chvíle klidu

85 5 2
                                    


"Udělej Rage babe"

Z klubu sem odešla kousek od klubu byla zastávka tak sem si tam sedla a složila hlavu do dlaní klepali se mi ruce a nohy křupala sem si klouby a snažila se uklidnit když sem slyšela mě.poevdomi hlas ...Dominika ? Řekla sem si pro sebe a zvedla sem hlavu sice sem měla řasenku úplně rozteklou a vypadal sem hrozně ale i v té tmě mě poznala ,,Týno" zeptala se se strachem a já se začla upravovat ,,ahoj Domi" mohlo mindojit že tu bude , přisedla si ještě s nějakou holčinou ke mě a dala mi ruce kolem ramen ,,co se děje kde máš Martina " ptala se na několik otázek ale já měla mlhu ,,podvedl mě...zase" šeptla sem taká by to slyšela jen ona ,,to je takovej sráč" sykla Domča a já jen kývla hlavou ,,Týno" slyšela sem Martinův hlas...byl sjtetej nevím čím ale čistý nebyl bylo mi jasný že se na to výmluví ,,nechám tě ať s ním mluvíš sama já s kámoškou počkáme dal " řekla a pohladila mě po ramenou poté přešla k Martinovi něco mu řekla a odešla no a to ke mě přišel Martin který mi dal též ruku kolem ramen a já ucukla ,,kotě" šeptl a ruku že mě sundal ,,neříkej mi tak" šeptla sem a po tváři mi stekla slza , tak moc to bolelo ,,já měl v sobě Molly Týno prosím " řekl Martin chtěl mě chytit za ruku ale rozmyslel si to ,,Martine jak ti to mám sakra prominout " křikla sem po něm mírně a on sklopil hlavu ,,Martine je to po druhý a to jsme spolu půl roku jak ti pak mám věřit v ciť se do mí situace jak mám věřit že to co říkáš jak mě miluješ jak se na mě díváš, jak mám věřit že je to pravý " řekla sem a ke konci se mi zlomil hlas ,,jak se na tebe mám teď dívat když si prcal jinou mezitím co já byla dvě místnosti vedle..." Nic neříkal jen tupě koukal do země, to sem si myslela nemá co říct , jen sem vstala a šla od něj pryč když si stoupl chytl mě za ruku a přitáhl si mě k sobě , měl v nočním světle nádherný oči, to bylo první co mi proběhlo hlavou vždycky to na něm bylo to nejhezčí a7mž tedy po tom jeho chování ke mě , byla sem čelem opřená o jeho hruď a on mě hladil ve vlasech ,,dej mi čas prosím" šeptla sem a odtáhla se od něj dal mi pusu na čelo ,,kam teď půjdeš" optal se ještě než sem odešla ,,asi bych měla jít k tobě pro věci tak tam s holkama sejdeme a půjdu k nim" ,,dobře " řekla a já od něj odešla.

Došla sem k holkám ,,tak co" optala se domča ,,dáme si na chvíli pauzu asi potřebuju být chvíli bez něj " odpověděla sem se smutný úsměvem ,,jo promiň já sem Ája" řekla o trochu vyšší hnědovláska co tu byla s Domčou" ,,ahoj Týna , jen prosím neříkej nikde to co se mezi mnou a Martinem stalo " řekla sem a podali jsme si ruce ,,samozřejmě, jestli chcete holky můžete dneska zůstat u mě " řekla ,,jo jen bych potřebovala jestli by jste semnou došli k Martinovi pro věci je to kousek " obě jen kývly a my se vydali na cestu k Martinovi .

Idk

Tak jo no dneska je to kratší snad nevadí tady tu kapitolu bych chtěla věnovat Verče z Prahy jestli Verčo víš kdo to píše tak se radši tvař že ne nebo mi napiš jestli ti to dojde 😋

-deeppica🥟

𝐒𝐭𝐚𝐫 𝐆𝐢𝐫𝐥   Kde žijí příběhy. Začni objevovat