Ostrava

69 5 2
                                    

"já bejt tebou dávno volám mayday"

Ráno

Probrala sem se s rukou kolem pasu a Martin ještě spal tak sem sáhla po telefonu na kterém sem měla tak 5 zmeškaných hovoru a zprávy od Davida

Davidos
Tyno jste vzhůru?
Dneska hrajeme v Ostravě a ten pičus mi to nezvedá tak mu to řekkni prosím
Hej já se z vás poseru
Zabiju ho

Už je 11 no a chudák David upřímně otočila sem se čelem k Martinovi abych ho probudila , Marťas se probral a zavolal Davidovi a začal lítat po bytě ,,pojedeš semnou " optal se když na sebe natahoval triko a něco hledal ,,ne, půjdu k tomu doktorovi " usmála sem se unaveně ,,promiň rád bych šel s tebou " podíval se na mě Martin smutně ,,to nevadí zvládnu to " šeptla sem se zachumlala sem se do deky protoze nebylo v plánu vstávat ,,tak já jedu večer se vrátím " přišel ke mě Martina dal mi pusu do vlasů ,, pa" šeptla sem .

Takhle sem se ještě asi hodinu válela v posteli než sem se donutila vstát a jít si udělat jídlo.

Odpoledne sem zašla k tomu doktorovi říkal že je všechno v pořádku takže aspoň něco pozitivního chvíli sem si aj volala s Domčou a s tátou sem se domluvila že za ním přijedeme no večer sem projížděla ig když na mě začli vybyhat videa jak se David Martin a Dejan perou na stagy co sem tam stalo prostě na nic moc sem nečekala a volala sem Martinovi který mi to díky bohu hned zvedl

Me
Martine seš v pohodě
Martínek 😋
Vyděla si videa že ,jo všichni jsme v pohodě,.zachvíli jdeme s Davidem hrát
Me
Dobře tak si to užij a nedělejte sračky
Martínek 😋
Neboj pa

Sem ráda že je v pohodě ale zajímalo by mě o co zase Dejanovi šlo jen tak sem se opět válela a koukala sem na reflux když mi pípal mobil

Nikouš
Čauu jděte s Martinem pít jsme v Roxy
Me
Ahoj Domi no Marťas má show a já pít nemůžu
Nikouš
Jakttooo a nezklušej se vymlouvat
Me
Mohli by jste přijet nechci to říkat po mobilu
Nikouš
Tak joo za pět minut jsme tam s Jakubem a Tomem

Hovor tipnul a já začla běhat po bytě abych tak nějak uklidila přesto že uklizeno bylo a za nedlouho mi Nik i s klukama ťukali na dveře které sem hned otevřela ,,ahooj" objala sem se se všema třema a posadila sem je na gauč v obývaku .

,,no co si nám chtěla říct " řekl už značně opilí Nik ,,Joo no já sem těhotná " usmála sem se nervózně a hrála sem si s prsty ,,cože " zakuckala se Jakub a nik na mě jen vykulil oči ,,no heh" řekla sem a koukala sem do země ,,gratulujeme samozřejmě vstal Dominik a začal mě obijmat ,,jak dlouho jste vůbec spolu ,,optal se Jakub " noo tak za tři měsíce to bude rok já vím že to je brzo ale " nedořekla sem to jen sem mykla rameny a Jakub jen kývnul a též mě s Tomem objali ,,noo a vy jede zpátky do Pardubic nebo " optala sem se když bylo asi půl 2 a my furt seděli v obývaku ,,no nevím " myknul rameny domča ,,můžete zůstat tady ale tak za půl hoďky přijede Martin " kluci jen kývly no a tak sem roztáhla gauč kam se nafrcali všichni tři a já zmizela do koupelny kde sem dala sprchu hygienu atd když už sem slyšela odemykání dveří tak sem vyšla z koupelny a ve dveřích sem vyděla zmateného Martina jen sem ho za ruku vzala do ložnice aby jsme kluky nevzbudili ,,spí tu Domča,kuba a Tom nemohla sem je nechat takhle někde venku " usmála sem se provinile a Martin jen unaveně hodil tašku do rohu pokoje ,,jo v pohodě ale ať mi nepogrcaj gauč " usmál se Martina políbil mě bylo znát že se trochu napil ale samozřejmě mu to nemám za zlé ,,tak co jak sis to užil " vzala sem ho jen tak z principu za ruku ,,az na Dejana to bylo fajn , co ty co si dělala co ten doktor " začal se Martin vyptávat když jsme oba sedli na postel a on ležel hlavou na mém rameni ,,všechno je v pohodě a nic zajímavého sem nedělala " ,,jdu si dát sprchu " zývnul Marťas a už mizel ve dveřích já sem jen lehla do postele otočená zády ke dveřím a snažila sem se usnout protože už bylo fakt pozdě , když už sem byla v těžkým polospánku že zadu mě kolem pasu objali Martin já sem se jen pro sebe usmála a usínalo se hned lépe .

Ráno

Jelikož mi tu večer usnuli kluci tak sem je ráno musela vyhánět no vyhánět je silní slovo udělala sem všem snídani a všichni jsme seděli spolu u stolu ,,jo Martine gratulujeme " mrkl Nik na Martina který se jen usmál a poděkoval hned po snídani kluci odjeli ale byla sem ráda že sem je aspoň chvíli vyděla no a dneska máme v plánu jet za tátou no i když jedeme spíš za domčou u které je momentálně Péťa .

Asi tak ve 12 jsme se s Martinem najedli a po chvilce jsme vyjeli do Karlových Varů po cestě jsme se sartinem dost nasmali a mě přijde šílený že jsme spolu takovou dobu a já ho furt neomezela a furt si máme co říct je to zvláštní .

Už stojíme v obývaku u táty a já nervózně prespaluju zatím co Martin svírá mou ruku ,,no tati...já sem těhotná " usmála sem se táta se nachvilu zarazil ale nakonec se ke mně rozešel a pevně mě objal ,,gratuluju holčičko " i přesto že mě obijmal poznala sem že se usmívá též se nějakým způsobem objal s Martinem a byla sem ráda že ho táta vzal dobre ,,no tati já sem ještě domluvená že půjdu za domčou tak se měj " mávla sem a tak jsme se s tátou rozloučili.

S domčou jsme měli sraz na námku kamnhsne se s Martinem ruku v ruce vydali a už z dálky sem viděla mávat Domču a vedle ní sem vyděla Péťu který ji držel za ruku a taky na nás mávnul ,,ahooj" objali jsme se obě s domčou nadšeně protože mi opravdu chyběla ,,ahoj Peťo " objala sem ho též a on mě pozdravil na zpět též se pozdravili s Martinem a prostě jsme se šli projít respektive já s Domčou jsme se šli projít protože já s Domčou jsme si furt měli co říct a kluci se ploužili za náma ale i tak to bylo fajn což uznal i Martin .

Už sedíme v autě všude je tma a my jedeme domů upřímně chvilkami sem měla strach že se něco posere ale Martinovi sem teď věřila jako nikdy vím že by nedělal kraviny když ví že tu zanoar měsíců bude běhat naše krev ,,chci ti něco pusiti " řekl do ticha a něco zapínal " všechno ti dám,dám,dám není to moc ale dám ti kousek sebe rozdáme se na kusy, ty stejné netušíš jak moc my jebe " název písničky byl S tebou a já se fr Málek rozbrečela protože mi tak nějak došlo že je to pro mě , svoji ruku sem položila na tu Martinovu kterej ležela na mém stehně ,,miluju tě " šeptla sem do ticha a už jsme přijížděli k baráku ,,já tebe taky " usmál se a já se mohla roztéc .

Došli jsme domů klasicky hygiena ještě sem splácala k večeři palačinky a šlo se spát .

Idk
-deeppica🎎

𝐒𝐭𝐚𝐫 𝐆𝐢𝐫𝐥   Kde žijí příběhy. Začni objevovat