spokojenej

97 5 0
                                    

"bylo nás pět ale zůstali jsme tři "

S holkama jsme se pomalim krokem vydali k Martinovi,Davidovi a Dejanovi už byli všichni tři doma kupodivu lehce sem zaklepala na dveře a holky stáli za mnou přišel mi otevřít Martin samozřejmě ,,ahoj" mavla sem a on mě pustil dovnitř ,,pojďte taky holky" kývnul a holky počkali v předsíni mezitím co já sem šla do pokoje ,,jen abys věděla to Molly sem měl proti svoji vůli někdo mi ho dal si vína nevěděl sem o tom " jen sem kývla a šla k němu do pokoje kde sem sesbírala svoje věci a naházela je do batohu jeho mikinu sem mu složila do skříně triko mu bohužel vrátit nemůžu mám ho ve Varech jak sem tak balila vešel do pokoje Dejan a sedl si na postel ,,si spokojenej" otočila sem se na něj s rukama skříženýma na prsou ,,vlastně docela jo,kdo mu tam to Molly mohl tak dat" řekl a myknul rameny ale to já ho už nevnímala a byla na odchodu z bytu rozloučila sem se s Davidem a už sem zavírala dveře a s holkama jsme byli na odchodu.

Dnešní noc sem strávila i s Domčou u Áji sice se mi blbě spalo ale nějak sem usnula.

Stojím v backstagy venku slyším rev lidí stojím za dveřmi u stolu stojí týpetk z kapucí který dáva něco do drinků které jsou položené na stole.

Trhnutím sem se vzbudila jen sen... Protřela sem si oči.

Společně s Dominikou jsme tak v 1 odjeli domů vlakem Domína je teď u mě sedím na posteli vedle mě Mína a buď koukáme na tiktoky nebo si povídáme když tu přišel do pokoje můj táta ,,ahoj zlatíčko promiň že sem tu teď nebyl bylo hodně práce, kdy přijde ten kluk vypadal jako sympaťák" odvětil můj táta a mě ořejela husina po těle ,,to nevím" odvětila sem on jen kývnul a odešel ,,myslíš že to udělal Martin schválně " optala se Dominika když odložila mobil ,,to taky nevím " složila sem hlavu do dlaní a nadechla se , budu se teď prostě soustředit na sebe.

Uběhl týden chodila sem do školy bavila se z lidma a byla sem úplně v pohodě prášky mi pomohli začla sem se teď docela vídat s Péťou (Steinem) je to vážně fajn kluk.

Pohled Martina

Uběhl týden od křestu a odedne co se mi Týna tak vzdálila i moji mikinu tu nechala...a to mi došlo že sem to kurevsky posral to co se stalo na křestu si upřímně moc nepamatuju vím že sem ji podvedl a neskutečně mě to mrzí...vím že mi někdo hodil Molly do pití účinky Molly znám líp než bych chtěl ale kdo to byl netuším Týna mi možná nevěří ale snažím se snažím se to zjistit ale zároveň musím respektovat to že chce čas.

Sedím v pokoji a projíždím ig a pořád likuju věci z křestu co lidi přidávají jinou zábavu nemám zkoušel sem psát něco sem v noci splácal ale když sem si to ráno přečetl byli to sračky dávali smysl ale dávala by smysl jen mě takže na psaní textů to taky nevidím a ven jít rozhodně nehodlám , jak sem tak chilloval do pokoje mě vběhl Deja a sedl si na židli která byla u stolu a přijel s ní ke mě ,,co je brácho užívej si trochu konečně seš volnej " řekl a usmíval se, co to kurva mele ,,co" zeptal sem se s otázkou v hlase nevěděl sem jestli sem to pochopil správně ,,už sem tě ji zbavil tak si užívej života nemůže tě bavit být připoutanej k jedny a ty sami kundě" říkal a u toho mával ruku no a mě došlo že sem ho pochopil zprávně , v tu chvíli se ve mě vařila krev a nevěděl sem jestli budu schopnej mu nevrazit ,,takže za to můžeš ty ..." Řekl sem a zlomil se mi hlas ,,ty si mi hodil to Molly do vína" v ten moment sem si všechno uvědomil zapadl mi do sebe poslední dílek skladačky ,,brácho bylo to pro tvoje dobro" řekl a já slyšel nejistotu v jeho hlase ,,vypadni než tě zabiju" sykl sem přez sevřené zuby ,,no tak brácho seš volnej " roztáhl ruce v tu chvíli sem ho chytl pod krkem a přitlačil ho ke dveřím mého pokoje ,,vím že jen žárlíš na to že mě někdo miluje ale že až tak já myslel že seš fakt kámoš" šeptl sem mu a on mě od sebe odstrčil a dal mi pěsti no první ránu dal on takže mám teď právo , obhájil sem sám sebe když sem si otřel krev ze rtu a jebl sem s ním o dveře až prasklo sklo a do chvilky se tam objevil můj bratr a já opět v puse ucítil chuť krve která mi stékala ze rtu ,,co děláte dopici " zařval David který otevřel dveře a spatřil Dejana válejícího se po zemi a mě jak sem nad ním jen stál a až po bradě mi stékala rudá krev ,,nebudu tu " sykl sem vzal sem mobil a šel si obout boty když mě za rameno silně otočil Dejan a dal mi pěstí ale než sem se stihl bránit přiběhl David kterej Dejana odstrčil, obul sem se a vypadl ven z baráku ne že bych před ním utíkal ale opravdu bych ho zabil kdyby na to došlo, sedl sem si na random lavičku a začlo se smtvíat protože bylo už pět , chvíli sem přemýšlel když pak přišel spásnej nápad .

Týny pohled

Zrovna sem přišla z venku byla sem s Péťou,Domčou a Símou což je holčina z mé třídy, už je asi tak 8 tak sem se vysprchovala udělala hygienu a tak no prostě klasika táta byl ve svém pokoji a něco dělal netuším co ale vím že měl sluchátka a slysel úplný hovno protože sem na něj právě třikrát volala ať jde otevřít protože sem slyšela neustávající klepání na dveře , jen sem protočila očima hodila sem na sebe Nike pročka a šla sem ke dveřím a ťukání stále neustávalo ,,už jdu bože " vzdechla sem a brala za kliku a otevřela dveře ,,Martine?" Optala sem se když sem za dveřmi vyděla Martina který vypadal no jako... přesvědčte se sami

 přesvědčte se sami

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Lol pozn.autorky

,,týno vyslechni mě než mě vyhodis" řekl udýchaně a já ho vzala dovnitř do mého pokoje , posadil se na postel a já šla pro nějakej ubrousek abych mu otřela krev ze rtu ,,povídej " řekla sem a kapesník od krve sem hodila do koše ,,Byl to Dejan" řekl jen tohle a mě to došlo věděla sem proč to Dejan udělal ,,Martine já..." ,,nemusíš nic říkat " usmál se smutně a já ho lehce políbila aby ho nebolelo jeho roztrhly ret ,,to ti udělal Dejan" optala sem se když sem se od něj odtáhla ,,jo jebl sem sním o dveře a on mi to vrátil ale než sem stihl zareagovat bratr ho bránil " šeptl ,,pojď sem" šeptla sem a pevně ho objala do obětí mi spadl tak rychle jak to jen šlo a já ho drbala ve vlasech ,,můžu tu dneska zůstat prosím " optal se a zvedl hlavu ,,můžeš tu zůstat jak dlouho chceš ".

Byli jsme už oba unavený ale ještě z posledních sil sem vstala a došla k tátovi do pokoje ,,tati je tu Martin jo" řekla sem a zývla ,,dobře nedělejte blbosti " pohorhil mi prstem a hodil na mě ten jeho blbý pohled ,,jo" mavla sem na něj a dobelhala sem k sobě do pokoje kde sem vytáhla deku a polštář ze skříně sice za to Martin nemůže ale furt mě podvedl , a byla sem na cestě na gauč ,,kotě ty tu nebudeš semnou " optal se Martin než sem odešla ,,Marťo vím že za to nemůžeš ale furt si mě podvedl " protřela sem si oči ,,neblbni" šeptl a za ruku si mě přitáhl k sobě a jelikož sem byla unavená jen sem si k němu lehla a hned sem usla.

Idk
-deeppica🎀

𝐒𝐭𝐚𝐫 𝐆𝐢𝐫𝐥   Kde žijí příběhy. Začni objevovat