Figyelem ahogy leül a kanapéra és próbálja feldolgozni a történteket. Nem erre számítottunk. Egyáltalán nem.
-Eve...mondj valamit.-néz maga elé és nem szól.-Kicsim....-guggoltam le elé. A kezeit a kezem közé vettem és próbálom elérni hogy rám emelje a tekintetét.
-Én...én fel se fogtam...-mondta.
-Kicsim...
-Komolyan ikreink lesznek?-nézett rám és elmosolyodtam. Így igaz. Nem erre számítottunk. Nem arra hogy egyszerre két kis apróság csöppen egyik pillanatról a másikra az életünkbe de én szörnyen izgatott voltam.
-Ketten vannak Eve...két kis csöppség a szíved alatt.
-IKREINK LESZNEK!-ugort a nyakamba ahogy én eldőltem vele a padlón. Bújik hozzám ahogy én szorosan ölelem magamhoz.-Ikrek Andy!-mondta lelkesen, majd kicsattant az energiától.
-Ikrek...-simítottam ki az arcából a hajtincset.
-Nem akarom elhinni.-boldog volt. És én is szörnyen az voltam.
-Szerencse hogy kiderült mert szörnyű apának érezném magam ha csak egy gyerekszobát festenék ki.-elnevette magát. A mosolya káprázatos.
-Dupla izgalom Andy Barber.-jegyezte meg és...lehetséges hogy én ezt a gyönyörű nőt jobban szeretem mint öt perccel ezelőtt? Lehetséges mikor már ígyis az egész szívem ő uralta? Nem tudok betelni vele. Ha tehetném egy életen át őt nézném minden másodpercben. Szeretem őt. Őrülten szeretem.
-Lesz...két kislányunk...-ahogy ezt kimondtam a szeméből egy könnycsepp gördült ki.-Két kislány akik minden mértékben olyan tökéletesek, tiszta lelkűek, önzetlenek lesznek mint te. Azt hiszem valami ránctalanítót kell keresnem mert a lányaink mellett fitten kell tartanom magam.
-A fittségen tudok segíteni.-két kislány egy ilyen őrülten tökéletes nőtől. Lehetséges? Mégis...én megkapom. Megkapom a hatalmas nagy családot ettől a nőtől és ezért egy életre hálás leszek neki.
Természetesen a családot se hagyhattuk ki a hatalmas hír bejelentéséből.
-Fiam!-anyu arcán pánikot láttam. Meglehet hogy a hangom meginogott mikor beszéltünk? Esküszöm csak azért mert próbáltam nem azonnal lelőni a meglepetést és elmondani nekik hogy ikreink lesznek.
-Szia anya.-öleltem át de ő szinte azonnal szakadt is ki a karomból.
-Hol van az én drága Evem? Ugye minden rendben vele?-figyelem ahogy szinte száguld be a házba és keresi a feleségem. Képtelen vagyok a mai napig elhinni hogy ő az aki régen nem támogatott minket most meg a világ legboldogabb anyósa.
-Minden rendben fiam?-Daniel is megölelgetett az ajtóban.
-Szia apa. Jól vagy?
-Próbálom anyád agymenéseit elviselni. Amióta elmondtátod hogy nagyszülők leszünk tudod mit csinál? Horgolni tanul.
-Anya?
-Te se tudod elhinni igaz? Én is csak pislogtam mikor elküldött fonalat vásárolni mert ő kis plüssöt akar a kisunokájának horgolni.
-Meglehet hogy kevés fonalat vettél.-mondtam egy mosollyal az arcomon és persze apa agya azonnal kattogni kezdett. De Eve szerencsére nem adott neki elég időt az agyalásra.
-Eve, gyönyörűm.-ölelte meg Daniel Evet.
-Szia Daniel. Nagyon jól nézel ki.
-Kiakartam öltözni a vacsorára.-húzta ki magát.
-Andy Barber!-hallom anyám ideges hangját a konyhából.
-Bajba vagyok?-néztem Evere aki vállat vont.
-Nem tudom, előbb még jó kedve volt.-súgta Eve.
-Andy Barber! Fiatalember!-ez már régen rossz ha az anyám a teljes nevemen szólít. Fiatalember? Már nem igazán.
-Mi a baj anya?-kérdeztem azonnal.
-Te hogy engedhetted meg hogy Eve ennyit főzzön?!-értetlenkedve néztem.-A várandós feleséged egésznap a konyhában volt?!-kiabálta szinte le a fejem anya.
-Grace ez...-kezdett bele Eve de anyu elcsitította.
-Ne aggódj drágám, majd én intézem. Az én fiam, én neveltem rosszul. Ne izgasd fel magad nehogy a pici kisunokánk...-ez komolyan megtörténik?-Idefigyelj fiam. A feleséged innentől kezdve egy percet sem...
-Grace...-szólt volna Eve közbe.
-Ne most drágám. Egy perc.-beszélt angyalian Evevel de mikor rámnézett egy ördög bújkált meg a bőre alatt.-Nem dolgoztathatod! Miért nem hívtál? Hoztunk volna mi valami vacsorát...
-Grace egy pillanat.-szólt közbe Eve de anya szinte meg se hallotta. Ha őszinte akarok lenni engem annyira váratlanul ért hogy megszólalni se tudtam.
-Ne aggódj Eve. Ezek után majd biztosan...
-Grace ezeket nem én csináltam.-mondta nevetve Eve.-Pont hogy Andy akadályozta meg hogy magam főzzek. Elsőként rendelte meg a vacsoránkat a La Bistroból.-anya nagyokat pislogott.
-Komolyan azt gondolod hogy a feleségem nem hordom a tenyeremen mindazok után amilyen változás előtt van a teste? Ennél jobban ismerhetnél anya.-tettem a kezem Eve derekára.-Vigyázni fogok rájuk.-Eve szemei engem néztek. Szerelmes vagyok belé.-Evere és a kisbabáinkra is.-hirtelen hatalmas szemekkel néztek rám.
-Te aztán tudod hogy kell felvezetni a meglepetést.-szólalt meg először Eve mikorra leesett hogy elszóltam magam.
-M-M-Mit mondott Andy?-dadogta anya ki a kérdést.
-Kisbabáitok? Miről beszélsz fiam?-nézett apa is hatalmas szemekkel.
-Ne haragudj tudom hogy vacsora után akartuk.-súgtam Evenek.
-Nem baj, ez így jobban sült el mint gondoltam.-karolt át Eve.-Mond el nekik te.
-M-mit kell elmondanotok?-pánikolt anya.
-Mond el te.
-Mond el te, elvégre...a te szüleid.
-Mond már fiam!-kiabálták egyszerre.
-A családunk....-miért csuklik el a hangom ha erről beszélek?-...két kislánnyal fog bővülni.
-H-hogy mi?-kérdezték szinkronba.
-Ikreink lesznek.-mondtam ki széles mosollyal az arcomon.-Eve ikreket vár.
-Daniel...ha most szivat a fiad...
-A te fiad is.-nevetek ahogy az arcaikat látom.
-Fiam....-remegett meg anya hangja.-...ha most poénkodsz...-megráztam a fejem.
-Ezzel soha.-egyre nehezebben tudtam magam tartani én is. Hogy lehet hogy a két kis csöppség gondolata máris egy érzékeny, sírós férfit vált ki belőlem?
-Eve....drágám...-nézett anya a feleségemre.
-A fiatok mindent beleadott.-humorizált ő aki pedig biztos vagyok benne hogy legbelül már sír a boldogságtól.
-Istenem.-öleltek át minket a szüleim. Tudtam hogy az ikrek jó helyre születnek...egy szerető nagy családba.
A vacsora pedig tökéletesebben nem is telhetett volna. Anya és apa boldogan fogták a kezükbe az ultrahangos képet ahol a lányainkat láthatták. Lányaink...el se hiszem hogy ezt mondom. A mi kislányaink. Egyre jobban elhittem hogy apa leszek. Már most imádom.*Kérlek szavazzatok ha tetszett és iratkozzatok fel az oldalamra ❤️*
YOU ARE READING
My World On Fire (2.évad)
Romance🦋 Megláttam és a világom újra lángokban égett 🦋 +18-as részek‼️ Borító: Abeth98 érdeme ❤️