A családdal három napot töltöttünk Olaszországban és megfogadtuk hogy máskor is jövünk. Jó volt egy kicsit kikapcsolódni és végre együtt lenni.
A családom a géptől a sofőrjeim vitték haza. Én pedig magam vezettem haza Evet.
-Csodás volt ez a pár nap.-mondta ahogy leparkoltam a háza előtt.
-Valóban az volt.-mosolyogtam rá ahogy kiszálltam.-Gyere.-nyitottam ki neki az ajtót.
-Akkor...majd találkozunk később ugye?-kérdezte előttem megállva.
-Később? Miért? Dolgod van?-néztem rá értetlenkedve.
-N-nem. Csak...gondolom hogy most te is hazamész és...
-Csomagolj Eve.-mondtam neki.
-Tessék?
-Csomagolj édes. Nem azért hoztalak ide hogy itt hagyjalak. Csak hogy összeszedj egy két dolgot ami nagyon fontos és aztán elvigyelek magamhoz. A többit majd a költöztető cég intézi.
-Költöztető cég?-lepődött meg.
-Vissza foglak költöztetni magamhoz. El ne hidd hogy ennyi idő után egyedül foglak hagyni és nélküled élni.
-Azt hittem...a randizós fázisban vagyunk.
-Már azon rég túlvagyunk.-mosolyogtam rá.-Vagy te nem így gondoltad a múlt éjszaka után?
-Csak...nem voltam biztos abban hogy te már erre készen állsz.
-Jobban vágyok rá mint bármi másra a világon.
-Komolyan?-az arcára boldogság költözött.
-Gyere, segítek csomagolni.-húztam magammal a háza felé. Segítve neki a bőröndjét az ágyra raktam. A szekrényből ő kezdte kiadogatni a ruháit.-Nem sok ruhára lesz szükséged. Többet leszel nélküle.-rám nézett ahogy én egy huncut mosollyal elmosolyodtam.
-Mi lenne ha nem is vinnék inkább? Pucéran rohangálnék a házadban?
-A mi házunk.-javítottam ki.-Másrészről imádom az ötleted.
-Gondoltam.-mosolyodott el ahogy a szekrényhez visszafordult. Mögé sétáltam és öleltem át hátulról. Az érintésemre ellazult. A nyaka vonalán csókokat kezdtem adni ahogy a felsője alá nyúltam lassan és megérintettem a bőrét. Szinte perzselt a forróságtól.-Azt mondtad csomagolunk.-döntötte hátra a fejét a csókjaimat élvezve.
-Pontosan azt csináljuk.
-Andy...-sóhajtotta ahogy a póló alatt megmarkoltam a mellét.
-Imádom mikor nyögöd a nevem. Igazán...fel tudod állítani a farkamat.
-Hmmm.-hülye lettem volna abbahagyni. Nem most. A csókokat folytattam a nyaka vonalán de a kezem a nadrágja felé vándorolt. Lassan csúsztattam be ahogy megéreztem a csipkés anyagot.-Andy...-mondta a nevem.
-Nyögd. Nyögd a nevem édes.-csúsztattam a bugyijába be a kezem ahogy megérintettem őt. A puncija nedves volt. Apró körökkel kezdtem a csiklóját izgatni.
-Ah...-inogott meg de a másik kezemmel tartottam.
-Ez az...nyögj kicsikém. Istenem de imádom a hangod.-gyorsítottam a körözéssel.
-Istenem....-nehezült a légzése pont úgy ahogy nekem is. Nem tudtam tovább várni. A kezem kihúztam majd a földre térdeltem. A nadrágját egyszerre húztam le a bugyijával együtt. Beindíthatta a látvány ahogy előtte térdeltem mert a bugyiján láttam a megjelenő újabb nedves foltot. A farkam azonnal kiáltani kezdett a szabadulásért.
-Terpeszbe édes.-feszítettem szét a lábait és közéjük hajoltam. A térdelve a combját átölelve kezdtem őt mohón nyalni.
-Andy....-kapaszkodott meg a vállamba de az érzéstől a teste remegett. Szörnyen nedves volt. Iszonyat nedves és ez nem javult bármennyire is nyaltam őt. Semmi se indított be jobban mintsem a tudat ahogy a teste reagál rám.-Andy én...-inogott meg ahogy éreztem el akarja húzni magát mert megérezte az orgazmusa előjeleit. Felálltam majd a combja alatt átnyúlva könnyedén emeltem fel őt egészen a fejemig, ahogy a lábait átdobtam a vállam felett. Képtelen volt most már menekülni. Szemtől szembe voltam az édes nedves puncijával és nem tudtam betelni vele. Nyaltam és nyaltam és a farkam már szörnyen vágyott arra hogy ebben a nedves punciba mozogjon. Bele akartam élvezni. Megdugni úgy hogy órakig mozdulni se tudjunk a kimerültségtől.-Úristen....-érzem ahogy újabb adag nedv távozik a puncijából egyenesen a számba. Minden kis cseppjét lenyalom. Ez a nedves punci a világ legjobb dugását érdemli. A gondolat hogy ebben a punciban milyen könnyedén fogok mozogni az őrületbe kerget. Egy utolsót nyaltam és szívtam a punciján majd az ágyra dobtam őt. Nevetett. A nadrágom iszonyat tempóba téptem le. A farkam azonnal az égnek meredt. Eve eközben a felsőjétől megszabadult így végre teljes anyaszült meztelen feküdt előttem.-Szeretnéd ha...-benedvesítettem a kezem majd a farkamon azt végighúztam. A makkommal a punciját kezdtem izgatni.
-Nem fogok tudni udvarias lenni veled.-mondtam nehezült légzéssel.
-Soha se kértem.-nyitotta széles terpeszbe a lábait.
-Úgy megakarlak dugni....hogy holnap járni se tudj. Aztán újra és újra...-a makkom a puncijának köszönhetően nedvben úszott.
-Dugj meg. Dugj meg Andy. Kérlek.-könyörgött. Én pedig egy határozott mozdulattal toltam be magam. A háta ívbe feszült de én mozogni kezdtem. A lökéseim mélyek és határozottak voltak.-Ah...Ah...Ah...-nyögte minden egyes mozdulatra.
-Ez az....ez az kicsikém...-feszítettem jobban szét a lábait ahogy gyorsítottam.
-Ah ah ah...ah...-a nyögések sora visszhangzott az egész szobában. A farkam majd felrobbant. A szűk és nedves puncija volt az egyik kedvenc helyem.-A-Andy...-a kezem a csiklójára helyeztem ahogy izgatni kezdtem.-Basszus...-izzadtság cseppek sora gyülekezett a homlokán.
-Beléd akarok élvezni újra és újra. Teli akarlak tölteni és végignézni ahogy a puncid már képtelen befogadni az újabb és újabb adagot. Azt akarom hogy az egész ágyneműd a nedveinkben ússzon.
-El...elfogok....-préselte ki a szavakat.
-Érzed....érzed kicsikém....?-bólogatott.-Élvezz a farkam köré kicsikém.-Érezni akarom ahogy eléred az orgazmusod. Ahogy megremeg a tested alattam.
-Andy.....Andy...Andy!-sikoltozta ahogy a teste már reagált is. Remegett. Én nekem pedig a farkam felrobbant. Megfeszülve mozdulatlanul vártam hogy a farkam telitöltse őt. Lassan kihúzva néztem azt a tökéletes puncit ami a nedvjeinktől csepegett. Kibaszott szexi.-Azt hiszem...kell egy kis idő míg talpra tudok állni.
-Még nem végeztünk.-fogtam meg a farkam ahogy a nedvektől csucsogó puncijához értem vele.-Ez csak a bemelegítés volt.
-Bemelegítés?-lepődött meg.-Ez az orgazmus csak bemelegítés volt?
-Akarod hogy újra kinyaljalak vagy majd a végén?
-M-mi?-lepődött meg.
-Ezt úgy veszem hogy a végén akarsz az arcomra ülni.-a kezem végighúztam a punciján majd újra megmarkoltam a farkam. A nedvjeinktől szinte csillogott a farkam.-Add nekem mindened. És akkor én is neked adom. Rendben édes?-bólintott.-Jó kislány.-ült egy elégedett mosoly az arcomra, majd újra tövig hatoltam benne. Nem kell folytatnom hogy telt az éjszakánk. De az biztos volt...hogy izomlázban nem lesz hiány.*Kérlek szavazzatok ha tetszett és iratkozzatok fel az oldalamra❤️*
CITEȘTI
My World On Fire (2.évad)
Dragoste🦋 Megláttam és a világom újra lángokban égett 🦋 +18-as részek‼️ Borító: Abeth98 érdeme ❤️