Selammm
Erken bölüm atmam şerefine boool bol yorum gelirse çok sevinirim dostlar.
Bölüm şarkısı: Zayn Malik: Sweat
Belirttiğim noktada muuuutlaka dinleyerek okuyun olur mu?Sevgilerle❄️
***[Buradan bölüm sonuna kadar ilahi bakış açısıyla yazılmıştır.]
***
Sevgilim/Papatya
Sevgilim: jungwom
jungwon*
konusabiliu miyix
Lütfeb
mwreye gittin
kalvinii kirdim
canim axiyoe
[Gönderildi: 02:11]
[Görüldü: 05:30]***
Sevgilim: güzelim
seni özlüyorum
beni görmezden gelme
yalvarırım sadece bir şey de
siyah boğazlı kazağın çok yakışmış
kokunu özledim
[Gönderildi: 11:02]
[Görüldü: 12:00]***
Sevgilim:
sana aldım yoldan geçerken
seni hatırlattılar bana
güzelim kadar narin
yine geleceğim ki
sen kovsan da geleceğim
beğenmedin mi
[Gönderildi: 12:01]
[Görüldü: 12:06]
tamam
iştesin
seni zora sokmayacağım
bir de
seni çok seviyorum Papatya'm
çok..|***
Park Jongseong yüksek müzik sesinden de, kalabalıkta birbirine sürtünen bedenlerden de haz etmiyordu. İnsanlar sanki buranın sınırlarından girer girmez karakterlerini de kuralları de geride bırakıp olmadıkları kişiler gibi davranmak uğruna her gece milyarlarca won yatırıyorlardı. Bundan şikayetlenmemeliydi belki de. Zira sahip olduğu her şeyi geceleri dönen bu çarka borçluydu.
O gece yarısı Smeraldo's Club'a geldiğinde daha üzerindeki takım elbiseyi dahi çıkarmaya vakti kalmamıştı. Tepeden tırnağa tasarım olan kıyafetlerin içinde rahat hissetmemekle birlikte etraftaki kadınların ona gizlemeden gösterdikleri ilgiyle kendini diken üstünde hissediyordu.Onun istediği tek bir kişi vardı. Yalnızca biri. Ancak ona da artık sahip değildi sanki...
Üç koca gündür bir kere yüzüne bakmamıştı Jungwon. Hayır, sadece yüzüne bakmamak değildi bu. Yang Jungwon tamamen Jay yokmuş gibi davranıyordu. Yüreğindeki perişan hissettiren acıyla ona yolladığı çiçekler daha solmadan yenisini gönderiyordu. Her güne iki büyük buket mavi çiçek.İçlerine iliştirdiği notları saklıyor muydu? Her gönderdiğinde Taehyung'tan zorlukla şifresini aldığı güvenlik sisteminin kamerasına girip tepkisini izliyordu. Dudaklarının aralık kalışı, notu okurkenki o küçük tebessümü. Kısacıktı. Daha sonra hiç tepki vermeden çiçekleri masasının bir köşesine koyuyordu. Akşamları elinde onun aldığı çiçeklerle eve gidişini uzaktan izlemek sinir bozucu olmaktan da öte üzücüydü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Boy In The Bubble|| JayWon
أدب الهواةO, küçük bir baloncuğa sığdırdığı iç dünyası kadar sanıyordu gerçek dünyayı. Daha henüz kurtulamadığı zincirlerine sıkı sıkıya bağlıyken ise beklenmedik bir anda karşılaştılar. Aslında hırsla hazırlandığı sınavların hiçbirine benzemiyordu bu. İşine...