za boky a líbal mé rty ,,Martine pojď dovnitř " vzala sem ho za ruku a zmizeli jsme do bytu, oba jsme chtěli toho druhýho ale Martinův stav to úplně nedovoloval ale Martin na to měl trochu jiný názor když si z ruky vytáhl hadičku a za ruku mě vedl do mého pokoje ,,Martine neblbni " šeptla sem ,,pššt" zamumlal a ani na minutu se odemne nedotáhl .

,,Davi můžeš přespat u mě jestli chceš " řekla sem když sem vylezla z auta ,,to je dobrý mám zaplacení hotel " usmál se ,,dobře pa" mavla sem na něj a on odjel , Martin mě držel za boky a líbal mé rty ,,Martine pojď dovnitř " vzala sem ho za ruku ...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Idk
-deeppica 🐭

𝐒𝐭𝐚𝐫 𝐆𝐢𝐫𝐥   Kde žijí příběhy. Začni objevovat