Reggel van. Érzem a nap sugarait az arcomon. Úgy érzem magam mint aki átbulizta az egész éjszakát. A szemeim kinyitottam amik szinte azonnal kerekedtek hatalmasra. Hol...vagyok? És...kinek a karja fonódik körém? Mi a...fene? De...annyira ismerős a szoba. Úristen! Hátrafordítom a fejem és látom Andy arcát. Mélyen alszik. Úristen ne! Csak ezt ne! Mit műveltem?! Azonnal a takaró alá pillantottam. Nincs ruha rajtam. Én...ugye nem feküdtem le vele? A légzésem szapora lett. Most már értem az átbulizott éjszaka érzet miért jelentkezett reggelre nálam. Vagyis ismerem a volt férjem ágyban való teljesítményét, csoda lesz ha egyáltalán a lábaimra tudok majd állni. El kell mennem. A kezeit lassan próbálom lefejteni magamról mire ő még erősebben szorít magához. Érzem a nyakamon a levegőt amit kifúj. Basszus, basszus, basszus! Ez nem lehet. Hogy lehet hogy idáig jutottunk? Én...nem emlékszem semmire. Vagyis de. Arra a részre tisztán hogy eszembe jutott a salátazabáló kecske és a gyönyörű gyűrű az ujján és én erre egy őrült döntéstől egy egész üveg Asti Martinit szinte magamba toltam a rendezvény előtt. Elég hülye ötlet volt de mégis hogy lehet hogy Andy ágyában jutottam ki? Komolyan el kell innen mennem. Finoman megemeltem a karját mire megmocorgott de nem ébredt fel. Ez az! A ruháim a földön szanaszét elszórva. Gyorsan összeszedtem őket majd a fürdőbe mentem. Átmosakodtam és már vettem is magamra a ruhákat. A cipőt a kezembe tartottam, gondoltam majd a bejáratnál veszem csak fel, fel ne ébredjen a kopogására. Csendben nyomtam le a kilincset és készültem a távozásra.
-Jó reggelt.
-Úristen!-jelent meg az ajtóban Andy Gigafarok Barber. Hogy jutott hirtelen eszembe ez a becenév? Mindegy is. A cipőt ijedtségembe a földre dobtam.
-Csak Andy, az exférjed de ha már ezt mondod megtisztelő.-egyetlen egy fekete boxer van rajta de ígyis kivehető a mérete és a reggeli merevedése. Régen bármikor szívesen álltam volna ilyen esetben a rendelkezésére de nem most. Nem most mikor arra se emlékszem hogy kerültem ide.-Korán felébredtél pedig megakartalak lepni reggelivel.-nézett a szemeivel. Szinte felperzselt. Nézem az ajtót mint gyors menekülési útvonal de a volt férjem méreteit ismerve hátránnyal indulok.-Jól aludtál?
-Azt...azt nem mondanám. És te?-dadogtam.
-Én végre hosszú idő után szenzációsan. Mindez neked hála.-hajolt le az ajkaimhoz és megcsókolt.-Ha vársz egy percet veszek fel valamit és megcsinálom a reggelinket.
-Én...én nekem mennem kell.-nézett engem és láttam a szemeiben az aggodalmat.
-Minden rendben?
-P-persze. Csak...csak nekem nem kellene itt lennem.-hajoltam le a cipőmért.
-Nem kellene itt lenned? Megbeszélésed van? Akkor elviszlek. Csak felkapok valamit rendben?-indult azonnal a szekrényhez hogy magára vegyen valamit.
-N-nem. Nem arról van szó.-figyelem ahogy egy fekete felsőt vesz magára ami tökéletesen tapad a kidolgozott testére. Miért kell ilyen nedvesítően kinéznie? Egyáltalán miért gondolok erre? Lehet a nedves bugyim miatt ami egy éjszaka alatt képtelen volt szárazra száradni?
-Akkor mi a baj?-egy nagy levegőt vettem.
-Figyelj Andy én...én nekem nem kellene itt lennem. Sőt. Egyáltalán nem kellett volna itt lennem. Én...
-Miért ne kellett volna? Hisz te akartad hogy veled legyek.
-Hogy én akartam?-kérdeztem vissza.
-Igen. Nem emlékszel? A tengerparton.
-T-tengerpart? Basszus.-fogtam a fejem.
-Eve...-közelített felém.
-Ne! Kérlek ne! Ne gyere közelebb.-nyújtottam ki a kezem magam elé.-Én....kérlek ne haragudj.
-Eve te most...?
-Én...nekem fogalmam sincs hogy kerültem ide és mi történt. Csak arra emlékszem ahogy a rendezvény előtt betoltam egy üveg Asti Martinit és azt hiszem rohadtul a fejembe szállt. Ennek...nem szabadott volna megtörténnie.
-Minek Eve?
-Ennek.
-A szexnek köztünk? Vagy annak mikor azt mondtad hiányoztam?
-Ne értsd félre kérlek ez nem a te hibád. Én biztos vagyok benne hogy a szex még mindig csodás veled....mármint hiba volt csak...-be kellene fognom a számat.-Nem kellett volna itt töltenem veled az estét. Mindaz amit tettem és amit mondtam...
-Nem csak az alkohol miatt volt Eve. Mondhatod ezt de nem hiszem el. Éreztem mennyire hevesen vert a szíved.
-Mert kijöttem ebből a kemény edzésből.
-Nem. Ez nem az.-nézett engem.-Te neked azért vert hevesen a szíved mert mellettem voltál.
-Figyelj Andy...én továbbra is azt mondom hogy ez hiba volt. És...szeretném ha elfelejtenénk.-indultam az ajtó felé mikor meghallottam a válaszát.
-Nem.
-Mi?
-Nem fogom elfelejteni mert nem akarom. Kétlem hogy ez egy elcseszett este lett volna csak azért mert te betoltad magadba azt az egy üveg alkoholt. Te akartál engem ahogy én téged. Te most lehet hazudhatsz nekem de a tested beszélt hozzám Eve. Az nem hazudott.
-Andy kérlek ez...
-Azt hiszed ezek után képes leszek csak úgy munka miatt találkozni veled?
-Andy...
-Újra az enyém leszel Eve. Ebből nem engedek.
-Ne csináld. Hisz most mondom hogy ennek meg se kellett volna történnie.
-De megtörtént.
-Istenem!-ideges lettem. Nem akartam ezt. Vagyis...na jó talán képzeletben fantáziáltam milyen lenne újra Andyvel de az fantázia volt. Most mégis azon agyalok hogy kerültem az ágyába, és hogy a szex utáni kellemes fájdalommal hogy fogok leballagni a lépcsőn. Figyelem az arcát és magabiztosságot és eltökéltséget látok.-Ne! Ismerem ezt az arcod. Andy kérlek ne.
-Nálam akarsz lenni este vagy én menjek hozzád?
-Egyik se! Nem jövök hozzád ahogy te se hozzám.
-Pedig valamelyikünk a másiknál fog aludni.
-Nem fogsz nálam aludni.
-Akkor te fogsz itt. Ezután az este után nem engedek. Újra megnyerem a szíved. Az a faszfej Alex meg mehet vissza oda ahonnan jött.
-Egy. Nem fogok itt aludni. Kettő. Te se fogsz nálam. Harmadszor. Rémlik hogy neked menyasszonyod van nekem meg...?
-Lehetnél te is a menyasszonyom. Mondjuk úgy hogy nem ellenkezel tovább.
-Én...nem ellenkezek.-nagyot nyeltem ahogy őt néztem. Lehet valaki nála tökéletesebb?
-De. Azt teszed. De ha szeretnéd megmutathatom újra amit este átéltünk és talán eszedbe jut minden amit nekem mondtál.
-Amit mondtam? Mondtam mást is?-nem tudom minek kérdeztem meg. Nem biztos hogy hallani akarom.
-Hogy is fogalmaztál? ,,Szedjem le a gyűrűt arról a kecskéről mert amíg csak élünk mi összetartozunk?" Oh illetve könyörögtél hogy mindennap tegyelek magamévá. Ne aggódj, ígéretet tettem hogy megteszem.
-Én egy idióta vagyok.
-Oh és majd elfelejtettem megkérdezni. Milyen igazat kell nekem elmondanod Eve?*Kérlek szavazzatok ha tetszett és iratkozzatok fel az oldalamra ❤️*
YOU ARE READING
My World On Fire (2.évad)
Romance🦋 Megláttam és a világom újra lángokban égett 🦋 +18-as részek‼️ Borító: Abeth98 érdeme ❤️