"Světlo se blíží já vnímám ten žár"Ráno
Dnes jsem se vzbudila v 6 pokoj máme každý sám protože más tu je jen 15 klasicky sem se namalovala převlékla a připravila sem se do školy a vychovatelka které můžeme říkat jménem (Marie) mě a Árese odvezla protože chodíme do stejné školy .
Sedím v lavici samozřejmě s Áresem a jo říkám mu Arés protože se mi to líbí víc než Lukáš jinak se s nikým jiným moc nebavím .
Právě běžím na další hodinu do druhé budovy ale do někoho sem narazila ,,pardon" kňíkla sem když sem ze zemně sbírala knížky ,,já se omlouvám" slyšela sem hlas nějakého klučiny který mi pomohl sesbírat knížky ,,děkuju ahoj " mávla sem na něj a běžela sem do druhé budovy kde sem se opět setkala s Áresem .
Už mám po škole jo a btw nějak sem nezmínila že jsme z Prahy no a od 16 máme vycházky do 11 takže sem momentálně venku školu sem končila v půl 4 a Uh je trochu tma skočila sem si koupit ještě Tiger a cíga a jo tady mi to prodají většinou mi to prodali i v 15 , v uších mám sluchátka a procházím se na svoje oblíbené místo je to staré nádraží ve tmě to tu má svoje kouzlo .
Sedím na jedné z laviček a pozoruji noční oblohu ve sluchátkách mi hraje PTK střídavě s Lil peepem dva moji oblíbenci musím říct že hvězdy jsou nádherné až okouzlující , zapálila sem si cigaretu a pomalu vdechovala kouř do plic který sem následně pomalu vydechovala, po chvilce mě to tu přestalo bavit tak sem se přesunula na další z mích míst byly to opuštěné koleje respektive obrovský most na kterém byli koleje seděla sem na kraji a koukala dolů upřímně chtěla sem skočit hrozně sem chtěla zhluboka sem dýchala a byla sem připravená když najednou .
Uviděla sem světlo tuším že od baterky bylo hned u mě a já se lekla a odtáhla sem se od kraje ,,halo?" Zavolal do ticha mě povědomí hlas ale neozvala sem se nazpátek ,,Martine pojď musíme to natočit a padáme " řval další klučičí hlas z dálky ,,jo" odpověděl kluk s baterkou a já se přiblížila víc ke kraji ale baterka se znovu otočila a tentokrát svítila přímo na mě ,,hej si v pohodě " optal se mě tak normálně vysoký černovlasý kluk vypadal jako ten který mě srazil na přechodu , neodpověděla sem jen sem kývla hlavou ,,pojď sem " přišel blíž a natáhl ke mě ruku chvíli sem váhala podívala sem se dolů a pak zpátky na něj, něco se ve mě zlomilo oddálila sem se od kraje a podala mi svou ruku , rychle si mě přitáhl k sobě ,,cos tam dělala co " optal se a zastrčil mi pramen vlasů za ucho ,,mám lhát nebo ty víš co sem chtěla " řekla sem ,,Martine kurva " slyšela sem ten sami hlas co předtím ,,jo já sem Martin ty si ta z přechodu že " usmál se měl nádherný úsměv ,,jo já sem Týna " řekla sem bez emocí ,,můžeš jít s náma " kývnul hlavou na auto , nic sem nenamítala a šla za ním ,,Hej Dejane to je Týna Týno Dejan" představil nás pofidérně .
,,no já bych stejně měla jít domů" usmála sem se rádoby smutně ,,tak chvilku počkej odvezu tě klidně si bez sednout do auta je tam můj brácha " odpověděl prozebně tak sem kývla a vydala se do jeho dost pěkného auta kde jak Martin řekl seděl vysoký blond kluk ,,ahoj kdo seš " podíval se na mě tázavě když sem přisedala dozadu k němu ,,Martin mě sem poslal,sem týna " ,,já sem David " odpověděl nazpět ,,co tu děláte " řekla sem po chvilce ticha ,,Martin tu točí klip k písničce " odpověděl bez zájmu ,,vy jste nejaký zpěváci " zasmála sem se ironicky ,,tam trochu " kynul rameny a ja už se na nic neptala .
Po chvilce Martin i s Dejanem přišli a sedli do auta ,,no kam to bude slečno" zeptal se Martin když sedl za volant ,,****" ,,není to ten děcký domov kousek od parku " řekl tázave Dejan ,,jo" kývla sem na souhlas ,,Dejane " sykl Martin přez sevřené zuby ,,to je v pohodě " zasmála sem se .
Po celkem tiché cestě jsme dorazili před můj domov ,,tak se mějte kluci a děkuju za svezení " mávla sem a už sem byla venku z auta ,pomalu sem odcházela ke vchodu když sem slyšela bouchnutí dveří od auta a vyděla sem Martina běžícího směrem ke mě ,,copa " optala sem se se smíchem když přiběhl ke mě , vzal mě za ruce a koukal mi do kčí ,,já jen..." šeptl a rty se přibližoval k těm mím a já si to nechala líbit ,,ani mě neznáš " šeptla sem mezi polibky protože z mého původního plánu že to bude nevinná pusa se stalo líbání , ,,měj se " mávla sem na něj když už sem vcházela dovnitř.
Přišla sem přesně na čas ale ještě sem se stavila do pokoje k Áresovi abych vyřešila školu ale jaksi sem tu nebyla jediná byla tu ještě Laura která má druhé jméno po řecké bohyni lovu neboli Artemis ,, ahoj Áres přišla sem kvůli škole " sedla sem do jejich kroužku a všimla sem si jégra který byl v jejich středu ,,dej si s náma " šťouchl mě do ramene Apollo ,,no jo" protočila sem očima a lokla si z vlašky přičemž sem to zapila kolou.
Nějakou dobu tu sedíme je nás tu pět jak sem říkala Já,Áres,Apollo,Laura a Athena která se tak jmenuje i normálně , většina z nás byla dost mimo ale z telefonu stále hrála hudba ,,není to Martin" vypadlo že e když sem zaslechla jeho hlas ,,no jo před tak deseti minutama vydal klip k písničce " odpověděla podnapile Athéna ,,uka" vytrhla sem ji mobil a uviděla sem záběr z mého místa ,,Martin je láska " řekla zase Laura ,,jo a dáš mi jeho ig " optala sem se a ona mi ukázala obrazovku mobilu na které byl Martinův ig whothefuckis_grey Hmm takže Grey jo já sem černá řekla sem si pro sebe s úsměvem ,,co se culíš " optal se Šíma ,,jo tak před dvěma hodinama sem se líbala s tímhle cápkem " zasmála sem se a ukázala mu martina ,,cože" vyhrkla Athena s Laurou ,,no já půjdu spát " .
Rychle sem se dostala pryč do svého pokoje kde sem začla sledovat Martina a upadla sem do říše snů.
Ahoj Týno měli by jsme se ještě vydět ;)
Idk💀
-deeppica ⛵
ČTEŠ
𝐒𝐭𝐚𝐫 𝐆𝐢𝐫𝐥
Fanfictionkaždý z nás potřebuje lásku ať už za ní musíš bojovat nebo byla na první pohled Tenhle příběh nemá Dejana nějak pošpiňovat nebo tak jen ho nemám ráda ;) uplně nedoporučuji čtení mladším čtenářům ale proti gustu žádny dyšputát že ( vulgarismy,sexuáln...