Medyada:Ezra ve Berzan
🌸🌸YAZAR'DAN
Berzan'ın ela harelerinde ölümcül bir karanlık vardı.Kalbi dokunanı yakıp yıkayacak nefretle doluydu,geçen altı yıl boyunca içindeki iyilik kırıntısı dahi yok oldu.Ezra bir umut onu içine düştüğü karanlıktan kurtarabileceğini düşünsede Berzan gittiği yolun dönüşü olmayacağını iyi biliyordu.İş yaptığı adamlar istediğini almadığı taktirde kendisine kim yakınsa bir bir alacaktı ve bu işler Ezra'nın asla kabul etmeyeceği dünyaya ait idi.Ela hareler kahveliklere derince baktı,bu bir vedaydı.Kendisi için akan sıcak gözyaşına buz gibi baktı,hiç bir şey onu yolundan döndürmeye yetmezdi.
Bir müddet Ezra ,Berzan'ı ikna etmeye çalıştı ancak Berzan "Ölsem bile sakın ardıma düşme,seni yem diye kullanırlarsa bana karşı inan bu kez harcarım" dedi ve gitti.O günden sonra tabi ki Ezra peşine düştü ancak asla Berzan istemedikçe ona ulaşamadı.Kimi zaman gece yarısı ansızın bilinmeyen numaradan Ezra'yı arayıp Ahmet Kaya şarkıları söyledi,kimi zaman nefretle dolu konuşarak suçlayıcı tarzında itaflarda bulundu.Belki en yakınlarından yediği darbeler yüzünden Ezra'nın ışığını seviyordu ancak bu ışığın herkesi aydınlatabilecek güçte olduğunu anladığında onu kafese koyup saklamak istedi.
Biri beyaz diğeri kömürden daha kara,biri gündüz diğeri gece.Birbirlerini yakıp küle döndürdükten sonra bir olamazdılar.Birbirlerine başlattıkları savaşın kazanı her şeyin sonunda yaralarıyla içine gömülen Ezra mıydı yoksa karanlığa gömülen Berzan mıydı bilinmez ama sevginin hiç bir şeyi düzeltmeye yetmeyeceğini Kevok anladı.Ezra'dan dinlediği hikayeyi bir zamanlar çok içselleştirip Berzan'ı nasıl kurtarabilecekleri düşündü.Ona göre sevgi tüm yaraları iyileştirir ve kötülüğe galip gelirdi.Zamanla Berzan'ın içine girdiği girdaba Ezran'ın ışığını söndürerek dibe çekmeye çalıştığını gördüğünde sevginin yetmeyeceğini ve kavuşmasını istediği çiftin asla birleşmeyeceğini geç olsada anladı.
Kevok Ahmet kaya'nın şarkıları ile özdeşleştirdiği çiftin hikayesini yazdı.Adını da Vahşi'nin Gülü koydu çünkü başta en yakın arkadaşı Ezra'ya dahi savunduğun adamın aslında Vahşi olduğunu ve Ezra'ya da "gülüm" dediği için aklına bu isim geldi.Peki siz bu hikayenin nasıl bitmesini isterdiniz ?Berzan'ın düzelip Ezra'ya kendini afettirerek toz pembeli mutlu sonla mı bitmesini isterdiniz yoksa kanlı canlı sahici bir son mu ?
Hikayenin sonunda Berzan Ezra'nın ışığını söndürmek ve kendiyle birlikte karanlığa çekmek istese de başaramadı.Ezra hala ışıl ışıl ve bu Berzan Karadağlının hayatındaki ilk yenilgisiydi.Tabi Ezra'nın kayıpları oldu,iyi niyet güven gibi duyguları.Her ne olursa olsun yine de yaşamaya önüne bakıp geleceğin getireceklerini umutla bekliyor.Berzan ise yaşadığı karanlık imporotorluguna hükmetmeyi tercih ederek sonsuza kadar Ezra'yı kaybetti..
Sonu anlayamadınız mı?Bu Berzan'ın değil Ezra'nın hikayesi.Aydınlığın karanlığa olan savaşıydı,bir kadının kendisi için çizilen kadere red edip üzerine kurulan hükme boyun eğmeden hayatını geri kazandığı hikaye.Kötülerin asla sonda iyi olup değişmediği,sevginin derin yaraları iyileştiremediğini ve en önemlisi yaşanan acıları unutturmayacak bir sonları oldu.
Ezra aldığı davalarla çocuklara,hayvanlara,yaşlılara,
çaresiz kadınlara hep bir el uzattı.Işığı herkesi aydınlatsa da bir zamanlar sevdiği adam tarafından acımasızca yaralanmak kalbinde onarılmaz yaralara neden oldu.Yüzü gülsede gözleri zaman zaman bulutlanıyordu,öyle güçlüydü ki hiç kimse kendi içinde ne yaşadığını bilmiyordu.Zaman geçtikçe yaranın acısı azaldı ancak izi kaldı.Şimdi veda vakti.Ezra ve Berzan'ın hikayesi buraya kadardı,buradan çıkartılacak tek mesaj sevginin bazen yetmediği ve asla kötülerin hikayenin sonunda değişmediği idi.Kendinize çok iyi bakın,başka hikayelerde görüşmek üzere 🌸🌸🕊️
...
1_Cok kısa farkındayım ama bu hikayeyi ancak bu şekilde bitirebilirdim.Sonunu ben söyledim,ne oldu ne yaşandı sizin hayal gücünüzü kalmış..Düşüncenizi şimdi alayım ?
Not:Son olarak hikayeyi Ahmet Kaya'nın bir şarkısıyla bitirmek istiyorum,öyle başladı böylede bitsin..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VAHŞİNİN GÜLÜ(Final Oldu)
General FictionParmak uçlarına değen sıcaklık,incinen bir hayatın yarasıdır. AHMET KAYA Hayata bakışları birbirinden zıt iki insan,bir gün kaderleri onları hiç ummadıkları bir zamanda karşı karşıya getirirse ne olur ?Birbirlerine aykırı...