Ez az egésznap egymás kínzásáról szólt. Meg se lepődök hogy az apartman ajtaján szinte beestünk.
-Várj! Várj!-nyúlt hátra Andy maga mögé hogy becsukja az ajtót. Nem akart elszakadni az ajkaimtól egy másodpercre sem. Amint hallottuk a zárat kattani máris együtt hátráltunk a hálószoba felé. A karjaim erősen fonódtak Andy nyaka köré, ő pedig szorosan tartott magánál egész végig.
-Egy pillanat.-szakadtam el tőle hogy levegőt vegyek. Az apartmanhoz tartozó kocsifeljárótól el se szakadtunk egymástól. Csodálkozom hogy még nem haltunk meg levegőhiányban. De mégis azonnal kaptam az ajkai után újra.
-Annyira vártam már hogy visszaérjünk.-mondta az ajkaimnak súrolva.
-Azért hogy megcsókolhass?
-Azért hogy leszaggassam azt a fekete bikinit rólad.-mondta ki őszintén.-Bárcsak a parton megtehettem volna már.-és nem is hezitált. A keze azonnal a ruhám alá csúszott és markolt bele a fenekembe. Belenyögtem a csókunkba.-Had tépjem le a ruhád.-már lassan úgy hangzott mintha könyörögne.
-Nem foglak megakadályozni.-mosolyodtam bele a csókba. A ruhámat erősen megmarkolva a mellkivágásnál egy könnyed mozdulattal rántotta meg amire az anyag szakadni kezdett.-De ugye tudod hogy ez volt az egyik kedvenc ruhám?
-Majd veszek másikat.-még egy tépés és éreztem ahogy a testemen a ruha szétnyílik. A kezei a ruhám pántjához érnek és indítják azt el a vállamon hogy a földre zuhanjon. A szemei engem néznek majd végigmérnek tetőtől talpig.Egy elégedett mosoly ül az arcára. Megrázom a fejem hitetlenkedve majd újra vadul kapunk egymás ajkai után.
-Ideje lenne neked is mutatni valamit.-mondtam az ajkainak. Nem kérdezett, nem szólt semmit. A felsőjéből kibújva dobta azt a szoba másik végébe. És én sem kérdeztem, a kezeim ösztönösen tolták le a nadrágot róla. Még szerencse hogy ez a gumis fürdőnadrág volt rajta amit könnyen eltudok róla távolítani. A farka ágaskodott a plafon fele. A kezem azonnal rámarkolt.
-Nyugalom édes.-súrolta az ajkaim. A kezeim vártak. Vártak az engedélyre.-Mond hogy te is ennyire akarod mint én.-nyúlt a combom közé és megérintett a legforróbb testrészemen.
-Ah...-nyögtem fel.
-Hm, ne mond ki. Érzem.-simogatott még mindig mire a kezem is lassan kezdett mozogni a merev farkán.-Magamévá akarlak tenni.
-Tiéd vagyok.-vágtam rá azonnal.
-Úgy akarlak magamévá tenni hogy többé ne is agyalj azon egy másodpercre se hogy elhagyj engem. Azt akarom hogy mindig engem akarj magad mellett. Minden másodpercben.
-Andy kérlek...-az érintésétől kezdtem elveszteni a fejem.
-Engeded Eve...? Engeded hogy megtegyem?-hevesen bólogattam mint egy jó kislány.-Szavak édes.
-Igen, engedem.-mondtam ki sietősen. De cselekedni is akartam. Ezért térdre ereszkedtem. Szembe kerültem a hatalmas férfiasságával, amit pillanatokon belül már a számba is vettem. Andy hátraszegte a fejét, élvezte.
-Istenem Eve...-hagyta hogy egyedül diktáljam eleinte neki a tempót. Mélyen engedtem a számba a hatalmas farkát. Imádtam az apró sóhajokat amiket a száján engedett ki. Tudtam hogy jó munkát végzek. A jobb keze a fejemre ereszkedett és lassan kezdett tolni. A farka hegye már a torkomig ért. Egy-egy öklendező reflex tört fel belőlem.-Gyerünk kicsikém.-kezdte ő diktálni a tempót. A combjára helyeztem a kezem ahogy készen álltam arra hogy levegőért sietve kivegyem a számból a farkát.-Annyira tökéletesen szopsz édes.-imádtam a romantikus Andyt de ez...ez a férfi aki őrülten vágyakozik a szexre velem teljesen feltudta bolygatni a világom.-Nem bírom tovább.-húzott fel a földről. Az ajkaink újabb és újabb őrült táncba kezdtek. A felsőtestemről hirtelen távozott a bikinifelsőm. Erősen a melleimbe markolt majd lehajolt és a szájába vette a mellbimbóm.
-Andy....-sóhajtottam. A szabad mellbimbóm olyan kemény lett hogy a ruhámat könnyedén kilyukasztotta volna. A nyelve körözött a bimbóm körül. Isteniek dolgozott a nyelve de elvesztettem a türelmem. A kezem a mellkasára helyeztem és löktem az ágyra. Meglepődött de láthatóan tetszett neki a helyzet.
-Rosszalkodsz édes?-az ágyon négykézláb másztam a fejéig, majd a feje felett elhelyezkedtem.
-Használd ügyesen a nyelved Mr. Tökéletes Gigafarok.-haraptam az alsó ajkamba. A bikinialsóm félrehúzva ereszkedtem le az ajkaihoz. Szinte le se értem de a nyelve már mélyen nyalt engem. Az ágytáblán támaszkodtam meg. A lábaim megremegtek az érzéstől. Fel akartam emelkedni de ő a combomat átfogva tartott lent magánál.-Úristen Andy!-sikoltoztam. A nyelve gyorsan izgatta a csiklóm amitől megéreztem az orgazmus előjelét.-A-Andy....-emelkedtem volna fel de továbbra se engedett. A nyelvével dugni kezdett. Kapkodtam a levegőért ahogy úgy éreztem mindjárt elélvezek.-Andy elfogok....-markoltam erősebben az ágytáblát.-Ahhh....
-Szörnyen édes.-a bikinialsóm megkötőjét eloldva dobta le rólam a bugyit.-Csússz lentebb édes. Azt akarom hogy a farkamra élvezz.-mint a jó kislányok szót fogadtam. A farkát megmarkolta és azonnal a bejáratomhoz irányította. Hogy lehet hogy többször voltam már vele együtt mégis minden alkalom olyan mintha az első volna? Vad, érzéki.-Ereszkedj le lassan.-lentebb engedtem a csípőm és már a farkát meg is éreztem magamban. Lassan toltam bentebb és bentebb míg egy pontnál megálltam mert hirtelen úgy éreztem szétszakadok.-Ügyes kislány. Képes vagy az egészet magadba fogadni igaz?-éreztem ahogy lassan löki bentebb magát így a mellkasán támaszkodtam ahogy az arcom az érzésre egy kicsit eltorzult. Miért olyan mindig mikor megérzem őt mintha szűz kislány lennék aki sikoltozna a hatalmas farkát érezve?-Ülj rá tövig.-egy apró szisszenés után tudtam hogy teljesítettem a kérését. Lassan kezdtem mozogni. A keze a csípőmet fogta és segített a tempóban. Egyre melegebb lett a szobában. Ahogy a testem is egyre forróbb lett. Éreztem ahogy a puncim a nedvtől úszik és ez csak mégjobban felizgatott.
-Andy...-nyögtem.
-Gyorsíts édes. Lovagold a farkam gyorsabban.-alig kaptam levegőt.-Annyira meseszép vagy.-markolta meg a fenekem ahogy az ütemet segített diktálni. Meg akartam csókolni, ezért lehajoltam az ajkaiért. A kezei szorosan ölelték át a hátam és gyors ütemre váltott.
-Andy!!-hajoltam el az ajkaitól ahogy a nevét kiáltottam. Hirtelen a hátamra fektetett de végig bennem maradt. Szétnyitva a lábaim férkőzött közéjük.
-Szélesebbre édes.-nyomott még tágasabbra a combomnál. Teljesen tökéletes alkalom volt hogy tövig magamba érezzem. A lökései erősek és határozottak voltak. A lábaim már ösztönösen csukódtak volna összébb de ő nem engedte. És istenem milyen jól tette. Benyálazva a kezét a csiklómhoz ért és izgatni kezdett.
-Úristen....-markoltam bele a lepedőbe. A hátam teljesen megfeszült.
-Imádom hogy szűk vagy. Imádom ahogy tökéletesen körülöleled a farkam. Imádom ahogy nedvesedsz miattam. Imádom ahogy a nevem nyögöd.-újabb nedv távozott a puncimból ahogy úgy éreztem mindjárt meghalok. Bele lehet halni az orgazmusba?-Érzed már édes? Közel vagy?-hevesen bólogattam ahogy egyre több izzadtságcsepp folyt a testünkön. Mindketten keményen dolgoztunk a várt jutalomért. Elakartam élvezni a farkára, ő pedig belém akart élvezni. Akartam érezni ahogy kitölt, ahogy újra és újra megremeg. Aztán a folytatásért könyörög. Én pedig akármennyire is fáradtam volna már el újra és újra megtenném. Mert akarom őt. Mert most csakis mi vagyunk. Ő és én. Együtt.-Elélvezel a farkamra? Élvezz a farkamra édes. Akarod igaz?
-Akarom...-nyögtem.
-Basszus...-tudtam hogy közel jár mert újra gyorsított. Nem is emlékszem mikor volt ilyen őrülten vad éjszakában részünk. Talán...pont a terhességem előtt. Meg is lett az eredménye.-Követsz édes...?
-Követlek...-Andy izmai megfeszültek és megéreztem ahogy telitölt engem. Én pedig követtem őt. Nem húzódott ki belőlem. De a testünk összeérve ölelkezett ahogy belemosolyodtunk a csókunkba.
-Tehát had halljam Miss Quinn...ezek után eszedbe jut egy pillanatra is hogy elszakadj tőlem?
-Hát Mr. Barber...jelentem még mindig bennem van. Így szeretnél örökké maradni?
-Ez se egy rossz megoldás...de jobban tetszene a férj és feleség megoldás.
-Őrült vagy.
-Az. De csakis miattad. Őrülten szeretlek Eve.
-Gyere ide te őrült.-húztam vissza magamhoz ahogy tudtuk...az éjszakánknak még korán sincs vége.*Kérlek szavazzatok ha tetszett és iratkozzatok fel az oldalamra ❤️*
ESTÁS LEYENDO
My World On Fire (2.évad)
Romance🦋 Megláttam és a világom újra lángokban égett 🦋 +18-as részek‼️ Borító: Abeth98 érdeme ❤️