"jezdil sem na koncert úplně sám teď plním sál místo není "
Ráno
Po delší době sem se docela vyspala protože malej spal klidně takže sem vstávala brzo abych udělala Martinovi snídani a sobě samozřejmě taky najedla sem se převlékla a vrátili sem se k Martinovi který furt spal skočila sem k němu do postele ,,všechno nejlepšíii" šeptla sem a Marťas byl do chvilky vzhůru ,,děkuju" usmál se ještě z polospánku a políbil mě , chvíli jsme jen leželi a mazlili se ale to už sem zase slyšela řev z řeckého pokojíčku takže sem se zvedla a šla sem za ním, vzala sem ho z postýlky a šli jsme za Martinem kde se s náma mazlil i malej byl fakt tulivej ,,budeš nějak chtíti pomoct s tou oslavou " optala sem se Martina který se zrovna oblikal ,,no asi ne ale chci aby jste semnou jeli už teď, a navíc malýho může pohlídat moje mamka " ušklíbl se a že zadu mě objal ,,já nevím Martine do teď sem bez něj nebyla" řekla sem nejistě ,,je to na tobě " šeptl a hlavu položil na tu moji ,,tak jestli to tvoji máme nevadí " Martin mě pustil a hned běžel ke svému telefonu , chvíli s někým mluvil a pak přišel ke mě a k Nikovi ,,jdeš k tátovi " natáhl ruce a malej se po něj začal natahovat též tak sem mu ho dala ,,jo máme to nevadí " usmál se a já též ,,všechno ti dám dám dám není to moc ale dám ti kousek sebe " slyšela sem Martina pobrukovat malýmu a já se mohla jít aspoň upravit , tak nějak sem si udělala všechno co sem potřebovala a po delší době sem si mohla vzít něco hezkýho na sebe protože co si budem chvíli trvalo než sem si dala postavu dohromady ,,týno pojď sem honem" slyšela sem Martinův krkik z dětského pokojíčku ,,co je " optala sem se vyděšeně když sem přišla do pokoje vydělá sem vysmátýho Martina a malýho jak se snaží se postavit , chytal se Martinovo ruku o kterou se opřel samozřejmě mu to ještě moc nešlo ale bylo to roztomilý ,,Niku " usmála sem se a on se na mě podíval a začal se smát chtěl jít ke mně ale trošku mu to nevyšlo a málem spadnul ale Martin honduky bohu chytl .
Malýmu sem pobalila věci a už sedíme v autě na cestě k Martinovo mamce upřímně bude pro mě trochu divný být teď běž Nika když sem s ním teď byla prakticky 24/7 ale jednou to přijít muselo , už stojíme před dveřmi Martin má ořez rameno hozený malinký batůžek drží mě za ruku a já zas držím v rukou malýho otevřela Martinovo máma s úsměvem na tváři .
Rozloučili jsme se jak s malým tak Martinovo rodičema a vydali jsme se zpátky no zpátky spíš jsme jeli do restaurace na jídlo ,,je to trošku divný " řekla sem když už jsme čekali na jídlo ,,jo pro mě taky " uchechtl se a jídlo už bylo na stole , najedli jsme se a byly jsme na cestě do klubu kde se bude ta oslava pořádat , Martin tam třeba tři hodiny řešil nějaký kraviny a v 6 začli chodit první lidi samozřejmě sem ještě předtím zařídila dort který Martin ještě nevyděl a v kapse celý den nosím krabičku s náhrdelníkem ,Martinovi jsem dali dosrt a všechny tyhle kraviny.
Trošku se to tu rozjelo hraje hlasitá hudba a všichni jsou dost najebany je tu Domča,Petr,Nik,Kuba,David a spoustu dalších které ani neznám ,,Martine pojď zamnou " vzala sem ho za ruku a táhla sem ho někam do ticha kde sem mu do rukou dala krabičku kterou otevřel a já vyděla jak se mu rozzářili oči ,,líbí se ti " optala sem se s nejistotou ,,je úžasnej " objal mě pevně načež mě hned políbil vbylo to hezký nemít zase po delší době starosti a cítit chuť jeho rtů smíšenous různým alkoholem ,,sem ráda že se ti líbí " usmála sem se podnapile když se odemne odtáhl ,,sem rád že tě mám " usmál se a za ruku mě tahle zpátky mezi lidi kde hrála hlasitá hudba , bavila sem se tu snad se všema blízkýma Tery sem dlouho nevyděla ale v půl 3 ráno to tu začlo umírat a mě začlo být na zvracení takže sem samozřejmě odběhla na záchod a samozřejmě že sem zvracela po chvilce přišel někdo kdo mi vzal vlasy a hladil mě po zádech , vyzvracela sem se a šla sem si vypláchnout pusu , byl tam semnou Martin kdo jinej ,,půjdeme domů " šeptla sem unaveně když mě Martin na zádech někam nesl , po chvilce sem zaregistrovala že sem před klubem ,,dal budeš muset jít sama lásko " postavil mě na zem a vzal mě kolem ramen .
Nějak jsme se doplazili domů kde sem se ještě tak nějak prevlikla a lehla sem do postele ,,zapneš mi ho " přišel ke mě Martina náhrdelníkem v ruce tak sem mu ho zapla, a čirou náhodou se mi na krku ocitlo pár fialových znamének ,,dobrou " šeptl přičemž já už sem byla v těžkým polospánku .
Idk
-deeppica 🫛
ČTEŠ
𝐒𝐭𝐚𝐫 𝐆𝐢𝐫𝐥
Fanfickaždý z nás potřebuje lásku ať už za ní musíš bojovat nebo byla na první pohled Tenhle příběh nemá Dejana nějak pošpiňovat nebo tak jen ho nemám ráda ;) uplně nedoporučuji čtení mladším čtenářům ale proti gustu žádny dyšputát že ( vulgarismy,sexuáln...