postarej se mi o ní

119 4 0
                                    

"bling bling bling sorry nevnímám"

Ráno

Probrala sem se v Martinově obětí , sáhla sem pro svůj mobil abych si poslala snap protože mi ubývali ohýnky jakože Bro nesuďte mě im just girl, samozřejmě že sem si poslala snap se spícím Martínkem a byla sem si téměř jistá že si teď Maya trhá vlasy závistí nebo to ukazuje po celém děcáku ale co už ,projížděla sem ig když sem si všimla že mi přibilo tak 150 sledujících ale co by ne nevadilo mi to , přišlo mi že mě někdo označoval v příběhu tak sem se podívala byl to edit byla sem tam já s Martinem je to roztomilý , jen sem se pousmála mobil sem vypla a vimanila se z Martinovi obětí , vysprchovala sem se převlékla a šla sem zpátky do pokoje kde sem opět vzala mobil přišli mi zprávy od Árese

ares.l
Čus sorry jestli zrovna ruším ale Marie je v nemocnici měla autonehodu...možná to nepřežije chtěl sem abys to věděla

Zprávu sem si přečetla a až se mi zatajil dech a nemohla sem dýchat posadila sem se na postel a snažila se to rozdýchat když se zrovna Marťas vzbudil ,,co se děje " posadil se a dal mi ruku kolem ramen ,,musím jet domů, promiň " klepal se mi jak hlas tak ruce ,,proč co se děje " všiml si mobilu v mé ruce tak sem mu ho jen podala aby si zprávu přečetl ,,pojedu s tebou " řekl do ticha a já měla slzy na krijicku přece jen je to něco jako moje máma vychovala mě a vždycky tu pro mě byla ,,to je dobrý zlato zůstaň tu " vykoktala sem ze sebe a začla sem házet věci do kufru ,,to vůbec " zvedl se Martin oblikl se a též začal hazet věci do kufru.

Oznámili jsme to Tery s Davidem , teď stojíme na letišti už máme i letenky a zachvily nastupuje mě do letadla a já si vzpomněla že sem neodepsala Áresovi

tyn.kiss
Letím domů

Víc sem neměla sílu , sedíme v letadle a mě se nekontrovatelně klepe noha na které sem po chvilce ucítila teplo a došlo mi že je to Martinova ruka.

Už jedeme směr můj domov kde sem hodila věci do pokoje s Martin odjel a dohodli jsme se že se pro mě za 20 minut staví a odveze mě do nemocnice ale já teď běžím za Áresem přiběhla sem do jeho pokoje a pevně sem ho objala ,, ahoj " šeptl a též mě objal no a já se v tu chvíli rozbrečela ,,zachvíli přijede Martin pojedeme do nemocnice že pojedeš taky " vykoktala sem přez brek ,,jo jasně , pojď si sednout.

Áres mě trochu uklidnil a už mi zvonil telefon tak jsme se sebrali a ski jsme do auta.

Sedíme v čekárně a čekáme co bude dohodli jsme se že tam půjdu já s Martinem a Áres chtěl jít sám ,,dobrý den takže vy jste s oaní Novotnou příbuzní " optal se doktor který k nám přišel ,,je to moje vychovatelka v dětském domově " řekli jsme s Áresem skoro na stejno ,,dobře dovolím vám tam jít jako výjimku ale máte hodinu potom potřebuje klid , jen jsme kývli a první sem tam šla já a Martin, seděli jsme u ní dlouho a já se snažila sní povídat ,,jdu na záchod " řekla sem a odešla z pokoje

Martinův pohled

Týna odešla a nechala mě tu je mi to líto Marie byla fakt fajn a nedokážu si představit jak to Týnu bolí , koukal sem do blba když sem ucítil jak se něco dotklo mé ruky tak sem se otočil , za ruku mě držela Marie ,,Martine postarej se mi o ní zaslouží si to nejlepší " chvíli sem být v šoku ,,slibuju že se o ní postarám " šeptl sem ale Marie už mě asi opět neslyšela no a v tu chvily vešla týna s tím že by jsme už měli jít.

Pohled Týny

Už odjíždíme z nemocnice doma jsme vyhldili Árese já vzala nějaké věci a jeli jsme k Martinovi.

Vešli jsme do bytu ale svítilo se tu a vonělo tu jídlo ,,kdo tu je " optala sem se potichu když sem si sundávala boty ,,ajo je tu moje máma hlídá Dejanovi kočku taky někam jel " vysvětlil Martin ,,nejsem ready na to se poznávat s tvoji mámou " řekla sem a kurevsky sem znervózněla ,,neboj kotě " řekl a za ruku mě vedl do kuchyně ,,ahoj mami " řekl Martin a ona se na nás otočila ,,ahoj Marťo co tu děláš tak brzo " ,,to je na dlouhé povídání, no mami tohle je Týna moje přítelkyně " na Martinovi taky bylo znát že je trošku nervózní ,,dobrý den " řekla sem s úsměvem a křečovitě sem držela Martinovu ruku ,,ahoj Týno" přišla ke mě a objala mě a já zase jí ,,dáte si něco děti moje " optala se když se vracela k lince ,,já ne půjdu nemám moc hlad " řekla sem s unevenym úsměvem a Martin mě už vedl k němu do pokoje kde sem skočila do postele a zachumlala se do dek které voněli lo něm ,,já jdu za mámou zachvíli přijdu " oznámil a odešel, dlouhou dobu sem jen ležela koukala do stropu ale přemýšlela .

I přesto že byla asi jedna sem jen ležela a hlavou mi běhali všechny možný scénáře když sem slyšela otevírání dveří nevim jestli tam byl Martin nebo někdo jinej protože sem byla otočená zády ale kdo jinej by tu byl.

Přišel ke mě objal mě kolem pasu a hlavu měl položenou na mém rameni ,,bude to dobrý " šeptl a dal mi pusu na spánek ,,nebude " hlesla sem a otočila se čelem k němu ,,Patrik se mě ptal jestli nechceme zajít o němu na byt něco slaví a chce tě tam " řekl do ticha a mě se aspoň trochu zvedli koutky ,,chceš jít " optal se a já jen kývla.

Vyhrabali jsme se z postele protože jsme se rozhodli že se stavíme ještě se podívat třeba na namko nebo tak prostě se projít , vzala sem si ten Crop top od Martina a baggy jeans Martin se též převlékl a už jsme docházeli ,,ahoj mami " křikl Martin ,,nashle " krikla sem též když už sem stala skoro před bytem ,,ahoj " zavolala ona na zpět.

S Martinem jsme se jen tak procházeli po Václaváku občas nás někdo zastavil s tím jestli může fotku ale nebylo to tak nesnesitelný , byli jsme spolu fakt dlouho a skočili jsme aj na večeři asi v 6 do KFC no a teď už jsme na cestě k Patrikovi .

idk
-deeppica😋

𝐒𝐭𝐚𝐫 𝐆𝐢𝐫𝐥   Kde žijí příběhy. Začni objevovat