Život ve třech taškách

91 4 0
                                    

"vyrůstat na metalu znamenalo bitej být"

Ráno

Probrala sem se a po delší době sem vedle sebe cítila jeho vůni a v obličeji mě šimrali jeho černé vlasy které spilavili s těmi mými a aj Martin se začal převalovat ,,dobré ráno" usmála sem se a když ke mě zvedl pohled ale bolelo mě ta něj ten ret aj oko ,,dobré" šeptl a lehl zpátky ke kraji postele ,,budeš chtít něco k jídlu ,,prosím " vydechl ze všech sil a já jen vstala a šla sem něco udělat když se přišla do kuchyně už tam byl táta , nijak sem si ho nevšímala a prostě dělala míchaná vajíčka ,,a mě snídani neuděláš jo dcero" zasmál se když si šel sednout na gauč ,,hmmm ne " usmála sem se když už sem nandavala vajíčka na talíř vytáhla sem druhý a nandala i tátovi oba talíře sem položila na kuchyňský stůl ,,Martine,Tati " zařvala sem a vydělá sem Martina vyjít bez trika ale jak mile spatřil mého tátu jdoucího ke stolu hned si to rozmyslel .

Všichni tři jsme seděli v tichosti na teda nejdela neměla sem hlad ,,Týno ty jíst nebudeš nebo " optal se táta s pozvednutým obočím ,,ne nemám hlad " usmála sem se ,,Neser" řekl Martin s mím tátou najednou ,,hej" zasmála sem se a oni dva semnou ,,Co ty mladej kde ses pral" optal se táta a koukal na Martina ,,Ehm doma nepohodl sem se s Kámošem " řekl a sklopil zrak no a táta jen kývnul.

,,Martine zítra budu mít tu oslavu " řekla sem do ticha když sem brala oblečení ze skříně ,,jo" řekl a koukal do mobilu ,,co řešíš " optala sem se rádoby naštvaně a on mobil hned odložil ,,to kam půjdu tady být věčně nemůžu a s Dejanem odmítám být v jednom domě ,,to víš že můžeš být tady ,,jo s tebou a s tvým tátou" uchechtl se a já protočila očima ,,už musím do školy " vzala sem bundu ,,a co já" optal se vyděšeně ,,musíš to tu zvládnout Martine hele už sem odmaturovala a za  tři dny už do tý školy nemusím " pokrčyla sem rameny ,,budeš mít maturák viď" optal se a mě bylo jasný kým tam míří ,,jo" odpověděla sem bez emocí ,,je ti jasný že tě s nikým jiným krom mě nepustím " usmál se a že zadu mě objal ,,jestli tam semnou jít chceš " řekla sem ,,jasně že chci " kývl ,,to je dobře ale už fakt musím " zasmála sem se a vypadla sem z baráku .

Martin to nějak přežil a já taky že školy sem přisla ve 3 ,,kotě zajedes semnou do Prahy " optal se ,,jo" kývla sem a začla se oblékat ,,můžu si u tebe na chvíli nechat věci " podíval se na mě asi tak v půlce cesty ,,jasně že jo" usmála sem se a dal na e jeli tak nějak v tichu až na písničky které hráli hlasitěji než moje myšlenky.

Už jsme přijeli a míříme do bytu Martin zaklepal na dveře a ještě než někdo otevřel řekl do ticha ,,jestli na tebe jen promluví půjdu sedět " řekl naprosto vážně ,,Marťo..." Nestihla sem dokončit větu protože se otevřeli dveře ve kterých stál David ,,doufám že tu není " řekl ,,Ne" odpověděl David a pustil nás dovnitř já se s ním pozdravila ,,kam jako jdeš Štuky optal se David když přišel do pokoje a vyděl Martina si celej život balit do několika tašek ,,teď budu chvíli u Týny a pak si něco najdu " řekl když zavřel třetí tašku ,,Štuky vždycky se můžeš vrátit jo když ne za ním tak za mnou jo " ujistil ho David a Martin se jemně usmál ,,pomůžu ti " řekl David a všechny věci jsme natáhli do Martinovo auta ,,čus brácho " objali se ,,ahoj Týny" objal i mě a já jeho no a už opět sedíme v autě a jsme na cestě domů .

U nás doma jsme zase tašky natáhli ke mě do pokoje kde se i pořádně uklidilo

Martin stal milimetry odemne to on spojil naše rty ale já se mu podvolila chyběl mi chyběla mi každá jeho část,tlačil mě k posteli ,,je tu táta" šeptla sem mezi polibky a tak z Martinova určitě velmi nevinného plánu sešlo a musel se smířit s tím že se půjde normálně spát

sice mě nějakým způsobem furt nepřestalo mrzet to co Martin udělal ale snažím se to brát tak že on za to nemůže může za to Dejan Martin byl to prostě neudělal tlačila sem si celou dobu do hlavy plus sem ještě přemýšlela nad tím maturákem a narozeninama , narozeniny mám zítra a maturák za dva dny a já nemám vůbec nic schýzovala sem sama sebe když už Martin vedle mě zase v klidu oddechoval protože z Prahy jsme se vrátili tak v 12 a než jsme všechno udělali tak jsou 2 sice mám malou postel ale když se uskromnim tak to jde ale za to Martin se roztahuje tak tě se valí i po mě .

Idk
Opět trochu kratší 🫥
-deeppica 🐈‍⬛

𝐒𝐭𝐚𝐫 𝐆𝐢𝐫𝐥   Kde žijí příběhy. Začni objevovat