Byt

113 2 0
                                    

"hádáme se daily "

Přišli jsme do jeho bytu a já cítila trávu no jak nečekané , všichni jsme se přivítali no a byli tu Patrik,slugerr,Starvin Marvin,Kačka a ještě nějací Patrikovi lidí které sem neznala taky sem tu zahlédla nějaké random holky které nikdo neznal i Steina a Calina.

Martin si někam odskočil a já sedím na gauči když ke mě přisedl nějaký kluk už v sobě něco málo mám a on mi podal skleničku s mě neznámou tekutinou kterou sem vypila a kluk zimzel mě se hned na to udělalo špatně tak sem šla na závod ale když sem otevřela udělalo se mi ještě hur když sem vyděla nějakou holku s Martinem...když si mě Martin všiml snažil se ji odstrčit ale já mu jen bouchla dveřma před obličejem a šla sem pryč našla sem v chod na balkon kam sem zmizela ale po chvilce se stejně otevírali dveře když sem se k nim otočila vyděla sem Nika a jen sem vydechla ,,co tu děláš " optal se a lokty se opřel vedle mě ,,snažím se nezabít sebe nebo Martina " ,,co se stalo " proč se vůbec tak Nik staral jako by mu na to záleželo ,,to je jedno " mavla sem nad tím rukou ,,povídej zajímá mě co ten chlapeček zase provedl " ,,byl s nějakou kurvou na záchodě " řekla sem a ke konci se mi zlomil hlas a natlačili se mi slzy do očí ,,to je mi líto " odvětil a roztáhl ruce na náznak abych ho objala a tak sem i udělala , bylo to s ním fajn byl to milej člověk.

Kolem 2 ráno to tu začlo trochu umírat já Martina už ani nevyděla ani sem po tom netoužila, právě pozoruji jak se zbili lidé baví u stolu a Nik do sebe hází posledního panáka a hned na to běžel na záchod ale nikdo jinej za ním nešel tak sem ho šla zkontrolovat já , vešla sem dovnitř a on seděl na zemi z hlavou v záchodě ,,si v pohodě " klekla sem si k němu a hlásila ho po zádech ,,jo mám se úžasně " řekl když zrovna nezvracel, nějakou dobu to zabralo ale Nik snad vyzvracel všechno co šlo , snažila sem se ho dostat na pokoj což b,kontrochi obtížní s míma 160 cm a 58 kili ale nějak sem to zvládla našla sem volnej pokoje kde sem ho položila do postele a zakryla k posteli jsem ještě dala kýbl a byla sem na odchodu ,,zůstaň" šeptl ze všech sil , neměla bych ale sedla sem si k němu držel mě za ruku a já jen čekala až usne.

Když Nik usnul pustila sem ho a potichu sem vyšla z pokoje no v kuchyni zůstal jen Patrik,Martin a Jakub ,,zlato " vztal Martina nerovným krokem se vydal ke mě , nechtěla sem ho ani vidět ne po tom co vystřízliví , pevně mě objal a já jeho stékali mi slzy po tvářích a on se odtáhl ,,proč brečíš " optal se a palcem mi utiral slzy z tváří ,,na to si vzpomeneš , teď si pojď lehnout " vzala sem ho za ruku a vedla ho k Nikovi do pokoje protože tam byli dvě postele , Martina sem uložila a též sem ho zachumlala do dek jak mile lehl tak usnul ,,budeš mi chybět " šeptla sem a dala mu pusu na tvář.

Už sem na cestě domů není to tak daleko nevim jestli budu schopná Martinovi odpustit po tom co sem y klukama zažila .

Dorazila sem k sobě do pokoje neměla sem ani sílu na to se vysprchovat tak sem se jen převlékla a usla sem .

Stojí předemnou Martin v ruce drží růži tak rudou jako není žádná jiná kolem nás nic není Martin mi dal růži do ruky a políbil mě , otočil se a prostě odešel, vydim jako bych byla pod vodou nemůžu dýchat dusím se a jediné co vydim je růže která se vznáší na hladině.

Ráno

Cukla sem sebou a rychle sem dýchala, byl to jen sen řekla sem si pro sebe ale hned jak sem byla vzhůru sem si vzpomněla na včerejší noc a zase mi bylo do breku

Sedm zmeškaných hovoru od
Martínek😋

Martínek😋
Haloo
Děje se něco
Už ti volám po sedmý dej mi vědět jestli si v pořádku

Otevřela sem mobil a vyděla sem tohle jak jako jestli se něco děje to by měl vědět on idiot jeden , nic sem mu nedopovidala jen sem hodila mobil do rohu pokoje a vztekala sem se sama na sebe , hned sem vztal a vzala sem si prášky teď sem je celkem vynechala , zalila sem je ale stejně už bylo pozdě , klepání se mi ruce a nohy snažila sem se popadnout dech a samozřejmě do doprovázel neustávající brek , slyšela sem klepání na dveře neměla sem na to mluvit jen sem se držela za vlasy nebo za ruce bych neudělala něco čeho bych litovala když tu najednou černo.

𝐒𝐭𝐚𝐫 𝐆𝐢𝐫𝐥   Kde žijí příběhy. Začni objevovat