30. Holnap

1.7K 166 28
                                    

2 hónappal később:

-Leonor...nem lehetne hogy ezt kihagyjuk? Mármint értem hogy ez a szokás de jobb szeretnék Andyvel lenni.-nyavajogtam.
-Nem! Nem és nem!-ellenkezett.-Leánybúcsúd lesz és pont. Nem lehet ezt kihagyni.
-De én tényleg jobban örülnék ha Andyvel lehetnék.
-Idefigyelj. Egy életet vele tölthetsz még de ez az este most csakis rólad szól. Ez az utolsó alkalom mikor szabad lehetsz még kötöttségek nélkül.
-Leonor ne értsd félre de....a te állapotodban nem kellene inkább pihenned? Hidd el nem haragszom meg ha nem lesz leánybúcsúm sőt...
-Miért kellene pihennem? Lehet hogy háromszor nagyobb vagyok mint voltam de attól még bulizhatok...limonádéval. De na! Gyerünk Eve!
-És ha beindul a szülés úgy felizgatod magad?-minden kifogás az eszembe jutott amivel egy apró esélyt is láttam arra hogy Andy mellett maradhassak.
-Akkor legalább nem kell aggódnom hogy a násznép előtt pottyantom ki a gyereket.
-Leonor...
-Mi a baj édesem?-kérdezte Andy belépve a nappaliba.
-A jövendőbelid nem akarja a leánybúcsút. Mond meg neki hogy vegyen fel valami szexi ruhát és menjünk.
-Baj van Eve?-lépett hozzám ahogy gyengéden közrefogta az arcom.
-Nincs csak...csak veled szeretnék lenni. Ez minden.
-Tudom. Én is szívesebben lennék veled. De sajnos engem is nyaggatnak a fiúk. Pár óra és ideérnek.
-Nem szökhetnénk el?-súgtam neki.
-Nézz rám gyönyörűm.-emelte meg az arcom.-Menj és szórakozz egyet rendben? Biztos vagyok benne hogy a lányok sokat készültek hogy meglepjenek téged.
-Olyan nehéz elmenni mikor itt vagy.
-Holnap...újra velem leszel. Velem leszel és...holnap egy életre összekötjük az életünk. Ez motiváljon Eve. A holnap.
-Na jó, elég a nyáladzásból. Indulj és öltözz.-lökdösött az emeletre Leonor. Még egy utolsó pillantást vetettem Andyre aki rámmosolygott és én feladva hogy az utolsó estém menyasszonyként vele töltsem indultam az emeletre. Negyed óra múlva már a leánybúcsúhoz illő ruhában vonultam le az emeletről. Andy végigkísért a szemeivel.

-Ebbe jó leszek?-kérdeztem Leonort

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

-Ebbe jó leszek?-kérdeztem Leonort.
-Ugye bugyi nincs rajtad?-Andy azonnal Leonorra szegezte a tekintetét.-Mi van?-kérdezte nevetve.
-Ugye nem valami magic mike showra viszed Leonor?
-Kicsit még elfenekelik az esküvő előtt hogy ne neked kelljen.
-Leonor!-láttam hogy Andy ideges.
-I-inkább átöltözöm.-Leonor elkapta a kezem.
-Nem! Ne csináld már! Te meg úgy csinálod mintha a fiúk nem egy sztriptízbárba vinnének.
-Hogy hova visznek?-nézett végig Leonorra.
-Hova viszik?-kérdeztem szinte Andyvel szinkronba.
-Ugyan már, lát még egy két majdnem pucér nőt. És?
-Na jó, szólok a fiúknak hogy felejtsék el az estét.-vette elő a telefonját.
-A-a! Nem-nem!-vette ki a kezéből Leonor a telefont.-Mindketten egy utolsó bulin részt vesztek ahol elbúcsúztok attól hogy többet ilyen helyre járjatok. Egy napot csak kibírtok egymás nélkül.-morogta majd vonszolni kezdett az ajtó felé.
-Andy...szeretlek!-szóltam még felé de a válaszát már nem hallottam.
Tudom hogy ennek az estének a buliról, a jókedvről kellene szólnia de képtelen vagyok nem Andyre gondolni. Kint ülök a nyári nyaralójuk kertjében a medence mellett, miután nagy nehezen sikerült elszabadulnom a lányoktól. Bár a mobilom elkobozták. Egy takaróval fedtem be a testem mert az idő estére igazán lehűlt. A szemem sarkából megpillantottam Gracet. Igen, Andy anyukája is velünk tartott aminek örültem mert nem engedte hogy Leonor őrültségekkel álljon elő ami nekem nem tetszene.
-Minden rendben drágám?-ült a napozószékre mellém.
-Azt hiszem.-mosolyogtam rá.
-Azt hiszed?
-Hiányzik Andy. Azt hittem majd kisurranhatok hogy beszéljek vele de Leonor elvette a telefonom.-magyaráztam. Következő pillanatban Grace felém nyújtotta a mobilom.
-Lerakra a komódra ezért elkoboztam. A fiam már pár üzenetet hagyott neked. Úgy hiszem ő is folyton rád gondol ahelyett hogy kiélvezné az utolsó napját. De hát...ez a szerelem nemde? Hívd fel.-mosolygott rám majd a telefont elvettem a kezéből ő meg magamra hagyott.
Visszaolvastam az üzeneteket amikben az volt ,,jól vagy?, jól érzed magad?, ugye nem iszol sok alkoholt?, kérlek vigyázz magadra, hívj ha szükséged van rám azonnal megyek".
A nevét kiválasztva emeltem a telefont a fülemhez. Szinte azonnal felvette.
-Eve?-pánikolt a hangja alapján.
-Szia szívem.-mosolyodtam el a hangját hallva.
-Kicsim...minden rendben? Rosszul vagy? Menjek érted?-hadarta a kérdéseket.
-Jól vagyok...csak hiányoztál.-válaszoltam.
-Te is nekem kicsim.
-Milyen a buli a fiúkkal?-kérdeztem.
-Szörnyű. Ezek annyi alkohollal érkeztek hogy csoda ha holnap feltudnak kelni.
-És...és lányok is vannak?-most biztos azt hiszi féltékeny vagyok...bár az vagyok! Nem akarom hogy más őt simogassa és fogdossa.
-Hívtak de nem engedtem be őket a házba. Tájékoztattam a fiúkat ha egy is belép azon az ajtón a bulinak vége. Úgyhogy csak a fiúk vannak itt.-megkönnyebbültem.
-És...te most hol vagy?
-A kertben. A medence mellett.-válaszoltam.
-Na és nálatok milyen a buli? Magic Mike megvolt...?-féltékeny volt hallottam a hangján.
-A buli szörnyű, a fejem sajog a zenétől és a pia szagától.
-Ittál?
-Nem, semmi alkoholt nem ittam...hisz tudod hogy nem bírom.
-Persze hogy tudom. Csak...féltelek nehogy valami idióta pasi...
-Nincs pasi Andy.-mondtam hogy megnyugtassam.-Megmondtam nekik hogy ha a közelembe jön bármilyen pasi akkor végeztem mára.
-Hál' Isten.-elmosolyodtam.
-A lányok a lámpát használják táncrúdnak. Látnod kellene őket.
-Inkább téged szeretnélek.
-Én is...szeretnélek téged látni.-szomorodott el a hangom ahogy rá gondoltam.
-Izgulsz...a holnap miatt?
-Őszintén?-kérdeztem egy zavart mosollyal.
-Őszintén.
-Nagyon.
-Mi miatt izgulsz...?
-Nem tudom. Hogy talán...nem férek bele a ruhámba, vagy majd ahogy elédsétálok pofára esek, vagy hiába csinálták meg a világ legszebb díszeit a pocsék idő miatt újra kell szerveznünk mindent vagy...-elhallgattam. Nem mertem kimondani a legnagyobb félelmem.
-Ott leszek Eve...-mondta.-Ott leszek és...téged foglak várni. Várni foglak téged a gyönyörű esküvői ruhádban amiben már több milliószor elképzeltelek. A holnap csakis a miénk lesz. Egy tökéletes nap lesz...mikor végre férj és feleség leszünk.
-Mi van...ha meggondolod magad? Ha azt mondod ez a bolond már egy csomószor összetörte a szíved és mi van ha megint megzakkan?
-Most melletted leszek. Nem engedem hogy egy másodpercre is de meginogj Eve.
-Hozzád akarok menni Andy...nagyon de nagyon várom már hogy a feleséged legyek.-gördült egy könnycsepp le az arcomon.
-Akkor ez így is lesz. Mert én nem fogok onnan elmozdulni. Nem fogok amíg meg nem látlak, amíg meg nem fogod a kezem és kimondjuk az igent. Bízz bennem. Bízol bennem?
-B-bízom.-szipogtam.
-Helyes. Most pedig...szökj be a szobádba és pihenj le rendben? Én is ezt teszem.
-Andy...
-Lehet nem hallottad mielőtt eljöttél de...nagyon szeretlek Eve.-a széles mosoly az arcomra ült.
-Én is téged Andy Barber.
-Holnap Eve...
-Holnap...

*Kérlek szavazzatok ha tetszett és iratkozzatok fel az oldalamra ❤️*

My World On Fire (2.évad)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt