Stein

83 4 0
                                    

"kouzelný město Praha aha všichni já privát "

Už uběhlo tak 12 dní od doby co sem se přestěhovala nějak sem to tu přežila a nikdo krom Domi o mě a Martinovi neví Domča je skvělá holka a moje nejlepší kamarádka občas si píšu i s Áresem můj táta už mi říkal o tom konecrte Martinovo že ho bude zvucit a upřímně jeho reakce stála za všechny prachy řekl něco ve smyslu " budou v tom klubu hrát zas nějaký raperri já už se z nich poseru doufám že ví že je nikdo zvučit nechce " rozčiloval se a já se jen blbě smála každopádně sem domluvená z domčou že se tam půjdeme podívat. Teď sem doma a dost se nudim protože je čtvrtek a zítra je svátek tak máme volno

whothefuckis_grey
Ahoj mám pro tebe překvápko

tyn.kiss
Jo jaké

whothefuckis_grey
Je před dveřma

Trošku sem se zarazila a navíc všichni víme jak nesnáším překvapení , vydala sem se ke dveřím chvíli sem váhala jestli otevřít ale když sem otevřela zatajil se mi dech, před dveřmi stál Martin s růžemi , padla sem mu kolem krku a pevně ho obijmala ,,chyběl si mi " šeptla sem ,,ty mě taky " odtáhla sem se od něj ,,co tu děláš " optala sem se protože měl přijet až v sobotu ,,přijel sem za tebou brácha a zbytek přijedou až v sobotu " , měla sem ruce opřené za jeho krkem a usmívala sem se jak sluníčko ,,víš že se budeš muset seznámit s mím tátou a to na tvůj koncert v Brooklynu měl velmi obsáhlý názor " zasmála sem se a už sem ho vedla k nám do obýváku ,,tati" šeptla sem a on se zmateně otočil ,,to je Martin...můj přítel " byla sem kurevsky nervózní ale bylo mi jasný že nepozná že jde o toho rappera ,,dobrý den Martin " podali si s tátou ruce a můj táta dovolil aby tu Martin aspoň do soboty zůstal .

Ležím u Martina na hrudi a byla sem ráda že můžu být zase s ním, cinkal mi mobil jako o život a mě bylo až moc jasný kdo to je

tomkova.aa
Tynooo
Pojď ven
Nespii
No taak

tyn.kiss
Promiň dneska nemůžu
Mám tu Martina

tomkova.aa
Aha okej

Nechtěla sem ji odmítat ale sem si vědoma toho že z Martinem zase brzo nebudu ,,týno pojď sem " zavolal táta z obývaku já se vyhrabala z postele a šla sem za ním ,,ano" ,,hele až do soboty budu pryč jedu za tvoji babičkou ty tu klidně zůstaň ale žádný kraviny " pohrozil mi prstem a ja jen kývla a vrátila sem se zpátky do pokoje.

Leželi jsme a koukali na nějaký random film který sem stejně nevnímala ,,co se tak tulíš" zasmála sem se a dala mu pusu do vlasů ,,dokud můžu " šeptl ,,jdeme někam na jídlo šup" vyskočila sem z postele , můj táta už tu nebyl no tak jsme šli někam do mekáče bo tu nic jinýho není, po cestě jsme potkali pár lidí který Martina poznali ale byli v pohodě .

Sedíme v mekáči a povídáme si o kravinách když sem vyděla do mekáče vcházet lidí z mojí třídy , dělala sem že je nevidím radši ,,půjdeme " optala sem se a Martin jen kývnul , ,,ahoj týnuško" řekl Viktor když jsme procházeli kolem ,,nazdar " řekla sem rychle a už jsme byli venku ,,kdo to byl " ptal se Martin když jsme se vraceli domů ,,spolužák".

,,Můžeme se jít dneska podívat do toho klubu" řekl Martin zrovna když jsme se vrátili domů ,,jo můžeme " nějak sem se upravila atd a už jsme s Martinem na cestě .

Vystoupili jsme před klubem ,,tady je nějaká akce " zeptala sem se zmateně když sem vyděla řadu lidí stojících před klubem ,,překvápko " řekl Martin a mrkl na mě načež sem jen orotočila očima , vzal mě za ruku a my proklouzli do vnitr klubu kde sem vyděla Steina s Calinem a tak jsme šli za nima .

,,Čus" pozdravili se s Martinem ,,ahoj Týna " ,,Petr" ,,Calin" podali jsme si ruce a zmizeli jsme do backu kde se klasicky pilo jako o život no a já ani Martin jsme nebyli vynechání když jsme do sebe klopili panáka za panákem .

Už jsou tak tři ráno a my se s Martinem vlečeme domů když po nás začli řvát mí spolužáci jak sem mohla čekat , bohužel Martin to neignorival ,,co si myslíte chlapečci" smál se Martin když k nám přišel Tomáš za ním skindva jeho poskočí Dominik a Dan ,,s tebou nikdo nemluví odstrčil ho Tomáš který přišel ke mě ,,co si se nám snim nepochlubil " pohladil mě po tváři , ale mezitím se tam Martin pral s těm dvěma idiotama který zaběle utekly , Tomáš dal Martinovi do břicha a jelikož byl Martin ještě opilej tak ho složil ale netrvalo dlouho a Martin ze rtů stíral krev avracek to Tomášovi který prostě utekl , snažila sem se dostat mezi ně ale marně , byli jsme kousek od klubu a já bych Martina sama dom nedosáhla ,,Martine máš číslo na Petra " optala sem se ho když klečel na zemi a držel se za břicho byla to fakt rána ,,jo" ,,dej mi mobil" jen mi ho podal a já si našla číšlo na Petra

,,Ahoj Peťo to sem já Týna potřebuju pomoc "

,,Ahoj copak se děje "

,,Jsme kousek od klubu potřebuju Martina dostat domů mohl bys přijít prosím "

,,Jo dej mi dvě minutky "

Jak Péťa řekl tak se stalo a do dvou minut byl taky ,,či se stalo " ptal se když jsme podpírali Martina a vedli ho dom ,,pral se " šeptla sem .

Stojíme před dveřmi paneláku ,,hele neměl bys teď chodit sám můžeš přespat z mě táta není doma " nabídla sem Péťovi který též nebyl úplně střízliví ,,děkuju moc " .

Dotáhli jsme Martina nahoru který už byl tak nějak v pohodě , peťu sem uložila do obývaku a a my dva zmizeli do pokoje ,,je ti líp " optala sem se když sem vytahovala lékárničku abych mu nějak ošetřila krvácející ret ,,jo jde to " řekl i když sem poznala že ho každý slovo bolí ,,nebude to břicho problém skzr ty tvoje operace a tak " ptala sem se když už sem lehala vedle něj ,,snad ne " šeptl a už byl v polo spánku ,,dobrou " šeptla sem a lehce políbila jeho rty ,,dobrou " , u přesto že sem byla opilá na nějakou chvíli sem tam venku vystřízlivěla a měla sem opravdu strach ale nakonec sem nějak usla.

Idk
-deeppica 🦒

𝐒𝐭𝐚𝐫 𝐆𝐢𝐫𝐥   Kde žijí příběhy. Začni objevovat