256 akorát že 1

75 5 2
                                    


"A přesto všechno , co sem zažil
znova spadnu ale nevadí mi to, když je to s tebou"

Z Martinem jsme strávili v ty nemocnici tři dny než nás pustili domů ale nějak jsme to tam zvládli až teda na to jídlo to sem se málem dogrcala ale už jsme doma konečně Martin je sice teď zase ve studiu a já chodím tak že skoro nechodím protože sem tu nohu měla fakt nějakou pochroumanou tak sem dneska zůstala doma .

Sem domluvená že zamnou kolem 2 dorazí Domča s Petrem a přespí tu do zítra protože prý jednou s Petrem do Brna , tak sem se rozhodla že něco uvařím no já a moje zdatnosti udělala sem nakonec řízek s bramborem

Me
Stihneš ten oběd

Martínek 😋
Nevím asio zkusím to

Me
Hlavně jeď prosím opatrně

Martínek 😋
Neboj zkusím to pa🫶🏻

Oběd byl hotový a zrovna zvoníka Domča s Petrem které sem pustila dovnitř klasicky jsme se poobijmali a chvíli jsme čekali než přijede Martin ale dlouho to netrvalo a Marťas byl tu.

Nandala sem nám jídlo a všechno a sem ráda že jim to i chutnalo ale mě se teď udělalo docela blbě tak sem šla s Domčou do ložnice a Péťa jel s Marťou do studia.

S Domčou jsme jen tak kecali a dělali kryviny ale mě bylo pěkně na zvracení a taky se stalo .

,,ty si pila" přišla ke mě Domča a hladila mě po zádech ,,ne" šeptla sem ,,tak seš těhotná " smála se jako kráva mezitím co já sem tam umírala ,,haha krávo " řekla sem když sem byla schopna ze sebe něco dostat ,,ale co když nebyla tak daleko od pravdy tenhle měsíc sem to neměla což je trochu divný ,,Domi co když sem fakt těhotná " řekla sem když sem spláchl a záchod a nějak se dala do kupy ,,to ne ne " podívala se na mě jak kdyby mě chtěla přizabít ,,no já nevím " mykla sem rameny a myslela sem že mě Domča pobodá ,,jdeme se projít " chytla mě za ruku dotáhla mě ven a rovnou do krámu kde mi do ruky vrazila test samozřejmě že sem tomu nevěřila ale paní pokladní na mě hodila pěkně debilni pohled .

Test je položený na umyvadle a já jen čekam až se zbarví jako nedokážu si teď úplně představit co bych řekla Martinovi s tímhle přístupem se zabiju, nějakou dobu sem počkala a vzala sem test kterej...byl pozitivní jen sem tam tak stala a koukala na něj nevěděla sem co mám dělat absolutně ne ,,můžu dovnitř" slyšela sem z venku Dominiku ,,jo" vykoktala sem ze sebe Domča vešla a já ji dala test do ruky ,,Týno co chceš dělat " optala se a podívala se mi do očí ,,já nevím " oči se mi naplnili slzami a objala sem ji ,,neboj nemáš čeho " hladila mě po zádech ,,co když Martin nechce " zvykla sem ji do ramene ,,zavolám mu ať s Petrem přijedou " jen sem kývla a šla sem se upravit abych aspoň nějak vypadala .

Martin i s Petrem tu byli celkem rychle a Martin vypadal dost ustaraně to by mě zajímalo co jim Domina řekla , Martin stal předemnou a zrovna pokládal batoh na zem ,,copak se děje " optal se a podíval se na mě nic sem neřekla jen sem mu podala test , Martin na něj chvíli zamýšleně koukal a pak se podíval na mě ,,pochopím když budeš chtít konec " řekla sem se slzama na krsjičku ,,ty seš trubka " zamsala se a pevně mě objal ,,ty brečíš " usmála sem se když sem se od něj odtáhla a on mě políbil ,,ne " šeptl a otřel si tváře ,,seš s tím v pohodě " ,,jestli je moje tak jo" zasmál se ,,ty seš blbej " zakroutila sem hlavou ,,gratuluju " objal mě Peťa ,,děkuju" chvíli jsme si povídali a já to tak nějak rozdychavala ,,pojedeme za míma rodičema " řekl Martin po chvilce co Petr a Domi odjeli ,,to fakt tak brzo " podívala sem se nejistě a Martin nadšeně kývnul ,,napíšu bráchovi ať jede s náma".

Netrvalo to dlouho a David sedí u nás v bytě ,,řekněme mu to dřív " optal se Martin když jsme stáli v chodbě ,,co jo řekněte mi to " říkal nadšeně David ,,budeš strejda " otočila sem se na něj s úsměvem na tváři a David docela strnul ,,grstuluujuuu" zasmál se po chvilce a objal mě aj Marťu ,,fakt je to jeho " šeptl směrem ke mě David ,,jo je " zamsala sem se ,,tam to je mi tě líto" šeptl David když už jsme nasedali do auta ,,nechápu jak se ty Štuko chceš starat o děcko když se nepostaráš ani i sebe " houkl David ze zadní sedačky a Martin po něm jen něco hodil .

Nějakou dobu jsme jeli a už sedíme v obývaku Martinicích a Davidových rodičů ,,no tak copak jste chtěli " ptala se usměvavě Martinova mamka ,,no " řekla sem a podívala sem se na Martina který byl trochu nervní ,,budu táta " zahlásil najednou a dal mi ruku kolem ramen ,,jee tak přece se vnoučat dočkáme když už ne od Davídka" usmála se Martinovo mamka a objala nás ,,gratulujeme " objal nás i jeho táta ,,hele vždyť Štukys se nedokáže postarat ani o sebe a já sem furt mladej a krásnej " řekl rádoby vážně David a všichni jsme se začali smát ,,a kdy máš termín " optala se Martinova mamka ,,to nevím zítra půjdu k doktorovi dozvěděla sem se to dneska " usmála sem se mile a ona jen kývla .

Seděli jsme tam s nimi asi tak do 7 a v sedm jsme vyjeli domů po cestě jsme vyhodili Davida a já doma něco kuchtila a kupodivu se to dalo i jíst no a spát se šlonklasicky tak v půl jedný.

Ležím a loukám do stropu nějak nemůžu spát je to všechno takový divný , Martin se válí po mě a hladí moje břicho na kterém stejně nejde nic znát ,,Miluju tě " šeptl z polospánku Martin kterého sem hladila ve vlasech ,,já tebe taky " zývla sem a po chvilce se mi i podařilo usnout .

Idk💀
-deeppica🪸

𝐒𝐭𝐚𝐫 𝐆𝐢𝐫𝐥   Kde žijí příběhy. Začni objevovat