"poslední drink poslední slovo poslední kiss"
Ráno
Probrala sem se v Martinově obětí ale upřímně dneska mi bylo neskutečně špatně nemyslím fyzicky ale psychicky měla sem chuť umřít fr , zvedla sem se z postele a udělala sem Martinovi tousty protože mi bylo jasný že si rád něco dá , když sem měla tousty hotový vrátila sem se do pokoje kde sem se převlékla a Marťa už se vzbudil ,,dobré ráno" usmíval se jak sluníčko a mě to donutilo se též usmát ,,dobré ráno, v kuchyni máš tousty " řekla sem když sem na sebe navlékala oversize triko ,,děkuju kotě " objal mě Martin dal mi pusu na tvář a zmizel do kuchyně no a já po chvilce přišla za ním ,,nebojíš se že teď přijde táta nebo " zasmála sem se když se mi polonahý Martin s toustem v ruce válel na gauči ,,no trochu jo " řekl když odnášel talíř do mički ,,ty seš takhle vycvičenej jo " zasmála sem se když dal talíř automaticky do mički ,,hele bydlel sem do 18 s mámou " usmál se a vracel se ke mě do pokoje kam se přišla za ním ,,pojeď semnou do Prahy budeme mít z bráchou zastávku v Roxy " řek když si přez hlavu přetahoval triko ,,Musím být ve škole " řekla sem smutně ,,ale no tak co ti škola dá" pokrčil rameny a upřímně měl pravdu ,,tak jo pojedu " souhlasila sem nakonec a Marťa se radoval jako malé dítě .
Stavili jsme se ještě do nemocnice aby zkontrolovali Martina kterýmu už dnes bylo dobře ještě sem dala vědět tátovi že jedu do Prahy a on stín byl v pohodě no a my právě sedíme v autě a čekáme na Davida .
Právě jsme přijeli do Prahy, jsme u Martina a Davida na bytě já sem si dala věci k Martinovi a teď si povídáme v obývaku Dejan tu ještě není ale teď sem si šla udělat pití no a na koho sem nenarazila žeo ,,No nazdar maličká konečně ses tu ukázala " přišel a dal mi ruce kolem ramen ,,on tě nepodvedl ale jestli se dá říct o tobě to samé tak to nevím " smál se jako idiot ja ho tak nesnáším ,,ne nepodvedla sem ho nejsem kurva Dejane " šeptla sem protivně a vymanila se z jeho sevření ,,je do tebe tak slepě zamilovanej " protočil očima a opřel se o linku naproti mě ,,žárlíš " podívala sem se na něj povýšeně ,,nikdo tě nikdy nemiloval a ani ty viď nevíš jaký to je " promlouvala sem mu do duše když jen stál se sklopenou hlavou ,,jenom mu ublížíš neuvědomuješ si že já to dělám pro jeho dobro štukys je tak blbej " chytal se Dejan za hlavu a já prostě odešla Dejan asi nezná co je to láska protože většinou býva opětována a já sem do Martina též slepě zamilovaná prominula sem mu nevěru skoro sem se vykašlala svýho bráchu a to všechno jenom kvůli lásce neříkam že Marťase nemiluju to vůbec jen on mi ukázal co je láska, vrátila sem se do obývaku a koukala sem do blba a přemýšlela sem nad Dejanovo slovy jo až tak se mi vrily jeho blbý kecy do paměti , je do mě Martin vážně tak slepě zamilovanej jak říká Dejan nehraje na mě jen něco ale.oroc by to někdo jako Martin dělal, mého hlubokého přemýšlení mě vytrhl jeho hlas ,,kotě vnímáš mě " podíval se na mě a položil mi ruku na stehno ,,jo promiň " řekla sem a též sem se na něj otočil ,,pojedeš teda večer s náma do Roxy " ,,jojo" byla sem ráda s ním i na shows .
Ležím v Martinově objetí a moje myšlenky mi nedají pokoj ale nějak se snažím vnímat jen to že sem tady teď s ním.
Už je půl osmý a my se připravujeme do Roxy namalovala sem se upravila atd když jsme nasedali do auta a řídil jak jinak Marťas.
Přijeli jsme do klubu já byla celou dobu vzadu občas sem šla pomoc s merchem nebo tak něco mezitím co kluci měli zvukovku.
Asi vás to nepřekvapí ale všichni se zase ožrali jak dogy takže já taky nejsem výjimka a Láďa se pomalu válí pod stolem Martina sem neviděla už nějakou dobu a deja s Davidem dělají hovna házení croasanty no prostě klasika bojim se že zachvíli budou lítat flašky.
Přišla sem na záchod když sem slyšela jak kdyby tam někdo prcal nechtěla sem to řešit ale jelikož sem byla skeptycká kvůli Martinovi nahlédla sem a samozřejmě že sem vyděla Martina s nějakou holkou...zase udělal to zase to asi o něčem vypovídá ne ?
Idk
Tak co bude se muset nadějný pár rozejít nebo to Týna překousne🫤
-deeppica🦏
ČTEŠ
𝐒𝐭𝐚𝐫 𝐆𝐢𝐫𝐥
Fanfictionkaždý z nás potřebuje lásku ať už za ní musíš bojovat nebo byla na první pohled Tenhle příběh nemá Dejana nějak pošpiňovat nebo tak jen ho nemám ráda ;) uplně nedoporučuji čtení mladším čtenářům ale proti gustu žádny dyšputát že ( vulgarismy,sexuáln...