Italy day#2

152 5 0
                                    

"a oni lžou mi"

Ráno

probrala sem se vedle Martina ktery sále klidně spal no chlapec bude mít dobrou kocovinku , šla jsem se převléct a upravit, na sobě sem měla černý crop top a basic kraťasi.

když sem se vrátila do pokoje Martin už byl vzhůru a vypadal ku podivu dost čille ,,dobré ráno " usmál se ,,dobré" přišla sem k němu, stála se hned před ním u postele na které on seděl, rukami přejíždel po mích bocích až na můj zadek který pevně promnul v dlaních , sedla sem si obkročmo na něj a on ani minutu neváhal a rozepínal knoflíčky mích kraťasu , na moment sem vztala a kraťasi odsunula nohou někam pod postel , podprsenku sundal jedním šikovným pohybem za to se pral s mím tmavým crop topem ,,seru na to" šeptl protivně a já slyšela praskání nitek, tohle mu dám ještě sežrat, s Martinem moc starání nebylo když chodil spát v trenkách, když už se můj roztrhlý crop top válel na podlaze Martin si mě položil do postele a do minuty byl na demnou a pokojem se rozléhali mé vzdychy které se Martin snažil polibky tlumit.

Martin udýchaně ale za to spokojeně lehá vedle mě, naše lehce spocená nahá těla se lepí jedno na druhé a já ho vískám ve vlasech zatím co on leží na mé hrudi a projíždí sociální sítě ,,to mě máš jen na šuk jo" pozvedla sem obočí když se věnoval radši svému mobilu než mě ,,samozrejmě že ne ,ještě umíš vařit " řekl s úsměvem, já ho od sebe lehce odstrčila, vylezla sem z postele a na zemi sem našla tanga s trikem což sem na sebe následně oblékla též sem našla svůj roztržený crop top který sem hodila Martinovi do obličeje ,,tak mi aspoň pomoz vstát " řekl po tom co z obličeje sundal teď už jen kus látky , podala sem mu ruku a zapřela se abych ho zvedla ale měl větší sílu stáhl mě na sebe a políbil mě ,,víš že tě miluju " ušklíbl se a hladil mě ve vlasech, položila sem si hlavu na jeho hruď a užívala si že je jenom můj ,,já tebe taky " šeptla sem když sem mu tvořila flíčky na krku.

,,kam jdeš " optal se když sem se vymanila z jeho sevření ,,do sprchy" řekla sem jednoduše a zavřela za sebou dveře do koupelny , vyslékla sem se ze svého oblečení vešla sem pod sprchu ze které na mě padali teplé kapky , ze zadu se mi kolem pasu obmotali dvě potetované ruce a jo trochu sem se lekla protože sem si ani nevšimla že by přicházel, opřel si hlavu o mé rameno a já mu dala pusu na spánek protože díky mé výšce sem prostě dál nedosáhla.

Vylezla sem ze sprchy a hned za mnou vycupital Martin který zamířil rovnou do pokoje zatím co Jansen měla věci v koupelně tak sem se převlékla tam,
,,Bylo to nutný " optala sem se když sem ze zemně zvedala kus látky ,,v ten moment fakt jo,klidně ti jich koupím dalších deset " zasmál se ,,hm" dělala sem uraženou a kus látky sem hodila do koše ,,co bys dělala ty na mim místě co " přitáhl si mě na svůj klín ale já stále seděla s rukama skříženýma na prsou ,,počkala bych si " ,,tomu ani ty sama nevěříš " uchechtl se a políbil mě tvář, slyšela sem klepání na dveře ,,hej kde jste takovou dobu " řval David přez dveře a nepřestával klepat ,,Ježiš už jdeme " řekla sem když už sem otevřela dveře a s Martinem jsme odcházeli , sešli jsme se zase dole před hotelem ,,no tak my s tety jdeme ulovit snídani protože jsme ji jaksi nestihli a vy si vlastně dělejte co chcete" odvětil dorian ,,tak proč jste nás tahali z postele" protocila sem očima a Martin mě za ruku táhl někam pryč ,,kam jdeme " optala sem se po chvilce cesty nádherným mestečkem ,,nevim jdeme se projít než ty dva přijdou " procházeli jsme město sice chvílemi bylo špinavé ale zároveň bylo kouzelné ,,pojď se se mnou vyfotit lásko" přitáhl si mě Martin před nějaké špinavé dveře v jejichž odraze jsem bylo vydet ,,to vážne tady " zamsala sem se ale šla sem k němu. Pár fotek bylo a Martin byl spoko tak jsme se po ALU vraceli k hotelu před kterým už stali naše dvě hrdličky s pytlíkem ve kterém bylo croasanty .

𝐒𝐭𝐚𝐫 𝐆𝐢𝐫𝐥   Kde žijí příběhy. Začni objevovat