Ráno
Probrala sem se se značnou bolesti hlavy a upřímně sem si moc nepamatovala ale byla tu šílená zima když sem se posadila viděla sem že bylo okno dokořán a Marťas vedle mě ležel polonahej a byl úplně vyplej tak sem se vyhrabala a to okno sem zavřela ale bolest hlavy mě přemohla a já spadla zpátky do peřin sice sem už nemohla usnout takže sem hned ležela a koukala do zdi nebo sem měla zavřený oči ale zschvilku sem cítila jak mě Marťas obijma kolem pasu ,,proč je otevřený to okno" šeptla sem a otočila sem se čelem k němu ,,trošku sis zahulila nepamatuješ si to " zamumlal a přitáhl si mě do obětí ,,bolí mě hlava " kňíkla sem a Martin mě hladil po vlasech ,,proč sem vůbec hulila " ,,chtěl sem si dát já a tys mě prosila že chceš taky " nic sem neříkala jen sem proklínal sama sebe ,,mám pro tebe písničku co bude v ovym albu chci si ji nechat vytetovat a ty pojedeš semnou " řekl když něco dělal na mobilu ,,takže za hoďku máme být na tom tetování písničku si poslechněte v autě pak se stavíme do studia a pak pojedeme pro malýho " odvyprávěl svůj plán ,,to máš docela naplánovaný ale mě se nic nechce " odtáhla sem se od Martina a zahrabala sem se do deky ,,tak pojď " vytáhl mě Martin z postele a hodila si mě ořez rameno ,,tyvole Martine " hlesla sem když se na mém stehně zbarvoval otlaček Martinovi ruky , Martin mě položil v obývaku na gauč a odběhl se oblict ,,Martine mě se nechce malovat ani nic " fňukla sem a ležela sem na gauči ,,prosimtě se nemaluje takhle to to stejně sluší víc " řekl a přinesl mikinu s baggy jeans přičemž mi mikinu přetáhl ořez hlavu a kalhoty byli na mě ,,budu tam mít modřínu " přejela sem si rukou po načervenalém otlačku ,,nemáš odporovat " usmál se na mě když si přez hlavu přetáhl mikinu ,,tak jdem zachvíli tam sem být " řekl když odcházel z bytu a já jen natáhla ruce na důkaz toho aby mě zvedl ale on to zase vzal trochu moc vážně a zase mě házel přez rameno ale nakonec sem se nechala odnest az do auta ještě že máme výtah.
Už jsme na tom tetování trvalo to chvilinku ,,pojď mi udělat to srdíčko " řekl Martin akoujl na mě ,,já " podívala sem se na něj zmateně protože mu to akorát tak poseru ,,je to o tobě takže to chci od tebe " uchechtl se a zadržel dech , no nějak sem to splácala a šla sem zpátky na křesílko Martinovi se to nějak dodělalo a byli jsme na cestě na oběd
Sedíme v autě a Martin mi pustil ten jeho song s názvem love me jak už sem se dozvěděla bylo to hrozně hezký když sem si uvědomovala že to dělá pro mě a Nika .
Na obědě už jsme byli ve studiu taky a teď jedeme pro malýho už se na něj těším ale zároveň sem ráda že sem teď neměla žádný starosti .
Vyzvedli jsme malýho mezitím jsme pokecali s Martinovo rodičema a aj jsme tak nějak oslavili Marťovo narozky .
Už jsme konečně doma a Martin mi zas odjel do studia malej teď nachvilu spí tak sem se skočila vysprchovat a začla sem dělat nějakou večeři .
Malej už je najezenej a sedím s ním v pokojíčku a hrajeme si a povídáme a po chvilce sem slyšela odemykání dveří a po chvilce se ve dveřích objevil docela stahaný Martin ,,byl sem ještě ve fitku " vydechl hodil batoh do ložnice a přišel za náma , vzal si malýho k sobě a zpíval mu je to hrozně hezký ,,Love me tak jako miluješ nebe když je den love me tak jako miluješ sebe love me tak jako by to celý bylo jenom sen love me tak jako miluju tebe " broukal malýmu Martin a Niko se jen usmíval jako sluníčko a po chvilce v Martinově náručí usnul a jelikož byl Martin stahanej tak si dal sprchu a též hned usnul já si udělala klasický skin care převlékla sem se a po chvilce kouká i do mobilu sem taky usnul.
Mini kapitola🤗
-deeppica🪩
ČTEŠ
𝐒𝐭𝐚𝐫 𝐆𝐢𝐫𝐥
Fanfictionkaždý z nás potřebuje lásku ať už za ní musíš bojovat nebo byla na první pohled Tenhle příběh nemá Dejana nějak pošpiňovat nebo tak jen ho nemám ráda ;) uplně nedoporučuji čtení mladším čtenářům ale proti gustu žádny dyšputát že ( vulgarismy,sexuáln...