"i když je dirty tak zdá se mi čistá"
Vzbudila sem se ale Martin už vedle mě neležel podívala sem se na mobil na který sem měla zprávu
Martínek 😋
Promiň musel sem odjetNic sem neodepsala jen sem vstala převlékla sem se ale v koupelně sem slyšela jak kdyby něco spadlo na zem napadlo mě že tam je třeba Maya ,,haloo" zavolala sem ale nikdo nic nic tak sem otevřela a měla sem pravdu na zemi byl sprcháč odtáhl sem závěs od vany ve který stál Martin s Mayou sprcháč sem hodila na zem Martin vylezl a snažil se mě chytit za ruku ale já do něj strčila a strčila sem do něj tak silně že spadl a praštil se do hlavy ale ta rána byla nějaká víc prostorová.
,,Proč mě mlatíš" uslyšela sem smích když sem otevřela oči a mě došlo že to byl jen sem ,,do prdele " šeptla sem a přítula se k Martinovi ,,zdálo se mi že si mě podvedl...z Mayou" šeptla sema objala ho ještě pevněji ,,promiň zlato zkus na to zapomenout " šeptl a dal mi pusu na čelo ,,jo, kolik je " optala sem se když sem vyděla že je venku ještě tma ,,asi pět " sedl si Martin a prozřel si oči ,,musím do školy " hlesla sem a otočila se na bok ,,odvezu tě " optal se Martin když si lehl ke mě ,,budeš hodnej " zývla sem a už se zvedala.
Ve skříni sem našla Martinovi mikinu kterou sem si jednou půjčila vzala sem si nějaký kalhoty a zmizela sem do koupelny kde sem se namalovala hygiena atd klasika , vrátila sem se do pokoje kde se pořád Martin válel v mí posteli , připravila sem si tašku no a už bylo sedm ,,tak jedem " optal se Martin který se oblékl a já jen kývla .
Martin mě hodil před školu a já se dobelhal do třídy.
Nějak sem to přežila Áres tu dneska nebyl asi potřebuje být sám všechno šlo jako vždycky ale třetí hodinu přišel do třídy ředitel ,,slečno Černá můžete jít semnou " jen sem kývla naházela sem věci do tašky kterou sem vzala a šla za ním do ředitelny kde sem se posadila.
Byl tu ještě nějaký týpek idk ,,takže paní Černá s lítosti vám oznamujeme že vaše vychovatelka Marie dnes v 9:03 zemřela na následky auto nehody je mi to moc líto tudíž si vás do péče vezme váš otec " řekl a ukázal na typka vedle mě ,,co" řekla sem zařazené aj zmateně zároveň vůbec sem netušila co se děje ,,dobře " kývla sem ,,pro dnešek můžete jít domů přestup na školu v Karlových Varech je zajištění od doby co jsme se dozvěděli o stavu paní Marie " hlavou mi běhalo hrozen moc otázek ,proč sem byla v dračku když mám tátu nebo jak jako do Karlových Varů tady mám všechno , vyšli jsme ven před školu i s mím údajným tátou ,,je mi líto že se poznáváme takhle ale já sem Dan...tvůj táta " podal mi ruku ,,týna " též sem mu podala ruku ,,asi máš hodně otázek ale neboj všechno se vysvětlí " to bylo jediné co řekl a vedl mě do jeho auta .
Stojím ve svém pokoji a musím si zabalit celý život do dvou kufru , nějakou dobu to trvalo ale všechno sem zabalila a když sem skládala poslední triko došlo mi to , co já a Martin řekla sem si pro sebe ,,můžu se jít ještě rozloučit " ,,jo bez odnesou ti věci do auta " řekla zmizel já běžela na Áresův a Šimonovo pokoj kde sem zaklepala ,,jo" slyšela sem zevnitř a mě se do očí natlačili slzy ,,ahoj,stěhuju se " řekla sem a už sem brečela ,,pojď sem, všechno vím " řekl a pevně mě objal ,,bude to dobrý budeš mít novej začátek " pohladil mě po hlavě a pustil mě , rozloučila sem se ještě s Apollem a top bylo vše protože tu nikdo jiný nebyl no ale já šla ještě volat Martinovi
,,Martine " řekla sem z brekem
,,Jo či se děje " ptal se starostlivě
,,Můžeš prosím přijet před děcák..hned"
,,Jo jedu "Řekla tipl to sem ráda že nechtěl nic vysvětlovat , stala sem před decakem ,,tati...počkáš ještě chvilku " zeptala sem se ,,hele zajedu pro oběd a vratim se pro tebe jo " nic sem neříkala jen sem kývla a sedla sem si na lavičku před domovem.
Netrvalo to dlouho a já vyděla zastavovat Martinovi auto z kterého vylezl a rychlík krokem šel ke mě ,,co se děje " optal se sedl si vedle mě a držel mě za ruku ,,Přijel pro mě můj táta a Marie zemřela a stěhuju se " brečela sem Martinovi na rameni ,,kam " ,,do Karlových Varů " zlomil se mi hlas a on mě pevně objal ,,budu za tebou jezdit tímhle ti nekončí " šeptl a hladil mě ve vlasech ,,jo" vydechla sem a mírně se od něj odtáhla ,,neplakej" šeptl a palcem mi stíral slzy z tváří , byl přisát, na mích rtech a já se od něj nechtěla odtáhnout ani na sekundu , slyšela sem přijíždět tátu , ještě sem spadla Martinovi do obětí ,,tak bez " odtáhl se odemne a dal mi pusu na čelo ,,ahoj" pomalu sem odcházela směrem k autu.
,,Kdo to byl " optal se když sem si sedla na místo spolujezdce ,,můj přítel " hlesla sem a zapoutala se jen kývnul a rozjel se ,,v zadu máš jídlo " ,,nemám hlad " zbytek cesty jsme jeli tak nějak v tichosti něco sem se o něm dozvěděla a on zas o mě , dozvěděla sem se třeba že pracuje v Brooklynu v klubu dělá tam nějakýho zvukaře nebo co.
Když jsme přijeli byla asi 1 , bydlel v bytu ukázal mi můj pokoj který byl dost pěkný ,,kdyby se ti něco nelíbilo řekni " řekl odešel z pokoje no a já si musela jít nějak vybalit .
Lego kitičku od Martina sem měla na stole a na zeď sem si přilepila fotku kterou sem si vitiskla v Dm je to jedna z našich prvních fotek , pousmála sem se nad tím , když sem vybalila byli tři tak sem se prošla po bytě ,,hele v tvoji škole mají dneska anglické konzultace řekl sem že možná přijdeš chceš se tam jít seznámit ať to zítra není tak těžký " odvětil ,,no asi ne chci si jít ještě obarvit vlasy " mavla sem nad tím rukou a on kývl ,,hodíš mě ke kadeřnici " .
Už tu sedím tak pět minut a vlasy se barví , nechci aby si mě v ty škole někdo spojoval s Martinem .
No a už sem zase doma poslala sem Martinovi fotku mích vlasů
whothefuckis_grey
Sluší ti to
Hele s bráchou jedeme na tour a za dva týdny nebo tak hrajeme ve Varech v Brooklynu přijdeštyn.kiss
Joo můj táta tam pracuje jako zvukařwhothefuckis_grey
Tak to mě asi moc v oblibě mít nebude 💀tyn.kisa
Pročwhothefuckis_grey
Zvukaři máš fakt nesnášejí 😭tyn.kiss
No nevadí 😂Takhle jsme si s Martinem psali až tak do tří do rána dokud sem neodpadla .
Idk
-deeppica 🐾
ČTEŠ
𝐒𝐭𝐚𝐫 𝐆𝐢𝐫𝐥
Fanfictionkaždý z nás potřebuje lásku ať už za ní musíš bojovat nebo byla na první pohled Tenhle příběh nemá Dejana nějak pošpiňovat nebo tak jen ho nemám ráda ;) uplně nedoporučuji čtení mladším čtenářům ale proti gustu žádny dyšputát že ( vulgarismy,sexuáln...