اهنگ پیشنهادی : Hijo de la Luna _
Mecano
* نویسنده این اهنگُ خیلی دوست داره (╥﹏╥)
............................................بعضی چیزها ،شیرینیِ زندگی را تلخ میکند.
گاهی تلخی اش ، زندگی را از مرگ میخرد .
گاهی سقوط شروع تلخی هاست .
گاهی سقوط معنیِ شروع هاست .
گاهی هم سقوط فقط سقوط است .
چه بسا بهتره از این تلخی ، شیرینی و سقوط ها بهترین بهره را برد ، چرا که زندگی همیشه دشوار بوده .
از روزنامه های موریانه زده ی ذهنم در آینده ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.سر میز شام همه چیز عادی بود ، البته که جونگکوک اینطور فکر نمیکرد.
سناتور کیم به درخواست آلفای تاجر برای صرف شام به عمارت اونا اومده بود و دقیقا کنار جونگکوک نشسته بود مثل یک همسر نمونه برای جونگکوک از طعام های مختلف میزاشت ... و این جونگکوک بود که پروانه های جوگیر دلش به شعله کشیده میشدن .
اینجوری که آلفا خودش شخصا غذا رو براش سرو میکرد واقعا دوستداشتنی بود .
خانواده اش متعجب بودن به روی خودشون نمیآوردن.
اما بحث چیز دیگه ای بود .
چیزی مثل پیچک های پوسیده ی افکار و ترس برای پدری که صدر میز نشسته بود .ولی کی اهمیت میداد ؟ وقتی امگای جوان خانوادهاش انقدر زیبا لبخند رو لب هاش داشت و شوق و ذوق درونی اون باعث میشد، آلفای پیر هم همهچیز از جمله واهمه های جدیدش به آرشیو ذهنش برود .
امگای موفندقی سرشُ بالا گرفت و به مکالمه افراد دور میز گوش سپرد
جوآری با آب تاب از همسر آینده اش تعریف میکرد که چنان هم برای امگا اهمیتی نداشت ! چرا باید به اون آلفای دو دره باز و هوس باز اعتماد کنه؟؟
ولی میون صحبت های خواهرش حرفی از سناتور کیم شنید پس گوش هاشُ تیز کرد :[ بعدش هاینریش برای اینکه اون کار وفادارانه رو انجام داد ، قابل تحسین اعلیحضرت واقع شد همینطور قابل توجه سناتور کیم !!!
به قصرسناتور کیم دعوت شد و سناتور واقعا محترم و خیلی سنگین رفتار میکرد! هاینریش واقعا از سردیِ چشم های سناتور حتی نمیتونست سرشُ بگیره بالا من میدونم ولی خودش میگفت تو چشماش نگاه کردم ! آخه کی جسارت اینو داره که تو چشم های شما خیره بشه و متاسفم بابتش سناتور اون منظوری نداره ...]
YOU ARE READING
RED TYPEWRITER
Romanceسناتور کیم فردی باکمالات ، مستبد و مردسالار و دولتمندی بود که خیلی ها از جمله مادلین خواهان او بودن و همین حقیقت باعث میشد پیچک های حسادت خفهکننده خرخرهشُ بچسبه و نزاره نفس بکشه ! ************* اسم فیک : ماشین تحریر قرمز کاپل : ویکوک ، سیکرت ژا...