Bölüm 35

11.8K 475 427
                                    

Not : Bölüm sonuna ve aralarına yorum yapmayı unutmayın.36 bölüm sezon finali olacaktır.

*Sınır :150 vote 400 yorum

#Yazardan ...

Berzan Karadağlı ..Diyarbakır'ın en tehlikeli silah kaçakçısıydı.Bu işleri çok küçükken amcasının zorlamasıyla girdi.Gördüğü ilk kan kendi kanıydı,kaçak malları taşıyan katarlar yanlış yöne gidip mayınlar üzerinde patlayınca amcası açığa çıkacak para kaybından dolayı öfkeyle onu öldüresiye dövdü.Eve döndüklerinde ise ne anne bildiği ne baba bildiği insanlar küçük bedenindeki morlukların hesabını sormadı.Aksine mal kaybına neden olduğu için azarladılar.O günden sonra sözünü herkese geçirip saygınlık kazanmak için en güçlü olmak istedi.En güçlü olabilmek içinde asla kaybetmemesi gerekiyordu.

Girdiği karanlık yollarda adeta şeytanla yarışır gibi tüm rakiplerinin bir bir önüne geçip yaşadıkları ve yaşattıkları ile her geçen gün acımasızlaştı.Artık kan onun için kırmızı renkten başka bir şey değildi.Kendi ruhu gibi sevdikleri ölmesin diye de onları gücünün altında koruma aldı.Bunun örneklerinden biri Serhattı.Amcası onu okuldan alıp kendisine yardım etsin diye kaçakçılığa yollayacakken Berzan bir mobilya atolyesi satın alıp işi bilen iyi ustaların yanında Serhatın meslek öğrenmesini sağladı.Yapılacak her türlü karanlık işlerden onu uzak tutmaya çalıştı.Bu yüzden amcasının başta yolunu açtığı karanlık yollardan sadece kendi ışığını tükete tükete ilerledi.Elbette ki Serhad abi dediği adamın neler yaşadığını bilen en önemli tanıktı,öl dese ölürdü.Herkese kafa tutan bu vahşi adam onun en büyük kahramanıydı,babasına tek karşı gelen ve onu koruyan tek insandı.

Anlayacağınız Berzan Karadağlı hem sevdiklerinin ışığının sönmesine izin vermeyen hem de ayın bile aydınlatamayacağı gönlü zifiri karanlık vahşi bir adamdı.Ezra ile berdel yoluyla zoraki evlendirildiğinde tek hissettiği duygu mecburiyet hissiydi.Bugüne kadar hiç kimse ona bu hissi yaşatmasın diye hep bir şekilde kazanmayı öğrendi.Kazandıkça kaybetmemek için her türlü acımasızlığı göze aldı.Ancak Afrana karşı Ezranın Berdeli kabul etmesiyle ilk kez yenildi.

Çünkü Afran Asmini sevdiği için değil Berzanın kaçakçılık işinde geçmek için kaçırdı.Böylelikle kardeşinin kocası sıfatıyla hem kan davasını sonlandıracaktı hem de onunla ortak olabilme fırsatını yakalayabilecekti.Kendi öz kardeşini de bu uğurda harcadı,Ezra herşeyden habersiz abisinin hayatını kurtarmak için kendinden vazgeçerken Berzan aldığı yenilginin öfkesiyle Ezradan nefret etti.

Kardeşiyle oynayıp itibarlarını iki paralık eden üstelik kan davalısı olduğu adama karşılık yenilmesine sebeb olduğu için evliliğin başında Ezrayı düşman gibi gördü.Evet masumdu ancak Berzanda Karadağlı hiçkimsenin masum olduğuna asla inanmazdı.Hayat ona en yakın dostunun ihanetini bile yaşatırken buna inanması mümkün değildi...Zamanla Ezranın tanıdığı hiç kimseye benzemediğini fark ettiğinde ise hem hayran kaldı hem de öfkelendi.Çünkü Ezra şefkatiyle insanın içini sıcacık ediyordu,kırmızıyı görünce aklına gelen tek şey kan olan bir adamı bile kekle mutlu edebiliyorken başkalarınıda mutlu etmesi onu öfkelendiriyordu.Ezraya bir tek kendisi sahip olmak istiyordu,ışığı bir tek karanlık kalbine yansısın ve ondan hiçbir koşulda gidemesin istiyordu.

Ezraya olan duyguları alıştığı düzenine adeta baş kaldırıyordu.Ancak karanlık yollarından dönemezdi.Ezranın gerçeği öğrenmeden bebek istemeyeceğini bildiğinden her şeyi en ince ayrıntılarına kadar planlayıp onu en zayıf noktasından vurdu,yani çocuklarla.Ezranın Sedatın eşi Ümrandan bilgi almaya çalışacağını adı kadar emindi.Önemli bir silah sevkiyatı yapacakları tarihte kendisine sorun yaratmasını istemiyordu,aksilik çıkarsa sadece kendi canı değil sevdiklerinin canını yakarlardı.Bu yüzden bilerek Ezraya açık kapı bırakarak Sedatla oyun çevirdi.

VAHŞİNİN GÜLÜ(Final Oldu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin