"tvůj tep jako melodie zní ale nemůžu bejt bez ní dál"
Ráno
Probrala sem se a .artin furt vedle mě v klidu spal já se nějak probrala a vydala sem se do obývaku kde se nám válek David z Dominikem , nechala sem je spát jen sem si našla mobil a vrátila sem se do ložnice , projížděla sem ig atd když mi psala Domča s tím že dneska máme jít vybírat ty šaty na zítra a mě došlo že budu muset jet domů , šla sem do kuchyně našla sem nějaký prášky a nalila sem si vodu to samé sem rovnou vzala Martinovi který zrovna vylezl z ložnice a s tím se vzbudil i Dominik ,,na Martine " podala sem mu skleničku a to samé Domčovi ,,zlato já dneska budu muset jet do varu " řekla sem když sem spolkla prášek ,,odvezu tě ale pak musím do studia " řekl když pokládal skleničku na linku ,,jo v pohodě já stejně půjdu vybírat šaty " řekla sem a snažila sem se nějak upravit ,,hej Týno já mám být tak za 4 hodiny ve Varech tak tě klidně vemu protože za hoďku vyjíždím " řekl Dominik o kterém sem si myslela že je mrtvej ,,jo tak to budeš hodnej Domčo " usmála sem se na něj .
No Domča mě hodil do Varů s Domčou jsme zas vybrali šaty připravili jsme si různé kraviny byli jsme se podívat aj v sále a najednou byl večer který sem trávila opět ve svém starém pokojíčku .
Ráno
Probrala sem se a upřímně sem měla docela dobrou náladu maturák nám začíná od 5 a pokračuje no do bůh ví kolika ale jelikož já sem expert vstala sem až v 1 takže sem panikařila že nic nestíhám okamžitě sem volala domče která tu byla do do dvou minut a už jsme se líčili a dělali si účesy , myslím že Domča má jít z Péťou ale nejsem si jistá každopádně já už se opět hrozně těšila na Martina.
S Domčou jsme si mezitím udělali ještě jídlo takže teď sedíme v kuchyni a jíme náše oblíbené těstoviny se sýrem no a najednou mi pípnul mobil na jehoż displeji svítilo jméno Martínek 😋
Martínek😋
Ahoj kotě moc mě to mrzí ale nevím jestli to dneska stihnu musím jet natáčet klip který se fakt nedá odložit zkusím to stihnout ale když to nedám tak mi to promiň prosím
Trošku mě to rozesmutnělo opravdu sem s ním chtěla jít ale nějak sem to vyhnala z hlavy a řekla sem si že si to dneska i tak užiju ale Domča si hned všimla že je něco špatně ,,co se děje " optala se a položila svůj telefon ,,Martin to dneska asi nestihne " šeptla sem a abych zahnala myšlenky pustila sem písničky a pokračovala ve svém zkrášlování ,,to je mi líto " řekla a dal dělala jakože nic no a když už jsme měli všechno nachystané tak jsme prostě seděli a kecali o všem přičemž mi Domča konečně potvrdila že je z Péťou a já za ní byla fakt šťastná Péťa je hodnej kluk a ona zas hodná holka
Už je pět a jelikož je to trochu dál oblékli jsme se a pro Domču přijel Petr dost jim to slušelo no a já jela s tátou který mě vysadil před v chodem protože on šel jinudy dělal nám tam zvukaře , chvíli sem tak stala a vlastně sem dost váhala jestli chci jít dovnitř a jestli radši nepůjdu prostě pryč opravdu mě mrzelo že tu semnou není ale hudba je pro něj všechno jak už sem říkala už sem se otočila že jdu pryč a že na to prostě kašlu když kousek předemnou zastavilo auto ,,stihl sem to " vyskočil z něj Martina urovnával si vlasy, pevně sem ho objala byla sem fakt hrozně ráda že to stihl ,,jo" šeptla sem a on mě objal na zpět ,,sluší ti to " díval se na mě jak na Svatý obrázek a za ruku mě vedl dovnitř ,,kdo tě dovezl " optala sem se po chvilce ,,Aleee tím se netrap " mávl rukou a já se trochu lekla že ho vezl opilí vláďa , vešli jsme dovnitř kde to i dost žilo no a v tu chvíli sem si všimla že tu jako moderátora máme Miliyonovýho o tom ani nevím , po chvilce jsme našli i Domču s Petrem ,,jee ty si to stihl " usmála se Domča a s Martinem se objali taky se pozdravil s Petrem .
No jak čas plynul a udělali se takový ty klasický okecávačky mohli jsme konečně jít pít i přesto že tu byli některý rodiče nikomu to nevadilo sem tam přišla za Martinem nějaká malá holka třeba ségra od Radka a tak což mi bylo upřímně úplně jedno jen mě děsilo že ho někdo natočí najebanyho ale nad tím bych se stejně jen smála, najednou jsme se ocitli v nějaké skupince mích spolužáků a dávali jsme panáka za panákem za jakým účelem to už si upřímně nepamatuju ,,Martine jdeme se projít " řekla sem dost hlasitě aby mě ořez hudbu slyšel ,,jo pojď " vzal mě za ruku a táhl mě ven ,,Ježíš však prší " řekla sem smutně ale Martin mě i přesto vytáhnul ven ,,co blbneš " smála sem se a Martin byl přisátý na mích rtech , působí to jak klasický americký filmy až na to že tady jsme v česku a jak jsme tam tak s Martinem byli procházeli kolem nás asi dvě osmiletý děti a koukali na nás no dost zajímavě načež jsme se s Martinem jen zasmáli ,,pojedeme domů " optal se po chvilce co jsme jak paka stáli na dešti ,,jo ale nepojedu až do Prahy půjdeme ke mě" Martin jen kývl a zavolal ten jeho taxík no a nemýlila sem se samozřejmě že ho vezl vláďa.
Dojeli jsme k nám do bytu spal tu i Vláďa který usnul no někde jo ,jakmile jsme přišli zmizela sem do koupelny kde sem ze sebe stáhla extrémně promočené šaty a vlezla sem si pod teploučkou vodu.
Vylezla sem ze sprchy omotala sem kolem sebe ručník a ještě sem se šla odlíčit když mě přišel obtěžovat Martin který svoje oblečení pocházel po koupelně a Zálezly do sprchy ,,dávej to aspoň do koše na prádlo " křikla sem po něm ale on mě ořez zapnutou vodu už asi neslyšel, odlíčila sem se a zmizela sem zpátky do pokoje kde sem našla Martinův batoh z věcmi ze kterého sem si rovnou ukradla mikinu , jelikož mi bylo docela blbě z toho chlastu protože sem najednou dala asi tak 20 panáku jegra na což nejsem zvyklá,zachumlala sem se do deky protože mi byla docela zima a jen sem čekala než se vrátí Martin, přišel s ručníkem omotaným kolem pasu a začal se přehrabovat v batohu a mě došlo že hledá tu mikinu tak sem dělala že spím ,hej" řekl ironicky naštvaně a já se jen uchechtla ,,a co si jako mám vzít " řekl rádoby uraženě ,tepláky máš vršek nepotřebuješ " šeptla sem a víc se zachumlala do jeho mikiny ,,Takže nespíš " uchechtl se a já též ,,než mi vlezes do postele usuš si vlasy , otevřela sem oči a on jen udekamou hlavou tak aby mě voda z jeho vlasů pocákala ,,Martine vypadni" křikla sem opět rádoby naštvaně a Martin zmizel do koupelny a vrátil si se suchými vlasy ,,no vidíš že to jde teď ke mě můžeš " šeptla sem a nadzvedla sem deku aby mohl ke mě no a jak rychle pod tu deku zaplu,,dobrou " zývla sem a dala mu pusu do vlasů ,,dobrou " šeptl ale to já už sem byla celkem mimo.
Idk
Tohle je dost možná poslední čast 🙈
-deeppica 🪦
ČTEŠ
𝐒𝐭𝐚𝐫 𝐆𝐢𝐫𝐥
Fanfictionkaždý z nás potřebuje lásku ať už za ní musíš bojovat nebo byla na první pohled Tenhle příběh nemá Dejana nějak pošpiňovat nebo tak jen ho nemám ráda ;) uplně nedoporučuji čtení mladším čtenářům ale proti gustu žádny dyšputát že ( vulgarismy,sexuáln...