Sabah asunun beni art arda aramasıyla uyandım
alev:ne var asu?
asu:trabzonspor seyirciye açık antrenman yapıcak.
alev:banane bundan
asu:Of ne kadar salaksın.
alev:sadede gel.
asu:yanisi sen de benle geliyorsun.
alev:ya ben ordan bir oyuncuya rezil olmuşum sen diyorsun ki yanlarına gidelim kızım senin canına kastın mı var?
asu:ya nolcak gelsen ne belli seni hatırlayacağı?
alev:tabi her gün bir kıza çarpar ve o kızlar da çığlık atarak yanından uzaklaşır ya napsın beni hareminde beni mi hatırlayacak zekana hayranım arkadaşım.
asu:sende haklısın. O zaman benim bir arkadaşım vardı bizim bölümden ona diyeyim ama bizim buraya çok uzak nasıl gidip gelicez sen bizi bırakıp çıkışta alsan gelmene gerek yok oralarda oyalanırsın nası?
alev:tamam ama içeriye girmem haberin olsun.
asu:tamam kocacııım.
alev:yavşama git.
asu:öküz
görüldü
....asu ile konuştuktan sonra odamı toparlayıp güzel bir kahvaltı yaptım ders için hazırlandıktan sonra kırmızı üstüme yapısan bir bluz deri ceket altına da mavi bir kot giydim makyajımı bluzumla uyumlu olması için değişiklik yapıp kırmızı bir ruj sürmüstüm gerçekten çekici gozüküyordum kendime yukseldim bir aynadan kendime bakarken zamanın geçtiğini farkettim beyaz spor ayakkabılarımı giyip kombinimi biraz daha basitleştirip okulun yolunu aldım.
....sınıfa girdiğimde ilk gözüme çarpan cem olmuştu çapkın sırıtışıyla bana bakıyordu göz devirip sırama geçtim.
ders devam ederken öyle bir uyku bastırmıştı ki kendime engel olamayıp kafamı sıraya koymuştum bir süre sonra ismimi duyamamla yerimden hızlı bir şekilde kalktım "alevciğim dersi dinlemeyeceksen çıkabilirsin'hocaya cevap vermeden sınıftan çıktım ve arkamdan adim seslerini duyamamla o tarafa dönmem bir oldu kim mi? tabi ki CEM.
...cem:naber alev?
alev:iyi cem sen nasılsın?
cem:bende iyiyim kırmızı sana çok yakışmış bugün çok özenlisin yoksa hoşlandığın biri mi var?
alev:ben her zaman özenliyim cem bunu fark etmemen senin sorunun ayrıca biz kadınlar erkekler için değil ozgüvenimiz ve kendimize olan saygımız için kendimize özeniriz.
cem:şu ana kadar bana kurduğun en uzun cümle diyebilirim.
alev:böyle bir konu yüzünden olması çok acı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Anda
Fanfictionani fren sesiyle durduğumda o gözleri gördüm endişeli,korkmuş ve bakmaya doyamadığım o kahverengi gözleri.