Kalau ending dia mcm tu aku pun geram nok tahu ii takde khabar berita ekk. Rileks anak ii mama will fix it. Let's go!
Eldian melangkah masuk ke dalam markas Red Evil. Terlihat Qaf duduk dikerusi dan sedang di ikat.
"Naik lenguh ketiak aku tunggu lah. Asal lambat?" Tanya Adrian sambil memeluk tubuh.
"Aku hantar Dhika dengan Mia balik tadi." Kata Eldian lalu memandang ke arah Qaf.
"Nah ni semua yang kau nak." Ujar Adam mengeluarkan senjata-senjata tajam untuk menyiksa mangsa.
Telan air liur Qaf melihat semua senjata itu. Eldian tersenyum puas.
Eldian mengambil pisau lalu mengambil jarak antara dia dan Qaf.
"Okey berundur berundur, kang tersasar sia-sia kita yang mati." Kata Adrian lalu mengundur ke belakang.
Eldian membaling tepat pisau itu diperut Qaf. Qaf menjerit kesakitan.
"Sakit? Haa macam tu lah isteri aku kena." Kata Eldian. Dia membalas apa yang Qaf buat pada isterinya Dhia.
"Relax ah kau dah berbulan duduk sini. Makan pun sedap kitaorang bagi. Sekarang time jumpa tuhan." Kata Fawwaz berpeluk tubuh.
Pistol diambil pula dan memasukkan 3 butir peluru
"Dulu...kau tembak Yusof 3 kali kan?" Tanya Eldian dengan sinis.
"El, a-aku minta maaf. Tolong lah s-sakit." Ujar Qaf. Nafas tersekat.
"Tolong? In your dream." Eldian melepaskan 3 das tembakan kepada Qaf. Qaf menjerit lagi kesakitan.
Pisau yang tadi tertancap pada perut Qaf ditarik kasar oleh Eldian lalu dia menikam bertubi-tubi pada Qaf sehingga Qaf tidak lagi bernyawa.
Darah Qaf yang terpecik dimuka dilap menggunakan baju kemeja putih. Eldian tertawa puas akhirnya dia dapat membalas segalanya.
"Oi oi jangan nak tunjuk sangat watak villain tu." Kata Adrian. Eldian menjeling.
"Aku chaw lu." Kata Eldian.
"HABIS SIAPA NAK KEMAS NI!?" jerit Fawwaz namun Eldian sudah hilang dari pandangan mata.
"Korang kemas." Kata Adam lalu beredar. Adrian dan Fawwaz tercengang.
"Ehh Jenab sini kau kemas benda ni." Kata Adrian pada anak buahnya.
"Baik Tuan." Jawab anak buahnya. Adrian dan Fawwaz pun beredar.
Eldian meninggalkan markas Red Evil dengan memecut laju motosikalnya.
Dia sampai disebuah banglo terpencil di dalam kawasan hutan. Eldian memakir motosikalnya lalu melangkah ke hadapan pintu.
"Assalamualaikum." Ucap Eldian sambil menolak daun pintu.
"Abang!" Seorang wanita berperut buncit memeluk Eldian.
"Ya Allah sunshine abang ni. Terkejut abang." Ujar Eldian sambil mengusap belakang badan gadis itu.
"Hehe Dhia rindu abang!" Kata Dhia sambil memeluk Eldian.
"Sunshine, abang kotor ni. Tengok." Kata Eldian sambil menunjukkan bajunya yang terkena darah.
"A-abang bunuh siapa?" Tanya Dhia. Eldian senyum sahaja.
"Lepas ni sunshine dah boleh balik rumah kita. Rumah abang, sunshine and Dhika." Kata Eldian lalu mencium kening Dhia.
"Amboi love bird kalau ye pun bercinta jangan lah depan pintu." Celah seorang. Eldian dan Dhia memandang ke belakang.
"Ishh Bella kenapa turun? Kau kan dalam pantang." Kata Dhia sambil mencekak pinggang. Isabella tertawa.
YOU ARE READING
HIS PAST:ELDIAN AMIR(COMPLETE)
Random[C O M P L E T E] "you're my first love and you always win in my heart." Eldian Amir, seorang jejaka dingin, tidak melayani wanita. Bekerja keras dalam syarikatnya sendiri. Nur Dhia Zafira, gadis yang dulunya playgirl dan mampu mematahkan hati Eldi...