-24-

214 110 5
                                    

Sabah uyandığımda yanı başımdaki sıcaklığa biraz daha yanaştım. Evan'la uyumak düşündüğümde daha iyiydi. Keşke hep böyle kalsak.

"Günaydın."

Evan'ın sesini duyunca gülümsedim.

"Günaydın."

Dudaklarıma kısa bir öpücük kondurdu.

"Banyonu kullanacağım," dedi. Bir şey demedim. Yataktan kalktı ve banyoya doğru gitti.

Bir an düşündüm, sanki evliyiz gibi hissettim. Evli bir çift. Ne güzel olurdu öyle.

Hemen bu düşünceleri kafamdan savmaya çalıştım.

On beş dakika sonra banyonun kapısı açıldı. İçeri belinin yarısını saran bir havluyla Evan girdi. Nefesimi tuttuğumu o an fark ettim.

"Bana neden öyle bakıyorsun?"

"Nasıl?"

"Yiyecek gibi."

Yanaklarımın kızardığını hissettim.

"Neden utandın şimdi?"

"Utanmadım!"

"Berbat bir yalancısın," dedi ve dilini çıkarttı.

"Git üzerini banyoda giy. Böyle duramazsın burada."

"Ciddi misin Hanna?"

"Şaka yapmıyorum."

Evan gözden bir anda kayboldu.

"Evan?"

Ses yok.

Tekrardan "Evan?" diye sordum. Sesimdeki korku kabak çiçeği gibi ortadaydı. Ve Evan bir anda ortaya çıktı. Korkudan küçük çaplı bir çığlık ağzımdan çıktı.

"Ödümü kopardın."

Evan'ın üzeri giyinikti.

"Nasıl-"

"Önünde mi giyinseydim?"

"Görünmez olmadın mı?"

"Hayır."

"O zaman nasıl yaptın bunu?"

"Hanna, ışık hızında gidip gelebiliyorum. Bu benim özel güçlerimden biri."

O ve onun özel güçleri!

"Her neyse."

"Ben gidiyorum."

Gözlerimi şokla açtım. "Nereye?"

"Annen gelmeden gitsem iyi olur."

Bir şey söylemedim. Cama doğru ilerledi.

"Görüşürüz, Hanna."

"Görüşürüz."

Ve Evan camdan aşağıya atladı.

Of! Ne yapacaktım ben bununla. Evan'la adını koymadığımız bir ilişki yaşıyorduk ve ben nasıl davranmam gerektiğini bilmiyordum. Bu gerçekten çok zor bir durumdu. Bana beni istediğini söylüyor ve aynı zamanda da sadakat yok diyor. Daha sonra karşıma çıkıyor ve sadakat meselesini düşünebilirim diyor. Düşünebilirmiş! Ukala!

Bunlar da yetmezmiş gibi peşime hiçbir suçum yokken iblisler takıldı. Ve onlardan kurtulmak için tek çarem cadılar. Fakat bu cadılarla iş birliği yapmayı ne John ne de Evan istiyordu.

Peki ben ne yapacaktım? Ya tek şansım buysa?

Daha fazla oyalanmadan ben de banyoya girdim. Hazırlanıp okula gitmem gerekiyordu. Daha sonra bunları düşünecektim.

Şimdi biraz rahatlama vakti...

Yeniden DoğuşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin