Andílek

74 5 3
                                    

"a když ji nevydim nemůžu vystát bejt bez ní "

Probudila sem se a vedle mě už seděla Domča ,,no dobré ráno" usmála se a já si protřela oči ,,jak dlouho si tady " zývla sem a posadila sem se ,,chvilku " ,,nechci rušit ale Týno budu muset jet " objal mě Dominik já jen kývla a on už byl pryč. Marťas seděl na druhé straně u mě , vzala sem si malýho k sobě byl to neuvěřitelnej pocit nedokážu to popsat samozřejmě sem ho dala indomce které stekla slza šesti lo tváři a já byla ráda že je též ráda táta bohužel přijet nemohl...

Po chvilce přišla sestřička ,,no jelikož je všechno v pořádku tak už dnes budete moct jít domů " usmála se a já sem byla hrozně ráda že můžu domů.

S Martinem a Domčou jsme se dopravili k nám kde sem s malým seděla na gauči a měla sem ho furt u sebe nedokážu si představit že bych ho teď neměla no jak jsme tak seděli s Domčou jsme se musela smát nad tím jak Martin skládá dětskou postýlku ,,moc se mi nesmějte " podíval se uraženě když už byla tak nějak poskládaná a já se bála aby nespadla , Martin si pyšně sedl vedle mě a dal mi pusu na tvář , vzal si odemne malýho a já vyděla jak jim oboum září oči no jo moji kluci usmála sem se pro sebe ,,jdu si dát sprchu, zvedla sem se z gauče a zmizela sem do koupelny .

Pohled Martina

Úspěšně sem sestavil postýlku pro malýho Nika , měl sem ho u sebe a přišlo mi to zvláštní nikdy bych neřekl že budu fotr ve 22 ale stalo se a sem za to i rád měl oči úplně po mě a nosnoo Týně byl to andílek zatím... Týna šla do sprchy a já tu zůstal s Domčou s kterou sem si povídal je to fajn holka a sem rád že Týna někoho má, jako co si budeme sem nadsenej že je to kluk samozřejmě bych holcičku miloval stejně ale těším se na to až ho budu u IT hrát na kytaru nebo spolu budeme dělat blbosti je to divný ale už se toho nemůžu dočkat jen se trochu bojím fans občas jsou trochu magoři většina reagovala dobře a byli rádi ale našli se i blbci ale týnu si všichni rychle oblíbili za což sem rád do teď pro mě byla hudba všechno ale vím že za rodinu bych nic nevimnenil občas mě mrzí když musí být Týna doma večer sama protože já sem na shows ale dělám to pro ni aby jsme se jednou měli dobře a teď u i pro Nika proto sem i rád že je tu s ní občas Dominik a samozřejmě ji věřím a ani by mě nenapadlo že by sním něco měla.

Pohled Týny

Už jdu zpátky z pokoje oblečená a konečně vykoupaná Martin jen seděl s malým v rukou a zamýšleně na něj koukal ,,co je " uchechtla sem se když sem si sedla vedle něj ,,nic jen sem se zamyslel " usmál se a já kývla ,,no guysss já asi pojedu " zvedla se Domča ,,odvezu tě na nádro" nabydl se Martin ,,já pojedu s váma " no nějak jsme se všichni napakovali do auta a já s Domčou jsme opět umírali nad tím jak Martin cpal sedačku do auta .

Už jsme zpátky doma a bylo celkem pozdě asi 7 tak sem dala malýmu najíst a šel spinkat bylo až neuvěřitelný jak je to klidný dítě to po mě mít asi nebude, když malej zaspal vrátila sem se k Martinovi na gauč kde koukal na nějaký film ,,už spí " šeptla sem a Martin natáhl ruku abych si mohla sednout k němu položila sem hlavu na jeho rameno a tak nějak sem si užívala tu chvíli až tak že sem ani ten film nevnímala, přijde mi šílený že v 18 mám rodinu a přišlo by to šílený asi všem ale já sem za to ráda protože vím že Martin se o nás postará a že ta láska na první pohled byla pravá ,,Martine...pamatuješ si na ten přechod...a potom na to nádraží " šeptla sem a zasmála sem se ,,jo ani nechci přemýšlet nad tím co vy se stalo kdybych tam ten klip točit nejel" šeptl a hladil mě ve vlasech ,,zachránil si mi život " řekla sem už trochu sklesleji , Martin mě vzal za čelist a přitáhl si mě k sobě líbal mé rty a já si vzpomínala na všechny ty kraviny co jsme spolu zažili je to šílený že jsme spolu tak rok a tohle se stalo ale chuť jeho rtů mě nikdy neomrzí, odtáhl se odemne kvůli nedostatku vzduchu a malej se rozbrečel ,,no jo andílek " uchechtl se Marťas vypl televizi a šlinjsme už spát , malýho sem uspala chvíli byl s náma v posteli potom sem ho dala do jeho postýlky kde usínal s plyšovou vydrou od Marti já zas usla  v Martinovo obětí

a potom na to nádraží " šeptla sem a zasmála sem se ,,jo ani nechci přemýšlet nad tím co vy se stalo kdybych tam ten klip točit nejel" šeptl a hladil mě ve vlasech ,,zachránil si mi život " řekla sem už trochu sklesleji , Martin mě vzal za čelist ...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Idk
-deeppica🐹

𝐒𝐭𝐚𝐫 𝐆𝐢𝐫𝐥   Kde žijí příběhy. Začni objevovat